سریال و انمیشن

فیلم سوداگران درد | مادری جاه‌طلب به دنبال زندگی بهتر

فیلم سوداگران درد | مادری جاه‌طلب به دنبال زندگی بهتر

فیلم سوداگران درد یکی از فیلم‌هایی است که در سال 2023 منتشر شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Pain Hustlers 2023 آشنا شویم.

ژانر فیلم Pain Hustlers درام است. فیلم سوداگران درد بر اساس یک مقاله با همین عنوان اثر ایوان هیوز (Evan Hughes) که در مجله نیویورک تایمز (New York Times Magazine) منتشر شده بود و به کارگردانی دیوید ییتس (David Yates) تولید شده است. امیلی بلانت (Emily Blunt)، کریس ایوانز (Chris Evans)، اندی گارسیا (Andy García)، کاترین اوهارا (Catherine O’Hara)، جی دوپلاس (Jay Duplass)، برایان دارسی جیمز (Brian d’Arcy James) و کلوئی کلمن (Chloe Coleman) از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین مدت زمان فیلم سوداگران درد حدود دو ساعت است. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به معرفی فیلم Pain Hustlers 2023 خواهیم پرداخت و در مورد داستان و بعضی از بازیگران و نقدهای این فیلم صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

تاریخ اکران فیلم سوداگران درد

فیلم Pain Hustlers اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو (Toronto International Film Festival) در تاریخ 11 سپتامبر 2023 برابر با 20 شهریور 1402 به نمایش درآمد و در تاریخ 20 اکتبر 2023 برابر با 28 مهر 1402 در سینماهای منتخب ایالات متحده اکران شد. همچنین نتفلیکس (Netflix) فیلم سوداگران درد را در تاریخ 27 اکتبر 2023 برابر با 5 آبان 1402 منتشر کرد.

داستان فیلم سوداگران درد

فیلم Pain Hustlers 2023

به طور خلاصه فیلم سینمایی سوداگران درد داستان یک مادر مجرد و بی‌پول اما جاه‌طلب را دنبال می‌کند که زندگی بهتری برای خودش و دخترش می‌خواهد. او فرصتی سودآور در فروش دارو پیدا کرده است اما تا کجا پیش خواهد رفت تا یک داروی جدید را به موفقیت تبدیل کند؟ این فیلم به بررسی این موضوع می‌پردازد که بعضی از افراد از روی ناامیدی و برخی دیگر از روی طمع چه کارهایی انجام می‌دهند. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم Pain Hustlers 2023 را تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

بازیگران فیلم سوداگران درد

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم سینمایی سوداگران درد آشنا خواهیم شد.

امیلی بلانت در نقش لیزا

معرفی فیلم Pain Hustlers 2023

امیلی بلانت یک بازیگر بریتانیایی است که در تاریخ 23 فوریه 1983 برابر با 4 اسفند 1361 در لندن (London) متولد شد. او جایزه‌های متعددی کسب کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان جایزه گلدن گلوب و جایزه انجمن بازیگران سینما را نام برد. او همچنین کاندید دریافت جایزه بفتا نیز شده است. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان (Christopher Nolan) و فیلم A Quiet Place را نام برد. امیلی بلانت در فیلم سوداگران درد در نقش کاراکتر لیزا (Liza) حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

کریس ایوانز در نقش پیت

دانلود فیلم Pain Hustlers 2023

کریس ایوانز یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 13 ژوئن 1981 برابر با 23 خرداد 1360 در بوستون (Boston) در ایالت ماساچوست (Massachusetts) متولد شد. او بیشتر برای بازی در نقش Captain America در فیلم‌های دنیای مارول (Marvel) از جمله The Avengers شناخته شده است. از جمله آثار معروف دیگری که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Fantastic Four محصول سال 2005، فیلم Knives Out محصول سال 2019 و سریال Defending Jacob محصول سال 2020 را نام برد. کریس ایوانز در فیلم Pain Hustlers 2023 ایفای نقش کاراکتر پیت (Pete) را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

اندی گارسیا در نقش دکتر نیل

بازیگران فیلم سوداگران درد

اندی گارسیا یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 12 آوریل 1956 برابر با 23 فروردین 1335 در کوبا متولد شد و در کودکی همراه با خانواده‌اش به فلوریدا مهاجرت کرد. او برای بازی در فیلم The Godfather Part III به کارگردانی Francis Ford Coppola کاندید دریافت جایزه‌های اسکار و گلدن گلوب شده بود. از جمله فیلم‌های دیگری که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان The Mule را نام برد. اندی گارسیا در فیلم سوداگران درد در نقش کاراکتر دکتر نیل (Dr. Neel) بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

کاترین اوهارا در نقش جکی

هنرپیشه های فیلم سوداگران درد

کاترین اوهارا یک بازیگر کانادایی و آمریکایی است که در تاریخ 4 مارس 1954 برابر با 13 اسفند 1332 در تورنتو (Toronto) در انتاریو (Ontario) متولد شد. او جایزه‌های مختفی از جمله Primetime Emmy و گلدن گلوب کسب کرده است. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Schitt’s Creek را نام برد. علاوه بر این او در انیمیشن Elemental محصول سال 2023 صداپیشگی یکی از کاراکترها را بر عهده داشته است. از جمله فیلم‌های معروفی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان Home Alone را نام برد. کاترین اوهارا در فیلم Pain Hustlers 2023 به ایفای نقش کاراکتر جکی (Jackie) پرداخته است.

همچنین بخوانید :

برایان دارسی جیمز در نقش دکتر لیدل

مدت زمان فیلم سوداگران درد

برایان دارسی جیمز یک بازیگر و موزیسین آمریکایی است که در تاریخ 29 ژوئن 1968 برابر با 8 تیر 1347 در ایالت میشیگان (Michigan) متولد شد. او کاندید دریافت Tony Award و برنده Grammy Award شده است. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال 13 Reasons Why را نام برد. برایان دارسی جیمز در فیلم سوداگران درد در نقش کاراکتر دکتر لیدل (Dr. Lydell) بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

کلوئی کلمن در نقش فیبی

نمرات فیلم سوداگران درد

کلوئی کلمن یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 11 دسامبر 2008 برابر با 21 آذر 1387 در لس آنجلس (Los Angeles) در ایالت کالیفرنیا (California) متولد شد. او در فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves محصول سال 2023 و سریال Big Little Lies بازی کرده است. همچنین کلوئی کلمن در فیلم Pain Hustlers 2023 نقش کاراکتر فیبی (Phoebe) را بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

نقد فیلم سوداگران درد و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات فیلم سینمایی سوداگران درد و نقدهای آن می‌پردازیم. این فیلم در سایت‌ معروف آی‌ام‌دی‌بی نمره 6.5 از 10، در سایت راتن تومیتوز نمره 24 از 100 و در سایت متاکریتیک نمره 44 از 100 را دریافت کرده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که درباره فیلم Pain Hustlers به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند مطالعه کنید.

Observer / رکس رید: 75

فیلم سوداگران درد داستانی بر اساس زندگی واقعی با موضوع‌های اجتماعی در مورد سرمایه‌داری است و بدون اینکه خیلی جدی باشد، در حالی که شما را به فکر فرو می‌برد، سرگرم‌کننده و خنده‌دار است.

The Hollywood Reporter / لویا گیارکی: 70

فیلم Pain Hustlers 2023 وقتی قوی‌تر است که روی کاراکتر لیزا تمرکز می‌کند و تار پیچیده میل و شرافت او را ترسیم می‌کند.

Polygon / الی ولش: 63

فیلم سوداگران درد که با یک اجرای طبق معمول قوی از بلانت به پیش می‌رود، هم قابل تماشا و هم به طور غیرمنتظره آگاهی‌دهنده است، حتی اگر انگیزه‌های دراماتیک آن به نوعی یکدیگر را خنثی کنند.

Slashfilm / رافائل موتمایر: 50

در پایان، تماشای فیلم Pain Hustlers 2023 به ​​اندازه مصرف دارویی که کاراکتر لیزا در این فیلم، دوران حرفه‌ای خود را صرف فروش آن کرده است تجربه‌ای بی‌حس‌کننده است.

San Francisco Chronicle / میک لسل: 50

امیلی بلانت آن اندازه از نظر احساسی در این نقش حضور دارد که تقریباً فیلم را بهبود می‌دهد. البته او این کار را انجام نمی‌دهد اما باعث می‌شود که حداقل نیمه اول فیلم سوداگران درد را بتوان تماشا کرد.

Slant Magazine / کریس بارسانتی: 38

هیجانی که فیلم Pain Hustlers 2023 سعی می‌کند برای شخصیت‌های اصلی خود ایجاد کند به طور نگران‌کننده‌ای سطحی و بدون فکر است.

Paste Magazine / بدون نام: 25

هیچ چیزی در فیلم سوداگران درد وجود ندارد که ارزش وقت ارزشمند شما را داشته باشد. نسخه‌های بهتر گفته شده داستان آن فراوان است. برداشت‌های متفکرانه‌تر متعددی در مورد صنعت مواد افیونی و آسیب‌هایی که به مردم عادی وارد می‌کند موجود است.

کلام آخر

در این مقاله از پلازا به بررسی فیلم سینمایی سوداگران درد پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر فیلم Pain Hustlers 2023 را تماشا کنید و اگر با وجود اینکه نمرات کمی در سایت‌های معروف کسب کرده است، می‌خواهید با داستان و کاراکترهای آن بیشتر آشنا شوید، دانلود فیلم Pain Hustlers 2023 را شروع کنید.

علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم سوداگران درد و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر فیلم یا سریال جدیدی تماشا کرده‌اید که دیدن آن را به دیگران هم توصیه می‌کنید، می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید تا مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

منبع :پلازا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا