سریال و انمیشن

معرفی سریال روحتم خبردار نمیشه؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی سریال روحتم خبردار نمیشه؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی سریال روحتم خبردار نمیشه؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال روحتم خبردار نمیشه، یکی از جدیدترین مجموعه‌های تلویزیونی تولید شده در کشور ترکیه است که اخیراً و در سال 2023 از شبکه فاکس شروع به پخش کرده است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی سریال ترکی روحتم خبر نداره بپردازیم.

سریال Ruhun Duymaz یکی از جدیدترین و پربیننده‌ترین سریال‌های ترکی است که تنها پس از پخش چندین قسمت ابتدایی، به خوبی مورد استقبال بینندگان قرار گرفت. تولید سریال ترکی روحتم خبر نداره در اواخر سال 2022 میلادی کلید خورد و سرانجام در جولای 2023 بر روی آنتن شبکه فاکس رفت. این سریال خنده‌دار و درام ترکی خیلی زود تبدیل به یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های تلویزیون ترکیه شد. کارگردانی سریال روحتم خبردار نمیشه را آیتاک چیچک برعهده داشته است.

خالی از لطف نیست بدانید که فیلم‌نامه سریال Ruhun Duymaz به قلم چنک بوگاتور و تعدادی از نویسندگان دیگر نوشته شده است. ژانر سریال Ruhun Duymaz، عاشقانه و کمدی است. بازیگران مشهور و نامدار بسیاری نیز در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند که از این بین می‌توان به شوکرو اوزییلدیز و بورجو اوزبرک اشاره کرد.

در مورد زمان پخش سریال ترکی روحتم خبر نداره باید گفت که این سریال عاشقانه و کمدی در 24 جولای 2023 معادل 2 مرداد 1402، بر روی آنتن رفته است. تعداد قسمت‌های سریال روحتم خبردار نمیشه هنوز به صورت دقیق و رسمی اعلام نشده است. مدت زمان پخش هر قسمت این سریال ترکی نیز در حدود 120 دقیقه می‌باشد. همچنین در مورد زمان پخش سریال ترکی روحتم خبر نداره باید اشاره کنیم که این سریال هر دوشنبه راس ساعت 21:30 از شبکه فاکس ترکیه پخش می‌شود. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی خلاصه داستان این سریال ترکی جذاب و دیدنی بپردازیم.

فهرست مطالب:

داستان سریال ترکی روحتم خبر نداره

داستان سریال روحتم خبر نداره

مجموعه تلویزیونی روحتم خبردار نمیشه یکی از جدیدترین محصولات سینمای ترکیه است که اخیراً شروع به پخش کرده است. در این بخش از مقاله قصد داریم تا به مرور خلاصه داستان این سریال کمدی و عاشقانه بپردازیم.

داستان سریال ترکی روحتم خبر نداره روایتی از یک قصه عاشقانه اما هیجان‌انگیز است؛ روایتی از یک عشق ممنوعه که ثمره‌ای برای طرفین آن ندارد. در این سریال ترکی با داستان زندگی یک مامور اطلاعاتی موفق به نام اونور کاراسو همراه می‌شویم که در شغل خود بسیار موفق است و توانسته خیلی زود و در جوانی به ریاست واحد پلیس ویژه دست یابد.

در طول داستان سریال با سیوان کورال نیز آشنا می‌‎شویم. شخصیتی از خانواده کورال که مالک بزرگ‌ترین شرکت جواهرات در ترکیه هستند. اما در پشت پرده این شرکت جواهرات، اتفاقات جنون‌آمیز دیگری در جریان است. در واقع خانواده کورال از این شرکت جواهراتی را به عنوان پوششی برای سازمان جنایتکاری که در پشت پرده اداره می‌کنند، تاسیس کرده‌اند! حالا پرونده این سازمان جنایتکاری و جواهرات کورال زیر دست اونور کاراسو قرار داد. اونور پس از بررسی پرونده جنایی این سازمان، تصمیم دارد برای جمع‌آوری اطلاعات بیشتر در مورد این سازمان به خانواده کورال نزدیک شود.

در ادامه داستان سریال شاهد ورود مخفیانه اونور کاراسو به زندگی هلال کورال، یکی از اعضاء خانواده کورال، می‌شویم. اما اتفاقات آنطور که اونور پیش‌بینی کرده بود پیش نمی‌رود و حالا او در دام عشق هلال کورال گرفتار شده است! باید به تماشای این سریال محبوب ترکی نشست تا ببینیم سرانجام کار چه می‌شود؟ آیا عشق هلال کورال بر قضاوت اونور تاثیر می‌گذارد؟! و یا اونور کاراسو موفق به برملا کردن حقایق پشت پرده شرکت جواهرات کورال خواهد شد؟!

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال روحتم خبردار نمیشه

در بخش‌های ابتدایی مقاله به معرفی سریال ترکی روحتم خبردار نمیشه پرداختیم. هنرپیشه‌های مشهور و نامدار ترکیه‌ای بسیاری در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته‌اند که در این قسمت از مقاله سعی داریم به معرفی برخی از آن‌ها بپردازیم و بیوگرافی کوتاهی از هنرپیشه های سریال ترکی روحتم خبر نداره، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

شوکرو اوزییلدیز؛ بازیگر اصلی سریال روحتم خبردار نمیشه

بررسی سریال Ruhun Duymaz

شوکرو اوزییلدیز (Sükrü Özyildiz) هنرپیشه مشهور و خوش‌چهره ترکیه‌ای است که در تاریخ 18 فوریه 1988 معادل 29 بهمن 1366 در شهر ازمیر چشم به جهان گشود. جالب است بدانید که مادر شوکرو اهل روم می‌باشد در حالی که پدرش ترک‌تبار و اصالتاً اهل ترابزون می‌باشد. این بازیگر خوش‌چهره تحصیلات خود را در رشته مهندسی مکانیکی کشتی در دانشگاه استانبول گذراند و سپس برای ادامه تحصیل به پرتغال رفت. علاقه شدید او به ورزش‌های رزمی سرانجام مدتی او را به سمت مبارزه‌های درون قفس کشاند.

پس از آن بود که در موسسه‌های بازیگری حضور یافت و پس از شرکت در چندین کلاس به این نتیجه رسید که علاقه شدیدی به این حرفه دارد. شوکرو اوزییلدیز در آثار سینمایی و تلویزیونی ترکی بسیار حضور پیدا کرده است که از این میان می‌توان به Uçurum و Matter of Respect اشاره کرد. همچنین جالب است بدانید که قد شوکرو اوزییلدیز در حدود 190 سانتی‌متر می‌باشد.

همچنین بخوانید :

بورجو اوزبرک، بازیگر اصلی سریال روحتم خبردار نمیشه

معرفی سریال ترکی روحتم خبردار نمیشه

بی‌شک یکی از مستعدترین و خوش‌چهره‌ترین هنرپیشه‌های زن ترکیه، بورجو اوزبرک است که در تاریخ 12 دسامبر 1989 معادل 21 آذر 1368 در شهر اسکی‌شهیر ترکیه چشم به جهان گشود. آغاز فعالیت حرفه‌ای این بازیگر توانا به سال 2013 میلادی برمی‌گردد، جایی که در سریال تاریخی Muhtesem Yüzyil به ایفای نقش پرداخت. اما بی‌شک نقطه عطف در کارنامه هنری بورجو اوزبرک به سریال Günesin Kizlari مربوط است، سریالی که در آن نقش دختری به نام نازلی یلماز را ایفا کرد و بسیار مورد توجه بینندگان قرار گرفت. پس از آن بورجو اوزبرک تصمیم گرفت تا به دنیای سینما نیز وارد شد.

اولین اثر این بازیگر توانا در دنیای سینما، فیلم تاریخی Direnis Karatay بود که به واسطه نقش‌آفرینی در این فیلم موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن ترکیه را در آن سال از آن خود کند. اخیراً بورجو اوزبرک به دلیل ایفای نقش در فیلم Afili Ask موفق شد جایزه پروانه طلایی بهترین بازیگر زن کمدی-رمانتیک را در سال 2020 دریافت کند. قد بورجو اوزبرک در حدود 163 سانتی‌متر می‌باشد. از دیگر آثار این بازیگر توانا می‌توان به Love, Reason, Get Even و Girls of the Sun اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

آسلی سومن

بازیگران سریال روحتم خبردار نمیشه

بازیگر توانا و مشهور ترکیه‌ای، آسلی سومن، در تاریخ 17 سپتامبر 1994 معادل 26 شهریور 1373 در شهر مرسین ترکیه چشم به جهان گشود. آسلی سومن 28 ساله تا به کنون در آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی به ایفای نقش پرداخته است و می‌توان از او به عنوان یکی از چهره‌های محبوب و پرکار سینمای ترکیه نام برد. از جمله آثار مشهور و مهم آسلی سومن می‌توان به Altay ،Erkek Severse (2022) و Twist of Fate (2021) اشاره کرد. آسلی سومن در سریال جدید روحتم خبردار نمیشه نیز به ایفای نقش پرداخته است که بسیاری بازیگری او در این سریال را مثبت ارزیابی کرده‌اند.

همچنین بخوانید :

طغرل تولک

دانلود سریال Ruhun Duymaz

بازیگر توانا و خوش‌صدای ترکیه‌ای، طغر تولک، در تاریخ 26 سپتامبر 1976 معادل 4 مهر 1355 در شهر زیبای بورسا ترکیه متولد شده است. طغرل تولک از همان دوران کودکی علاقه شدیدی به حرفه بازیگری داشت اما برخلاف این میل، به تحصیل در رشته آموزش زبان انگلیسی پرداخت و سرانجام از این رشته فارغ‌التحصیل شد. وی مقطعی از تحصیل خود را در دانشگاه ورشو گذراند و در آنجا در کلاس‌های بازیگری الکساندر زلوروویچ شرکت کرد.

سرانجام طغرل تولک در سال 2007 به ترکیه برگشت و شروع به همکاری با آثار و پروژه‌های متنوعی کرد. اولین تجربه سینمایی طغرل به فیلم سینمایی Baska Dilde Ask برمی‌گردد؛ فیلمی که بسیار مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و همانند نردبانی برای رشد طغرل تولک عمل کرد. جالب است بدانید که طغرل تولک علاوه بر بازیگری، به کار ترجمه و نگاشتن نمایش‌نامه نیز مشغول است. از دیگر آثار این بازگیر توانا می‌توان به Behzat Ç: Ankara Is on Fire و Coming Soon اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

سایر هنرپیشگان سریال ترکی روحتم خبر نداره عبارتند از:

  • زوحال گنجر (Zuhal Gencer)
  • الکو دورو (Ülkü Duru)
  • سه‌سووار آکتاس (Sehsuvar Aktas)

نقد و بررسی سریال روحتم خبردار نمیشه

ژانر سریال Ruhun Duymaz

تا به این بخش از مقاله به معرفی و بررسی سریال Ruhun Duymaz پرداختیم. در ادامه متن نیز با ما همراه باشید تا به بررسی نمرات و نقد سریال Ruhun Duymaz بپردازیم.

سریال ترکی روحتم خبر نداره یکی از جدیدترین آثار سینمای ترکیه است که در قالب سریال از شبکه فاکس شروع به پخش کرده است. تا کنون تنها چند قسمت ابتدایی این سریال کمدی و عاشقانه بر روی آنتن رفته است. اما داستان جذاب و متفاوت این سریال در کنار بازیگران مشهور و نامدارش باعث شده تا خیلی زود نام آن بر سر زبان‌ها بیفتد.

اگر شما نیز از طرفداران آثار سینمای ترکیه هستید، پیشنهاد می‌کنیم به هیچ‌وجه تماشای این سریال را از دست ندهید چرا که حضور بازیگران مشهوری همچون بورجو اوزبرک و شوکرو اوزییلدیز در داستان جالب و متفاوت این سریال باعث خلق اثری جذاب شده است. کافی‌ست تنها به تماشای چند قسمت ابتدایی این سریال ترکی جذاب بنشینید تا به یکی از طرفداران پر و پا قرص آن تبدیل شوید. اگر شما نیز هنوز سریال ترکی روحتم خبر نداره را تماشا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر نسبت به دانلود سریال Ruhun Duymaz اقدام کنید و از تماشای این سریال کمدی و عاشقانه جذاب در کنار خانواده خود لذت ببرید.

در مورد نمرات سریال روحتم خبردار نمیشه نیز باید اشاره کنیم که نمره‌اش در IMDb امتیاز 5.4 از 10 است. البته باید اشاره کنیم که این سریال جذاب و دیدنی به تازگی شروع به پخش کرده است و تنها چند قسمت ابتدایی آن بر روی آنتن رفته است. از این رو فعلاً برای قضاوت در مورد این سریال و اختصاص دادن نمره خاصی به آن زود است.

همچنین بخوانید :

سخن پایانی

در این مقاله از پلازا به معرفی و بررسی سریال ترکی روحتم خبر نداره پرداختیم. سپس به خلاصه سریال ترکی روحتم خبردار نمیشه، هنرپیشگان، نمرات و تاریخ پخش این سریال ترکی اشاره کردیم. همچنین در ادامه به بسیاری از سوالات رایج شما عزیزان، از قبیل بازیگران سریال Ruhun Duymaz چه کسانی هستند؟ ژانر سریال روحتم خبردار نمیشه چیست؟ تعداد قسمت های سریال ترکی روحتم خبر نداره چقدر است؟ و … پاسخ دادیم.

سریال ترکی روحتم خبر نداره با داستان متفاوت و جذاب خود در کنار ژانر عاشقانه و کمدی‌اش شما را برای چندین ساعت مشغول خود خواهد کرد. اگر از دوست‌داران سریال‌های عاشقانه ترکیه‌ای هستید، پیشنهاد می‌کنیم به تماشای این سریال جذاب بپردازید. باید با داستان سریال همراه شویم تا ببینیم سرانجام داستان عشق ممنوعه اونور و هلال چه می‌شود؟ آیا قدرت عشق می‌تواند اونور را از کار خود منصرف کند؟! تا به اینجای کار سریال روحتم خبردار نمیشه بسیاری از بینندگان و منتقدان دنیای سینما را هیجان‌زده کرده است. باید دید که در ادامه این سریال ترکی چگونه عمل خواهد کرد. ضمن تشکر از همراهی شما در طول مقاله، لطفاً نظرات و نقدهای خود در مورد سریال ترکی روحتم خبر نداره را با دیگر اعضاء پلازا در میان بگذارید. امیدواریم که این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا