فال

فال روزانه یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ « فال حافظ امروز »

فال روزانه یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ « فال حافظ امروز »

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فال روزانه یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ « فال حافظ امروز »

فال روزانه , فال امروز , فال روز تولد , طالع بینی روزانه , fal roozaneh , thg v chki

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

فال روزانه + فال حافظ آنلاین (پایین صفحه)

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید. راستی فال حافظ هم به بخش فال و طالع بینی اضافه شد.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۲۱ خرداد:

فال روز تولد: امسال شما با استفاده از توانایی خود در به کار گرفتن هوش و ذکاوت خود در زمینه فعالیت های تجاری و اقتصادی پیشرفت بسیاری در حرفه خود خواهید داشت و نیز به همین واسطه روابط خوبی با افراد سرشناس و معتبر در بخش عمومی و خصوصی برقرار خواهید نمود. دریافت وام ها و کمک هزینه های مختلف از بانک ها و موسسات اقتصادی به شما کمک خواهد کرد پروژه هایی که در دست اقدام دارید را با موفقیت پیش ببرید. فرصت های شغلی جدید به زودی برای آنهایی که در حال حاضر نیز مشغول به کار هستند فراهم خواهند شد و داشتن ذکاوت در انتخاب بین این گزینه ها از اهمیت بسیاری برخوردار خواهد بود. برای آنهایی که هنوز نیمه گمشده خود را پیدا نکرده اند احتمال یافتن عشق و شروع روابط عاطفی جدی بسیار زیاد خواهد بود. شما امسال باید نسبت به کودکان و سالمندان خانواده تان توجه ویژه ای داشته باشید و وقت بیشتری را صرف آنها کنید. سعی کنید سلامت خودتان، همسر و فرزندانتان را به طور مرتب تحت نظارت داشته باشید تا به طور ناگهانی با مشکلی مواجه نشوید. نیمه دوم سال از لحاظ معنوی حال و هوای متفاوتی را برای شما به همراه خواهد داشت.


فال روزانه متولدین فروردین

اگر امروز از وقت و انرژی خود استفاده بهینه داشته باشید خواهید توانست روزتان را به یک روز بسیار پربازده بدل کنید. شما در راه رسیدن به اهدافتان حالتی تهاجمی گرفته و آماده اید تا هر کاری که در لیست وظایف امروزتان باشد را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. به نظر شما هیچ چیزی در رابطه آینده تان وابسته به اما و اگرها نیست و تنها کافی است چیزی را بخواهید و در راه رسیدن به آن تلاش کنید تا آن را به دست بیاورید. با این همه حواستان باشد که خودتان را بیش از اندازه هم خسته نکنید.  برای انجام یک کار اداری بهتر است هرچه سریع تر اقدام کنید. زود از کوره در نروید وگرنه پشیمان می شوید. رویایی که در سرتان می پرورانید به حقیقت می پیوندد. برای دریافت مدرکی گرچه طاقتتان طاق شده باید کمی بیشتر صبر کنید. دلتنگی هایتان به پایان می رسد و چشم و دلتان به دیدن عزیزی که مدت هاست راه دور است، روشن می شود. با کوچکترها مهربان تر باشید.


فال روزانه یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ « فال حافظ امروز »
 ⚡️ هفته
 ? ماه
 ⭐️ سال
 ❤️ عشق

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز شاید تا حدودی احساس اضطراب و نگرانی داشته باشید و نتوانید آرام یک جا بنشینید. در حال حاضر شما دارید به طور همزمان با کارهای زیادی دست و پنجه نرم می کنید و به یک باره انگار همه این کارها دارند وارد مراحل حساس و بحرانی می شوند. متاسفانه دیگران توجه چندانی به وضعیت فعلی شما ندارند و نسبت به نیازهای شما حساسیت چندانی نشان نمی دهند، پس سعی کنید حواستان را جمع کنید و روی هیچ کسی به غیر از خودتان حساب باز نکنید.  این همه دل دل نکنید آنچه که در سرتان می گذرد را به زبان بیاورید. هر حرفی که می شنوید باور نکنید. شخصی شما را از خبری آگاه می کند که از شنیدنش هیجان زده می شوید، احساسات خودتان را کنترل بکنید او از گفتن این خبر به شما نیت خوبی ندارد. به کاری یا جایی که نباید سرک نکشید. این روزها فشار کاری تان بسیار زیاد بوده و روحا و جسما بسیار خسته اید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز شما قلبی سخاوتمند دارید و کمک کردن به دیگران و آوردن لبخند به لب های آنها برای شما یک نیاز است. بگذارید خورشید درونتان بتابد و روشنایی وجودتان نصیب دیگران نیز بشود، در چنین روزی این اقدامات شما قطعا مورد تحسین و توجه دیگران قرار خواهند گرفت. با تشویق های دیگران و انرژی مثبتی که از آنها دریافت می کنید حال خودتان هم خیلی بهتر خواهد شد. سعی کنید روی جنبه های مثبت دیگران تمرکز کنید تا ببینید که این کار باعث رشد جنبه های مثبت شخصیت خودتان نیز خواهد شد. پیشنهاد یک سفر تفریحی به شما می شود، فرصت مناسبی است تا با شادی تازه ای به زندگی خود رونق بدهید. احتیاج به یک موفقیت چشمگیر دارید تا بتوانید به دیگران ثابت کنید که دارای چه شایستگی هایی هستید، این موفقیت را باید با تلاش بیشتر فراهم سازید. قدر کمک های دیگران را هرچند کوچک دانسته و به آن ارج نهید. روزهای آینده برای انجام بعضی برنامه ها ایام مناسبی نیست.


♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز شما برای پیش رفتن به سوی اهدافتان کاملا آماده اید و نیرویی از درون شما را به برخاستن و پیشروی دعوت می کند. به این غریزه خود توجه کنید و دست به کار شوید. شما انرژی بسیار زیادی را برای به راه انداختن کارها و برنامه هایتان در رابطه با پروژه هایی که در دست انجام هستند در اختیار دارید. البته کلید اصلی موفقیت شما اولویت بخشیدن به انجام و تکمیل کارها و پروژه هایی است که قبلا آغاز کرده بودید، پیش از آن تا جای ممکن از شروع هر پروژه دیگری خودداری کنید. مدتی است که در خودتان فرو رفته ید و از جمع ها دوری می کنید، ناراحتی های گذشته را با خودتان حمل می کنید و از حالتان هم لذتی نمی برید، هیچکس جز خودتان به دادتان نخواهد رسید، برای بهتر شدن حالتان همین حالا دست به کار شوید، فردا برایتان دیر است. کاری را نیمه کاره رها کردید. با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمی شود همین امروز پیش را بگیرید.


♌ فال فردا متولدین مرداد

امروز به ویژه در رابطه با مسائل عاطفی ممکن است با مخالفت هایی از جانب دیگران مواجه شوید. دیدن رفتار تند طرف مقابلتان احساسات ناخوشایندی را در شما ایجاد می کند و باعث می شود احساس ضعف و بی اهمیت بودن به شما دست بدهد. این که شما به دنبال آرامش، عدالت و هماهنگی باشید برخلاف آنچه بعضی ها فکر می کنند به معنای ضعف شما نیست و چیزی از ارزش هایتان کم نمی کند؛ این ویژگی ها در واقع نقاط قوت شما هستند. اگر سرتان را مثل کبک زیر برف کرده اید و فکر می کنید دیگران شما را نمی بینند کاملاً در اشتباهید بهتر است با خودتان صادق باشید و همین امروز فکری برای تغییر اساسی در رفتار و راه و روش پیش گرفته تان بکنید وگرنه دوستان را از اطراف خود می پراکنید. برای انجام کاری از شما درخواست کمک خواهد شد هر طور که از دستتان بر می آید کمکشان کنید.


فال امروز متولدین شهریور

شما در دنبال کردن و تکمیل پروژه ها و کارهایی که به عهده تان هستند فوق العاده عمل می کنید، اما در مرحله شروع عملکردتان چندان تحسین برانگیز نیست. امروز فرصت فوق العاده ای است تا ثابت کنید که این تصور دیگران در مورد شما اشتباه است. شما قدرت بسیاری در اختیار دارید که به شما کمک می کند در شروع هر کاری به صورت کاملا موفقیت آمیز عمل کنید، از این انرژی که در اختیارتان قرار گرفته استفاده کنید و کارهایی که مدت ها قصد شروعشان را داشته اید ولی فرصتی برایتان پیش نمی آمده است را آغاز کنید. جواب درخواستی که کرده اید به دستان خواهد رسید، کمی بیشتر صبر کنید و دست به هیچ اقدام دیگری نزنید.چیزی که در پی فهمیدنش بودید متوجه شده اید و تمام ابرها از جلوی چشمتان کنار رفته است، حالا وقت آن رسیده که با واقعیت موجود طوری برخورد کنید که کمترین آسیب را ببینید. نتیجه کمکی که در گذشته به شخصی کرده بودید را به زودی خواهید دید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز اعتماد به نفس شما در سطح بالایی قرار دارد و احساس می کنید چیزی از درون به شما انرژی می دهد تا روزتان را به خوبی پیش ببرید. شما می توانید رهبری پروژه هایی که انگار قرار نیست هیچ گاه به سرانجام برسند را به عهده گرفته و آنها را با موفقیت به پایان برسانید. البته یادتان باشد که اگر می خواهید کاری به خوبی انجام شود به جای این که آن را به عهده دیگران بگذارید خودتان استعدادها و مهارت هایتان رابه کار گرفته و آن را به انجام برسانید.  در مورد نیتی که در دلتان است پس از مدتها بالا و پایین کردن، تصمیمی خواهید گرفت یادتان باشد اگر یک تصمیم قاطع بگیرید و با تمام سختی ها پای عمل کردنش بایستید بهتر است که راه ساده تر را انتخاب کنید و روزگارتان را با غم و اندوه سپری کنید، هر چیزی اندازه ای دارد. سکوت بیش از اندازه از شما در چشم دیگران یک نادان می سازد.


♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز ممکن است برای شما با چالش ها و تنش هایی همراه باشدمواظب باشید که با بی احتیاطی های خود یک رابطه نسبتا دوستانه را به یک جنگ علنی تبدیل نکنید. حرف هایی که می شنوید و رفتارها و کارهای اطرافیان را زیاد به خودتان نگیرید. بحث هایی که صورت می گیرند را به عنوان چالش هایی که با غلبه بر آنها قویتر خواهید شد در نظر بگیرید. سعی نکنید از موقعیتی که برایتان پیش آمده است فرار کنید. گریختن از مسائل و مشکلات هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. اعتماد به نفستان را دوباره بدست خواهید آورد. در مقابل زورگویی و خودخواهی طرف مقابل تان بایستید و ترس و نگرانی هایتان را کنار بگذارید. اوضاع روزگارتان بدتر از وضعیتی که در حال حاضر برای خودتان درست کرده اید نمی شود. مشکل حقوقی ای دارید و کارهایتان به هم گره خورده، این گره با دندان باز نمی شود، از مشاور درست راهنمایی بخواهید.


♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز در قلب شما تنشی ایجاد شده است که رهایی از آن چندان ساده به نظر نمی رسد. شما احساس می کنید که دیگران زیاد خوب به حرف هایتان گوش نمی کنند و نمی توانید به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنید. اگر می خواهید که دیگران افکار و ایده هایتان را درک کنند باید سعی کنید توضیحات بیشتری در مورد آنها بدهید تا بتوانید پیام خودتان را منتقل کنید. در ارتباط خود با دیگران سعی کنید ذهنی باز داشته باشید و از خودتان انعطاف پذیری نشان بدهید. از هزینه کردن واهمه نداشته باشید، بعضی خرج ها را اگر امروز نکنید فردا باید بهای بیشتری بپردازید. این روزها دلتنگی امانتان را بریده، امّا چاره ای نیست فعلا باید دندان روی جگر بگذارید و صبر کنید. این اواخر خودتان را مشغول کاری کرده اید که اگر به آن دل بدهید نتایجش برایتان بسیار خوب است، هم سرتان گرم می شود هم دلتان.


♑ فال روز متولدین دی

سعی کنید که امروز صبوری بیشتری از خودتان نشان بدهید و به بیقراری درونیتان غلبه کنید. امروز از آن روزهایی است که شما آرام و قرار ندارید و این طور به نظرتان می رسد که همه کارها خیلی بیش از آنچه لازم است و شما تحملش را دارید طول می کشند. تمام سعیتان را بکنید که خودتان را با جریان امور هماهنگ کنید. اینقدر نسبت به این که کارها سر وقت انجام شوند حساسیت نداشته باشید. کیفیت انجام کار خیلی از سرعت آن مهمتر است و همچنین ذهنی آرام خیلی بهتر از یک ذهن پر استرس و عصبی کار می کند.  به هر حرف مردم گوش نکنید این گوشتان در باشد و آن یکی دروازه، اتفاقی که از افتادنش می هراسید می آید و می رود و می بینید که آب از آب تکان نمی خورد بیهوده خودتان را عذاب ندهید، اهمیت مسائل را در ذهنتان بزرگ تر از آنچه که هست نکنید. حالا زمان خوبی برای خرید است به شرط آنکه انتخاب درستی بکنید و همه ی جوانب را در نظر بگیرید.


♒ فال متولدین بهمن

جنگیدن یا نجنگیدن، مسئله این است! از طرفی جنبه آرام وجودتان یک چیز می گوید و از طرفی دیگر هم جنبه مردانه و جنگجوی وجودتان یک چیز می گوید. برای غلبه به این کشمکش باید از اقدامات عجولانه خودداری کنید و از این که اجازه دهید تحریک های یک نفر باعث شوند رفتاری تهاجمی به خود بگیرید جلوگیری کنید. شما امروز تمرکز بسیاری روی اهداف خود دارید، اما باید مواظب باشید که به پایان رساندن یک کار هدف اصلیتان نباشد و در راه تیک زدن کارهایی که در لیست کارهای روزانه خود دارید کیفیت انجام این کارها را قربانی نکنید. درگیری های احساسی و عاطفی تان جز با نشستن و حرف زدن برطرف نخواهد شد. شما بی اندازه مهربان و مردم دار هستید و درب خانه تان همیشه باز است. همین است که برکت همیشه در زندگی تان جاری ست. جسمتان این روزها به شدت خسته است. از ورزش غافل نشوید و به سلامتتان بیشتر اهمیت دهید. عزیزی راه دور، بسیار دلتنگ شماست.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز ممکن است هر لحظه به سوی تفنگتان پریده و بی جهت دیگران را نشانه بگیرید و به آنها حمله کنید، مواظب باشید این انرژی درونی خود را تحت کنترل در بیاورید. یک اقدام اشتباه می تواند همه چیز را به ضرر شما تمام کند. به محیط اطرافتان دقت کرده و خود را با آن هماهنگ کنید. شما سعی دارید احساسات خود را از چشم دیگران پنهان کنید، دلیلش هم این است که نمی خواهید آنها شما را در موضع ضعف قرار داده و از احساساتتان بر علیه شما استفاده کنند. اما هر چه بیشتر خود واقعیتان را از دیگران مخفی کنید بیشتر زجر خواهید کشید. او را از حال خود بیشتر باخبر کنید. مشکلات مالی پیش آمده این روزها به آهستگی بر طرف خواهد شد، کمی دیگر با وضعیت موجود مدارا کنید و حواستان به دخل و خرجتان باشد. شخصی را که بسیار دوستتان دارد را نگران کرده اید، شاید بهتر باشد کمی خوددارتر برخورد کنید، مراقب زبانتان باشید مبادا حرفی زده باشید و دل او را لرزانده باشید.

 ☀️استخاره با قرآن☀️

?️فال شمع?️

fal roozaneh tasvirezendegi


فال حافظ واقعی آنلاین با تعبیر

فال حافظ آنلاین

نحوه گرفتن فال حافظ

برای فال گرفتن از دیوان خواجه شیرازی ابتدا باید نیت کرد و او را به عزیزترین هایش یعنی خداوند و معشوقه اش (شاخ نبات) قسم داد.

برخی از افراد مذهبی برای گرفتن فال حافظ وضو میگیرند زیرا به تقدس آن ایمان دارند و سپس جمله ای اینگونه ادا می کنند که ای حافظ شیرازی تو محرم هر رازی ، تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا برآورده سازی.

فال حافظ امروز با تفسیر دقیق

نیت کرده ، دکمه را بزنید.

فال روزانه یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ « فال حافظ امروز »

جایگاه گرفتن فال نزد ایرانیان

اغلب ایرانیان از دیرباز برای اطلاع از آینده خود فال می زنند و به آن اعتقاد دارند به اینصورت که آن ها فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» – تشکیل شده از مرغ و آوا – گویند. معمولا فال گرفتن از دیوان حافظ در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا انجام می شود و برای فال حافظ گرفتن فردی با سواد و مورد احترام انتخاب می گرد که صدای رسا و خوبی نیز داشته باشد.

دیرینه گرفتن فال حافظ :

اولین بار فال زدن با دیوان حافظ پس از مرگ وی آغاز شد. قضیه از این قرار بود که عده ای با دفن پیکر او در مصلی مخالفت می کردند تا اینکه برای حل این مشکل اشعار حافظ را در سبدی ریختند و کودکی یکی از این اشعار را به تصادف جدا می کند و اینگونه بود که اولین تفال به حافظ انجام شد ، در آن روز به حافظ لقب لسان الغیب دادند زیرا به طرز عجیب و باور نکردنی با غزل شماره ۸۲ خود پاسخ جماعت ریاکار را داد. این غزل زیبا چنین است :

کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت / من و شراب فرح بخش و یار حور سرشت

مکن به نامه سیاهی ملامت من مست / که اگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت؟

قدم دریغ مدار از جنازه حافظ / که گرچه غرق گناهست، می رود به بهشت

منبع:تصویر زندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا