سریال و انمیشن

معرفی سریال بازی بخت ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی سریال بازی بخت ؛ داستان، بازیگران و نمرات

معرفی سریال بازی بخت ؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال بازی بخت محصول کشور ترکیه است و در سال 2021 منتشر شده. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال Baht Oyunu آشنا شویم.

ژانر سریال Baht Oyunu رمانتیک و کمدی است. این سریال به کارگردانی سردار گُزِلِکلی (Serdar Gozelekli) ساخته شد. از جمله بازیگران آن نیز می‌توان آیاتک ساسماز (Aytac Sasmaz)، جمره بایسل (Cemre Baysel)، ادریس نبی تسکن (Idris Nebi Taskan) و اسلی سومن (Asli Sumen) را نام برد. زمان پخش سریال ترکی بازی بخت اولین بار در تاریخ 15 ژوئن 2021 برابر با 25 خرداد 1400 بود و پخش آن در تاریخ 12 اکتبر 2021 برابر 20 مهر 1400 به پایان رسید. همچنین تعداد قسمت های سریال بازی بخت 17 اپیزود است. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به معرفی سریال Baht Oyunu می‌پردازیم و بیشتر درباره داستان، بازیگران، نقدهای این سریال صحبت می‌کنیم.

فهرست مطالب:

داستان سریال بازی بخت

سریال Baht Oyunu

آدا توزون دختر جوان و زیبایی است که در خانواده‌ای بزرگ شده که فکر می‌کنند اگر نتوانند با اولین عشق خود ازدواج کنند، دیگر زندگی رضایت‌بخشی نخواهند داشت. دلیل آن را این موضوع می‌دانند که مادر مادربزرگ، مادربزرگ و مادر آدا پس از این که توسط اولین عشق خود ترک شدند، با ناراحتی زندگی کردند. در نتیجه آدا قصد دارد هر طوری که می‌شود با اولین مردی که عاشقش شود ازدواج کند. آدا جدا از خانواده‌اش زندگی می‌کند و دانشجوی یک دانشگاه در استانبول است. او در آن‌جا در نگاه اول عاشق یک دانشجوی خارجی به اسم روزگار آکجان می‌شود. پس از مدتی روزگار آکجان در حال اخراج شدن از ترکیه است که با آدا ملاقات می‌کند. آدا هر روز فداکاری می‌کند تا با عشق اولش به خوشبختی برسد. او قبول می‌کند که با روزگار آکجان ازدواج کند تا او بتواند در ترکیه بماند.

در حالی که روزگار آکجان ادامه تحصیل می‌دهد، آدا ترک تحصیل می‌کند و مشغول به کار می‌شود و همه این چیزها را از خانواده خود پنهان نگه می‌دارد. پس از گذشتن چند سال از ازدواج آن دو، روزگار آکجان شرایط شهروند شدن در ترکیه را به دست می‌آورد و در حالی که آدا فکر می‌کند حالا می‌توانند یک ازدواج واقعی داشته باشند ناگهان توسط روزگار آکجان ترک می‌شود. در همین وقت آدا با بورا که یک پسر جوان و خوش تیپ از یک خانواده ثروتمند است روبرو می‌شود. با وجود این که به درخواست پدرش از رشته مهندسی صنایع فارغ التحصیل شده است، تصمیم می‌گیرد که  کسب و کار خانوادگی را ادامه ندهد و پس از مدتی یک سردبیر موفق در شرکت خودش می‌شود. یک روز بورا به رستورانی که آدا به عنوان گارسون در آن‌جا کار می‌کند می‌رود. آدا با بورا در رستوران به دلیل رفتار بی ادبانه او بحث می‌کند و کار خود را از دست می‌دهد. برای ادامه داستان می‌توانید سریال بازی بخت را تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

هنرپیشه های سریال ترکی بازی بخت

در ادامه با بیوگرافی بعضی از بازیگران سریال بازی بخت که حضور آن‌ها در این مجموعه بیشتر بود آشنا خواهیم شد.

آیاتک ساسماز در نقش بورا دوگروسوز 

بررسی سریال بازی بخت

آیاتک ساسماز یک بازیگر و موزیسین ترکیه‌ای است که در تاریخ 4 آگوست 1998 برابر با 13 مرداد 1377 متولد شد. سریال Darmaduman محصول سال 2022 و فیلم Kötü Çocuk محصول سال 2017 از آثار چند سال اخیر است که او در آن‌ها حضور داشته است. همچنین آیاتک ساسماز در سریال Baht Oyunu نقش کاراکتر بورا دوگروسوز (Bora Dogrusoz) را بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

جمره بایسل در نقش آدا توزون

معرفی سریال Baht Oyunu

جمره بایسل یک بازیگر ترکیه‌ای است که در تاریخ 5 فوریه 1999 برابر با 16 بهمن 1377 در ازمیر (İzmir) متولد شد. از جمله فیلم‌ها و سریال‌های چند سال اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان Sol Yanım در سال 2020 و Aşk Filmi در سال 2023 را نام برد. جمره بایسل در سریال Baht Oyunu ایفای نقش کاراکتر آدا توزون (Ada Tozun) را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

ادریس نبی تسکن در نقش روزگار آکجان 

بازیگران سریال بازی بخت

ادریس نبی تسکن یک بازیگر ترکیه‌ای است که در تاریخ 18 آگوست 1997 برابر با 27 مرداد 1376 در استانبول (Istanbul) متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او نیز در آن‌ها حضور داشته است می‌توان Al Sancak در سال 2023 و Gizli Saklı در سال 2022 را نام برد. ادریس نبی تسکن در سریال بازی بخت در نقش کاراکتر روزگار آکجان (Ruzgar Akcan) حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

اسلی سومن در نقش توعچه دیکمان

داستان سریال بازی بخت

اسلی سومن یک بازیگر ترکیه‌ای است که در تاریخ 17 سپتامبر 1994 برابر با 26 شهریور 1373 متولد شد. از جمله سریال‌های چند سال اخیر که اسلی سومن در آن‌ها حضور داشته است می‌توان Gülümse Kaderine در سال 2022 و  Süper Kahramanlar – Altay در سال 2023 را نام برد. او در سریال Baht Oyunu ایفای نقش کاراکتر  توعچه دیکمان (Tugce Dikman) را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

نقد سریال Baht Oyunu و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال Baht Oyunu و نقدهای آن می‌پردازیم. سریال بازی بخت در سایت‌ آی‌ام‌دی‌بی نمره 7 از 10 را به دست آورده است. البته این نمره از تعداد کمی از کاربران به دست آمده است. بعضی از افرادی که سریال Baht Oyunu را تماشا کرده‌اند و نمره بالا به آن داده‌اند در نظرات خود بازیگران و داستان سریال را تحسین کرده‌اند. بعضی دیگر با وجود این که از سریال بازی بخت خوششان آمده بود پایان آن را جالب ندانستند. برخی از افراد دیگری که از این سریال خوششان نیامده و نمره کم به آن داده‌اند، در نقدهای خود آن را کم ارزش و خسته کننده توصیف کردند. عده‌ای از بینندگان نیز از کاراکترهای این سریال خوششان نیامده و همچنین داستان آن را غیرقابل باور خوانده‌اند.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

در این مقاله از پلازا بررسی سریال بازی بخت را انجام دادیم و از داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. به طور خلاصه سریال بازی بخت در مورد آدا توزون است که در خانواده‌ای بزرگ شده که معتقدند تنها در صورتی‌که با اولین مردی که عاشقش می‌شوند ازدواج کنند، زندگی شادی خواهند داشت. اما وقتی که روزگار آکجان او را ترک می‌کند، سفری چالش برانگیز و رمانتیک بین عشق و سرنوشت در انتظار اوست.

اگر از سریال‌‌های رمانتیک و کمدی خوشتان می‌آید و خواندن این مقاله باعث شده است بخواهید بیشتر با داستان و شخصیت‌های بازی بخت آشنا شوید، می‌توانید دانلود سریال Baht Oyunu را شروع کنید. لطفا در بخش دیدگاه‌ها نظرتان را درباره داستان و بازیگران این سریال ترکی با ما در میان بگذارید. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا