فال

فال روزانه تاروت یکشنبه ۲۱ خرداد «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۲»

فال روزانه تاروت یکشنبه ۲۱ خرداد «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۲»

فال روزانه تاروت یکشنبه ۲۱ خرداد «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۲»

تاریخچه فال

از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود.

با توجه به درخواست دوستان که  قبلا در بخش فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی و پست های فال روزانه، فال هفتگی میلادی، فال ماهانه، فال پی ام سی، فال هفتگی عشق❤️، فال قهوه ☕️و فال حافظ صوتی… ) فال تاروت روزانه را هم درخواست داده بودند. این فال نیز به لیست فال مجله تصویر زندگی افزوده شد.

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

فال تاروت

Daily Tarot Horoscopes for Every Zodiac Sign

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت اعتدال

کارت اعتدال : شاید شما با تعصب خیلی زیاد معتقد باشید که نظرات و ایده هایتان بسیار ارزشمند هستند و باید مورد توجه همه قرار بگیرند، ولی اگر در رفتار خود غرور داشته باشید بازخوردی منفی دریافت خواهید کرد. بجای اینکه روی خود را از دیگران برگردانید باید با دقت تمام به نظرات دیگران گوش کنید. به دست آوردن اطلاعات جدید همان چیزی است که شما را از شکست به سوی موفقیت هدایت می کند.


♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت عاشقان

کارت عشاق : امروز تفکرتان در نتیجه احتمالات و گزینه های بسیار زیادی که در پیش رو دارید ممکن است کمی بهم بریزد، به ویژه اگر به جای توجه به جزئیات روی مسائل کلی تمرکز کنید. منطقی باشید و از عقل سلیمتان برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن استفاده کنید. اگر مجرد هستید امروز فرصت خوبی برای پیدا کردن نیمه گمشده تان میتواند باشد به شرط آن که خودتان بدانید که به دنبال چه کسی دارید می گردید.


فال روزانه تاروت یکشنبه ۲۱ خرداد «فال تاروت پیشگویی آینده ۱۴۰۲»
 ?‍♂️ تفال به حافظ
 ? فال هفته
☀️ فال با قرآن
 ❤️ عشق
⚡️ فال انبیا

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت ملکه

کارت ملکه : امروز شما با تصمیم های ناگهانی خود همه را تعجب زده خواهید کرد. نکته جالب قضیه اینجاست که شما خوشبختانه در تصمیم های خود اشتباهی نمی کنید و با بینش و حساب شده تصمیم گیری کرده اید. ولی مواظب باشید، هر کسی ممکن است اشتباه کند، از این که قبل از نتیجه گیری تمام حقایق و اطلاعات لازم را می دانید اطمینان حاصل کنید. وقتی حقایق را به طور کامل بدانید و با آگاهی بخواهید تصمیم بگیرید، اعتماد کردن به حس درونیتان خیلی راحت تر خواهد بود. در چیزهای ساده به دنبال عشق و زیبایی باشید.


♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت کاهن اعظم

کارت کاهن اعظم : توانایی شما در رسیدن به اهداف و برنامه هایتان امروز مستقیما تحت تاثیر افکارتان است، پس مواظب آنچه که در سرتان می گذرد باشید. به دست آوردن هر آنچه که در افکارتان می گذرد کار چندان ساده ای نیست؛ شاید خودتان در حال حاضر چنین حسی داشته باشید ولی در واقع این اعتماد به نفس کاذب برای شما همچون یک دام عمل خواهد کرد که شما را به دردسر خواهد انداخت. اگر توانایی های خود را در نظر نداشته باشید و اعتماد به نفس کاذب داشته باشید حتی حساب شده ترین نقش ها هم به نتیجه ای نخواهند رسید.


♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت برج

کارت برج : امروز انگار همه دنیا با هم دست به دست شده اند تا نگذارند حواس شما به کارتان باشد. وقتی این همه چیزهای مختلف حواستان را پرت می کنند و نمی گذارند ذهن خود را روی کاری متمرکز کنید، انجام کارهایتان بسیار سخت خواهد بود. امروز توانایی کافی برای متقاعد کردن دیگران را خواهید داشت و می توانید از این طریق کارهایتان را به خوبی پیش ببرید و آنها را به انجام کارهایی که دلتان می خواهد قانع کنید، ولی یادتان باشد که اگر هر بادکنکی را زیادی باد کنید می ترکد.

 

❤️فال روزانه❤️

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت امپراطور

کارت امپراطور : امروز ممکن است فرصت ویژه ای به دست بیاورید تا چالش دشواری که در رابطه با شرایط فعلیتان پیش روی دارید را حل کنید و مشکلات خود را مطرح کنید. اگر برنامه هایتان بر اساس تفکر منطقی باشند می توانید برای خودتان یک امپراطوری بسازید که به آن افتخار کنید. ولی اگر نتوانید تمام جزئیات را مدیریت کنید این امپراتوری خیلی زود از هم خواهد پاشید. داشتن صداقت در حال حاضر بسیار مهم است. حقیقت ماجرا را با دیگران در میان بگذارید تا بتوانید آنها را قانع کنید که در مسیرتان با شما همراه شوند.

❤️فال ماهانه❤️

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت شیطان

کارت شیطان : امروز ممکن است پیشنهادی به شما شود که آنقدر خوب به نظر می رسد که نمی توانید آن را باور کنید. اما پیش از آن که خودتان را با آن درگیر کنید تمام جنبه های مختلف آن و تمام افرادی که در آن درگیر هستند را در نظر بگیرید. در غیر این صورت بعدا خواهید که در حین عجله برای قبول کردن این پیشنهاد موضوع بسیار مهمی را نادیده گرفته اید. ساده لوحانه برخورد نکنید و قبل از تصمیم گیری تجزیه و تحلیل کافی داشته باشید.


♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت ابله

کارت ابله : خیلی درگیر رویاپردازی هستید و ذهنتان مشغول تخیلاتتان است. با این حال بهتر است تا جای ممکن منطقی باشید و به این چیزها فکر نکنید و به برنامه روزانه تان رسیدگی کنید. شما در حال حاضر در موقعیتی فوق العاده برای سرمایه گذاری روی شانس خوبتان هستید، فقط یادتان باشد زیادی به شانس خود اکتفا نکنید و عقل و منطقتان را به نفع شانس کنار نگذارید. شما می خواهید تمام مشکلات دنیا را یک تنه حل کنید، ولی بد نیست هر از گاهی از دیگران کمک گرفته و ببینید آنها چه فکری می کنند و دیدگاه های آنها را نیز بسنجید. 

❤️فال سال❤️

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت پاپ

کارت پاپ : امروز تعیین کردن حد و مرز کار خیلی عاقلانه ای می تواند باشد، ولی محدود کردن خودتان را در این لیست قرار ندهید. امروز می توانید نقشه هایی بزرگ برای خودتان و آینده بکشید. فقط یادتان باشد که جزئیات را در این نقشه حتما در نظر داشته باشید، زیرا در واقع این جزئیات هستند که به ساخته شدن تصویر کلی و نهایی کمک می کنند. اگر به طور جدی قوانین و اصول را در نظر نداشته باشید خیلی زودتر از آنچه که فکرش را بکنید مجبور خواهید شد با نتایج این رفتارتان مواجه شوید. 

❤️فال ابجد❤️

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت قدرت

کارت قدرت : امروز انگار شوق و ذوق همه در مورد آینده از شما بیشتر است، ولی خوبی این قضیه در این است که شما این میزان از هیجان که شما دارید برای مدت بیشتری ادامه خواهد داشت. شما موتورتان کمی دیرتر گرم می شود، ولی وقتی که راه افتاد مدت بیشتری هم کار می کند و قدرت زیادی دارد. فقط از این که دید مثبتتان همراه با واقع بینی است اطمینان حاصل کنید، وگرنه راه خود را خیلی زود گم خواهید کرد و به جاهای خوبی نخواهید رسید.

❤️فال شمع❤️

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت کیمیاگر

کارت کیمیاگر : شاید احساس کنید که فکری که در سر دارید آنقدر ارزشمند است که لیاقت دریافت جایزه نوبل را نیز دارد. درست است که این ایده شما بی اهمیت نیست، ولی آنقدر که شما فکر می کنید هم خارق العاده نیست. بد نیست در نگرش خود نسبت به این موضوع تغییراتی ایجاد کنید. خوشبختانه شما خواهید توانست ایده هایی که در سر دارید را به خوبی به کار بگیرید، به شرط آنکه واقعیت ها را حتی اگر باب میلتان نباشند هم در برنامه ریزی هایتان در نظر داشته باشید. 

❤️فال هفتگی میلادی❤️

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت قضاوت

کارت قضاوت : امروز تمایل شما به تنها ماندن با وظایف اجتماعیتان در تضاد است. حتی اگر بخواهید تنها بمانید هم از دست مکالمات طولانی مدت با نزدیکانتان که شاید به نظرتان بیاید که هیچ پایانی نخواهند داشت در امان نخواهید بود. ولی ممکن است بعد از مدتی حرف زدن شما هم از این همراهی لذت ببرید. شاید فکر کنید که طرف مقابلتان پیام های شما را گرفته ولی به آنها پاسخی نمی دهد، ولی به احتمال خیلی زیاد دارید اشتباه می کنید و او آنها را دریافت نکرده است. شاید هم از او سؤالی پرسیده باشید که متوجه منظور شما نشده است.

منبع:تصویرزندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا