اخبار روز

مشکل کمبود قطار در محور تهران به پیشوا به زودی برطرف می شود

مشکل کمبود قطار در محور تهران به پیشوا به زودی برطرف می شود

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

مشکل کمبود قطار در محور تهران به پیشوا به زودی برطرف می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نوش‌آبادی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص موضوع ملاقات خود با مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در اسفند ماه سال ۱۳۸۹ در یک تصمیم چراغ خاموش و بدون نظرخواهی از کارشناسان ریلی، شرکت قطارهای مسافری رجا که متعلق به راه آهن بود در عوض بخشی از بدهی‌های دولت به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

نوش آبادی گفت: با عنایت به اینکه، سازمان تأمین اجتماعی نیز از سازمان‌های تحت مدیریت و نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، از وزیر خواسته شد، با هماهنگی شرکت راه آهن، قطارهایی که به دلیل نقص فنی از ناوگان ریلی مسافری تهران به ورامین و پیشوا، خارج شده اند با اختصاص منابع مالی و تعمیرات مورد نیاز به خط قطار حومه‌ای تهران به پیشوا افزوده شود تا مشکل کمبود قطار در این محور رفع شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زیان ده بودن این شرکت و عدم تأمین منابع مالی کافی را مهمترین مشکل کمبود واگن‌های قطار حومه‌ای بیان کرد افزود: عنوان شد که از ابتدا واگذاری شرکت رجا به سازمان تأمین اجتماعی اشتباه بود و در حال حاضر این وزارتخانه باید مشکل کمبود واگن‌ها را برطرف و نواقص فنی مربوط به خدمات رفاهی، مانند سرمایشی و گرمایشی واگن‌ها برطرف کند و بعد از برطرف شدن این مشکلات، شرکت قطارهای مسافری رجا مجدداً به راه آهن واگذار کند.

وی بیان داشت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ضمن عذرخواهی از مردم، قول داد بزودی مشکل کمبود قطار در محور تهران به پیشوا برطرف شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اواخر سال گذشته در جلسه مشترکی با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت راه آهن، موضوع کمبود قطار و مشکلات رفاهی واگن‌ها و برطرف شدن بی نظمی‌های تردد قطار حومه‌ای به دو وزیر مربوطه تذکر داده شده بود.

وی گفت: از وزیر خواسته ام طی ۱۰ روز آینده سفری به پیشوا و ورامین داشته باشد تا از نزدیک در جریان مشکلات این منطقه قرار گیرد و وزیر قول داد نیمه اول خرداد سال جاری به دیار پانزده خرداد سفری داشته باشند.

نوش آبادی افزود: موضوع افتتاح شعبه تأمین اجتماعی شهرستان پیشوا از جمله برنامه‌هایی است که در سفر قریب الوقوع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، انجام خواهد شد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا