حوادث

قتل مرد جوان به دلیل اختلافات مالی در غرب تهران

قتل مرد جوان به دلیل اختلافات مالی در غرب تهران

قتل مرد جوان به دلیل اختلافات مالی در غرب تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، چهارشنبه پنجم مهرماه امسال، مرگ مشکوک مرد جوانی با ضربات چاقو در خیابانی در محله شهرزیبا به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 142کن، تیم تشخیص هویت، متخصصان پزشکی قانونی و  تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه قاضی محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که براثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول از سوی مرد جوانی که اختلاف مالی و شخصی داشته هدف ضربات چاقو قرار گرفته و متهم پس از ارتکاب قتل به مکان نامشخصی گریخته است.

در گام بعدی مأموران تیم تشخیص هویت به دستور بازپرس جنایی اقدام به انگشت‌نگاری از روی جسد کردند و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی نیز مأموریت یافتند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته و اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه عامل این جنایت را شناسایی کنند.

به گزارش تسنیم، با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری مرد جنایتکار ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع :تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا