درهم برهم

نکاتی برای داشتن یک رابطه شاد برای کسانی که می گویند نمی توانند رابطه ای را که آرزوی آن را دارند داشته باشند

نکاتی برای داشتن یک رابطه شاد برای کسانی که می گویند نمی توانند رابطه ای را که آرزوی آن را دارند داشته باشند

“چرا نمی توانم رابطه شادی را که آرزویش را دارم داشته باشم؟” نکاتی برای یک رابطه شاد برای کسانی که می پرسند، کسانی که در شرف شروع یک رابطه جدید هستند یا کسانی که به تازگی ازدواج کرده اند…

Hayal ettiğim ilişkiyi yaşayamıyorum diyenlere mutlu ilişkinin püf noktaları
نکات یک رابطه شاد برای کسانی که می گویند نمی توانند رابطه ای دارند که رویای آن را دارند

نکات یک رابطه شاد برای کسانی که می گویند نمی توانند رابطه ای را که آرزوی آن را دارند داشته باشند…

روابط حوزه ای است که ما در زندگی خود بیشتر در آن فعال هستیم. بنابراین از اهمیت بالایی برخوردار است. از لحظه ای که به دنیا می آییم، همه ما در طول زندگی با افراد زیادی در تماس هستیم، ابتدا با والدین خود، سپس با محله، مدرسه و همکاران، همسر و فرزندان خود.

امروزه، افراد زیادی هستند. به خصوص در روابط دوجانبه مشکلاتی دارند. شما اغلب از خود می‌پرسید: «چرا نمی‌توانم روابطی را که آرزویش را دارم داشته باشم؟» اگر می‌پرسید، سرا الچی، استراتژیست زندگی، نکاتی را برای یک رابطه شاد به اشتراک گذاشته است…

با این آگاهی زندگی کنید که مهمترین رابطه رابطه شما با خودتان است

کسانی که نمی توانند آنچه را که در روابط خود آرزو می کنند بیابند، یک نکته بسیار مهم را نادیده می گیرند. رابطه آنها با خودشان با این حال، تنها چیزی که اساس همه روابط ما در زندگی را تشکیل می دهد، پویایی رابطه ما با خودمان است.

کسی که نمی‌تواند خود را دوست داشته باشد، برای خود ارزش قائل باشد، یا نسبت به خود دلسوزی نشان دهد، ممکن نیست این موارد را به طرف مقابل نشان دهد. هر محدودیتی را که فرد در رابطه با خود ایجاد کند، می تواند همان را به شریک زندگی خود ارائه دهد. به او؛ او می تواند به همان اندازه که به خودش اعتماد دارد به خودش اعتماد کند، به همان اندازه که به خودش احترام می گذارد به او احترام بگذارد و مهمتر از همه، او را تا جایی که می تواند خودش را درک کند، درک کند.

مهم نیست، همیشه خودتان باشید

حتی اگر در یک کشور به دنیا آمده باشیم، از لحظه تولد، سرزمینی که چشمانمان را به آن باز می کنیم، شخصیت های والدینمان که ما را بزرگ کرده اند، محله ای که در آن زندگی می کنیم، مدارسی که در آن بزرگ شده ایم، مکان هایی که ما کار می کنیم و بسیاری از عوامل دیگر ما را شکل می دهند. در طول این شکل‌گیری، ما الگوهای فکری زیادی به دست می‌آوریم. زن باید اینگونه باشد، مرد این گونه باشد، زن این گونه باشد، مادر این گونه باشد. پسندیدن. با گذشت زمان، همه اینها باید و باید دیدگاه ما را در مورد جهان و پویایی زندگی ما شکل دهد.

بیایید به دنبال رابطه‌ای باشیم که آرزویش را داریم، این صدای درونی که مدام در پس‌زمینه صحبت می‌کند: “این کار را نکن، آن را نگو، آن‌طور بایست، آن‌طور رفتار نکن، گریه نکن، قوی باش، غمگین نباش، نگران نباش.» با گفتن این، او ما را از طریق الگوهای فکری اکتسابی ما مدیریت می کند.

در عذابی که خودمان نیستیم، این احساس ناقص بودن درون ما، دنیای بیرون را به پدیده‌ای تبدیل می‌کند که باید از آن محافظت کنیم و برای محافظت از وجود خود شروع به پوشیدن زره می‌کنیم. با وجود اینکه می خواهیم روابط سالم و صمیمانه برقرار کنیم، نمی توانیم آزادانه قدم برداریم. ما نمی توانیم به عنوان دو خود موجود در یک رابطه وجود داشته باشیم، بلکه به عنوان دو خود هذیانی که زره پوشیده اند وجود داشته باشیم.

آیا شریک روحی وجود دارد؟

چیزی به نام جفت وجود ندارد زیرا روح ساختاری نیست که بتواند همسر داشته باشد. اگر کسی به دنبال همسر است، این شما هستید. علاوه بر این، آنچه شما به دنبال آن هستید در واقع خودتان هستید، زیرا همه ما در این مسیری که زندگی نامیده می‌شود، خودمان را جستجو می‌کنیم. “چه نوع آدمی را در زندگی خود دوست دارید؟” وقتی از او پرسیده می شود، تعاریف ارائه شده شامل ویژگی هایی است که فرد معتقد است در خودش وجود ندارد.

این شرکا، در تلاش برای رسیدن به یکپارچگی، درگیر روابط می شوند با این توقع که قسمت گمشده ما را تکمیل کنند. وجود آنها برای برآورده کردن انتظارات ما نمایه می شود. تداوم رابطه محدود به دوره ای است که انتظار می رود ویژگی در آن تکمیل شود. در این شرایط، فقط یک مسئله زمان است که روابط به ناامیدی ختم شود.

شما نمی توانید کسی را تغییر دهید!

تلاش برای تغییر ساختار و شخصیت فردی که با او در رابطه هستیم یکی از رایج ترین مشکلات بین زوجین است. زیرا بسیاری از ما فکر می کنیم چنین قدرتی داریم، تا زمانی که ببینیم نمی توانیم آن را تغییر دهیم.

اکثر ازدواج‌ها اینگونه شروع می‌شوند، “می‌دانستم اینگونه است، اما فکر می‌کردم می‌توانم آن را با عشق، صبر و شفقت خود تغییر دهم.” به پایان می رسد. با این حال، تغییر وضعیتی است که در فرآیند تکامل یک فرد، در جهان خودش پخته و بالغ می شود. به یاد داشته باشید، ما قدرت تغییر کسی را نداریم، مهم نیست که چه کسی باشد. می‌توانیم ابتدا خودمان را بپذیریم، و سپس هرکسی را که با آن‌ها تعامل می‌کنیم، همانطور که هستند.

راز یک رابطه شاد چیست؟

شاید لازم باشد ابتدا در مورد اینکه چرا ناراضی هستیم بحث کنیم، نه اینکه چگونه شاد باشیم. بسیاری از ما ناراضی هستیم زیرا مدام در تلاش برای شاد بودن هستیم. این تلاش مصنوعی، دور از واقعیت، بزرگترین دلیل ناراحتی ماست. در حرکت طبیعی زندگی، زمانی که همه چیز دائماً در حال تغییر است، هر چیزی که به آن چنگ بزنیم، از جمله شادی، به این معنی است که در واقع برخلاف انرژی زندگی عمل می کنیم.

اگر می‌دانستیم این تجربه شگفت‌انگیز که آن را زندگی می‌نامیم، فقط به خاطر شاد بودن وجود ندارد، این ما هستیم که به شاد بودن معنا می‌دهیم، و هر احساسی که از آن فرار می‌کنیم، ما را تعقیب می‌کند. یک قدم به شاد بودن نزدیکتر باشید.

برای کسانی که به تازگی ازدواج کرده اند یا رابطه جدیدی را شروع کرده اند. می توانیم بگوییم که مهم نیست، خودتان باشید، زره خود را بردارید و از شر تمام الگوهای فکری خود خلاص شوید. این رابطه ای که با ذات خود وارد خواهید شد ممکن است رابطه ای باشد که رویای آن را دارید…

روز ولنتاین 14 فوریه چه زمانی و چگونه پدیدار شد؟

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا