اخبار روز

نیروی انتظامی تکیه‌گاه خوبی برای انقلاب و امنیت مردم است

نیروی انتظامی تکیه‌گاه خوبی برای انقلاب و امنیت مردم است

نیروی انتظامی تکیه‌گاه خوبی برای انقلاب و امنیت مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر امروز در یادواره ۲ هزار و ۱۵۶ شهید مهاجر و انصار فرماندهی انتظامی استان کردستان که با حضور فرمانده فراجا در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: از تلاش نیروهای نظامی و انتظامی برای تأمین امنیت مردم در اغتشاشات سال گذشته تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: نیروهای استان بیش از ۱۰۰ روز در آماده‌باش بودند و در مسیر تأمین امنیت مردم با تمام وجود تلاش کردند و این مهم شایسته تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: زحمات نیروهای امنیتی در کف میدان و نجابت اقشار مردم کردستان موجب شد با وجود اینکه در کانون اتفاقات بودیم به بهترین نحو ممکن مدیریت شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: نقش نیروهای انتظامی در مقابله با اغتشاشات ماه‌های پایان سال گذشته بسیار مهم و تعیین‌کننده بود.

وی تصریح کرد: اگرچه کردستان در اغتشاشات اخیر یکی از کانون‌های اصلی توطئه‌افکنی دشمنان بود اما به دلیل مدیریت مناسب مسئولان و بصیرت و دشمن‌شناسی مردم، با کمترین هزینه از این بحران گذر کردیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: نیروهای انتظامی استان در مهار اغتشاشات اخیر خوش درخشیدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: برخی مقاطع زمانی حساس، بهترین میدان برای امتحان ظرفیت و توانایی افراد است و نیروهای انتظامی کردستان در بحرانی که پیش آمد نشان دادند که تکیه‌گاه خوبی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و امنیت مردم هستند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا