سریال و انمیشن

معرفی سریال عاشق لبخندت شدم چینی

معرفی سریال عاشق لبخندت شدم چینی

معرفی سریال عاشق لبخندت شدم چینی

سریال عاشق لبخندت شدم چینی رتبه بالایی در بین مخاطبان بین المللی دارد، بنابراین بسیاری از طرفداران Kdrama جذب این درام چینی شده اند. در این مقاله به بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال چینی عاشق لبخندت شدم خواهیم پرداخت. با مجله ویکی همراه باشید تا ببینیم چه چیزی سریال Falling Into Your Smile را بسیار جالب می کند.

سریال عاشق لبخندت شدم یک سریال درام عاشقانه و کمدی محصول سال 2021 کشور چین است. Qiu Zhong We کارگردانی این سریال را بر عهده دارد. سریال چینی عاشق لبخندت شدم در 13 قسمت 45 دقیقه ای تهیه و تولید شده است. شو کای و چنگ شیائو از هنرپیشه‌های عاشق لبخندت شدم در نقش های اصلی هستند.

داستان سریال چینی عاشق لبخندت شدم

سریال عاشق لبخندت شدم چینی /چینی سریال Falling Into Your Smile

داستان سریال چینی عاشق لبخندت شدم بر روی تانگ یائو، یک گیمر آماتور بسیار ماهر متمرکز خواهد شد که به تیم ZGDX ملحق شد تا جایگزین یو مینگ شود که مجبور به بازنشستگی شد. او تصمیم گرفت اولین بازیکن حرفه ای زن در مسابقات قهرمانی کشور شد. با این حال، ورود او به تیم باعث شایعات و تبلیغات منفی زیادی شد که او مجبور شد راهبری را یاد بگیرد. تانگ یائو همچنین باید ثابت کند که شایسته حضور در تیم است.

رابطه او با کاپیتان تیم، لو سی چنگ، با رفتاری متکبرانه و غیر دوستانه آغاز شد. اما به تدریج آنها شروع به ایجاد احساسات نسبت به یکدیگر می کنند که به دلیل مشکلات احتمالی و شایعاتی که به وجود می آید از مردم پنهان می کنند. همانطور که تانگ یائو و سی چنگ برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کنند، آنها همچنین باید بر موانع و حملات رقبا و همچنین طرفداران دیوانه غلبه کنند.

(این پاراگراف حاوی اسپویل است) سریال عاشق لبخندت شدم قسمت آخر خوبی دارد. در قسمت آخر این سریال عروسی جین یانگ و آی جیا در صحنه آخر نشان داده می شود. جین یانگ دسته گل خود را پرتاب کرد و به تانگ یائو ضربه زد. سپس سی چنگ ظاهر می شود و شایعات نامزدی آنها پخش می شود.

پیش از این سی چنگ و تانگ یائو با تیم ZDGX خود موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور شده بودند. آنها تیم YQCB Ai Jia را در فینال شکست دادند. اکنون تیم DZGX برای مسابقات جهانی بعدی آماده می شود.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال چینی عشق پنهان (Hidden Love 2023)

بیوگرافی بازیگران سریال عاشق لبخندت شدم

بازیگران این سریال جذاب از هنرمندان مشهور کشور چین هستند. در ادامه با معرفی هنرپیشه‌های سریال عاشق لبخندت شدم خواهیم با ما همراه باشید.

شو کای (Xu Kai)‌ در نقش لو سی چنگ

اسم واقعی لوسی چنگ در سریال عاشق لبخندت شدم / بازیگر سریال عاشق لبخندت شدم

اسم واقعی لوسی چنگ در سریال عاشق لبخندت شدم شو کای است. او بازیگر و مدل چینی است. او در سال 2016 با شرکت سرگرمی Huanyu Film که متعلق به یو ژنگ است قراردادی امضا کرد و وارد صنعت سرگرمی شد. او در اولین سریال تلویزیونی خود یعنی Zhaoge انتخاب شد، جایی که او نقش یانگ جیان را بازی می کند.

در سال 2018، شو در سریال عاشقانه تاریخی عاشقان دست نخورده و پس از آن سریال کاخ داستان قصر یانشی بازی کرد. او با بازی در نقش فوچا فوهنگ در داستان کاخ یانشی، که موفقیت بزرگی در چین و در سراسر آسیا بود، به رسمیت شناخته شد. در سال 2019، شو اولین حضور خود را در فیلم عاشقانه “قصه پاییز” در صفحه بزرگ انجام داد.

در همان سال، شو کای اولین نقش اصلی خود را در سریال Xianxia، “افسانه ها” بازی کرد. در همان سال، او در سریال نظامی جوانان “آکادمی نظامی آرسنال” بازی کرد و جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم و تلویزیون هنگدیان چین را برای بازی خود دریافت کرد. فوربس چین زو را در فهرست زیر 30 سال آسیا 2019 خود قرار داد که شامل 30 فرد با نفوذ زیر 30 سال است که تأثیر قابل توجهی در زمینه های خود داشته اند.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال بیا دوباره همو ببینیم چینی Here We Meet Again)

چنگ شیائو (Cheng Xiao) در نقش تانگ یائو

اسم واقعی تانگ یائو در سریال عاشق لبخندت شدم / بازیگران سریال عاشق لبخندت شدم پشت صحنه

اسم واقعی تانگ یائو در سریال عاشق لبخندت شدم چنگ شیائو  است که متولد شنژن، چین، عضو گروه دختر چینی-کره جنوبی WJSN است. در سال 2018، چنگ شیائو به چین بازگشت تا WJSN را تبلیغ کند و مربی رقص در نمایش بقای موسیقی، تهیه کننده Idol شود. او در سال 2020 به عنوان یک بازیگر در «افسانه بیداری» و «محله چینی کارآگاه» بازی کرد.

چنگ OST هایی را برای درام ها و موزیک ویدیوهای تبلیغاتی منتشر کرد. در ژانویه 2020، او رسما به عنوان یک هنرمند انفرادی با تک آهنگ Focus X شروع به کار کرد. چنگ به WJSN بازگشته است و این گروه بدون هیچ یک از اعضای چینی خود به تبلیغ خود ادامه می دهد. او یکی از بازیگران سریال چینی عاشق لبخندت شدم در نقش تانگ یائو است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال خواهش میکنم خانواده ام شو چینی

ژای ژیائو ون (Zhai Xiao Wen) در نقش جیان یانگ

بازیگران سریال عاشق لبخندت شدم چینی / عکس چنگ در سریال عاشق لبخندت شدم

Zhai Xiao Wen از بازیگران سریال عاشق لبخندت شدم چینی متولد جینان، شاندونگ، خواننده، بازیگر و مدل چینی است. او یکی از اعضای گروه پسر R1SE است. او در “کمپ تولید 2019” شرکت کرد، جایی که در فینال رتبه ششم را کسب کرد و با گروه پسر R1SE اولین بازی را کسب کرد.

او همچنین یک شرکت کننده در “The Coming One” بود و رتبه 9 را به پایان رساند. او در تیراندازی VogueMe و سایر مجلات مد شرکت کرد. او بیشتر برای سریال Falling Into Your Smile (2021)، Burning Star و Sweet Teeth (2021) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگان سریال چینی زیبایی سرسختی

راچل وانگ (Rachel Wang) در نقش چن جین یانگ

بازیگران سریال عاشق لبخندت شدم / هنرپیشه‌های سریال عاشق لبخندت شدم چینی

راچل وانگ یکی از هنرپیشه‌های سریال چینی عاشق لبخندت شدم و یک مدل چینی است که در 22 اوت 1998 در هونان چین به دنیا آمد. او اولین بازی خود را در سریال درام “تنها در کنار تو” (2018) انجام داد. او با بازی در درام عاشقانه «فقط یک دیسک» (2019) و اخیراً در درام دوره ای «کارآگاه باستان» (2020) و سریال سقوط در لبخند تو ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال چرخه عشق چینی

یائو چی (Yao Chi) در نقش یوئه لو

اسم واقعی کی در سریال عاشق لبخندت شدم / اسم واقعی مینگ در سریال عاشق لبخندت شدم

یائو چی از بازیگران سریال چینی عاشق لبخندت شدم یک مدل چینی اهل شیان، استان شانشی است. او در بخش انگلیسی دانشگاه علوم زمین چین تحصیل می کند. او با Mavericks Entertainment قرارداد امضا کرد اما در اکتبر 2019 ترک کرد. او به برنامه مسابقه مدل های Qing Chun You Ni پیوست. آئو چی برای جاودانگی (2021)، سریال سقوط در لبخند تو (2021) و آی کوان چی یوان (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال بازگشت از لبه پرتگاه چینی

ژو یی ران (Zhou Yi Ran) آی جیا

هیروفانت در سریال عاشق لبخندت شدم / بیو گرافی بازیگران سریال عاشق لبخندت شدم

ژو یی ران  از بازیگران سریال عاشق لبخندت شدم  چینی متولد چونگ کینگ خواننده و بازیگر چینی است. او اولین کار خود را در سال 2017 به عنوان عضوی از Yi’an Music Club، یک گروه موسیقی چند بعدی انجام داد. با این حال، در سال 2018، او اعلام کرد که گروه را ترک خواهد کرد. او بازیگری خود را در سال 2018 با ایفای نقش مکمل در فیلم برو برادر آغاز کرد. او اولین نقش اصلی خود را در سریال چینی ‘Boom! Boom!’ انجام داد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بیوگرافی بازیگران سریال بی وقفه

سخن پایانی؛

در این مقاله سعی کردم اطلاعات کاملی از موضوع و داستان سریال چینی عاشق لبخندت شدم به شما راائه کنیم. و همچنین در ادامه بیو گرافی بازیگران سریال عاشق لبخندت شدم را برای شما شرح دادیم. نظر شما درباره این سریال چیست؟ ا زبازی کدام یک از هنرپیشه‌های سریال عاشق لبخندت شدم راضی بودید؟ در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

به این مقاله امتیاز دهید!

منبع:ویکی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا