اقتصاد

سومین ماه متوالی رشد بیت کوین به بازگشت آلتکوین دامن زد

سومین ماه متوالی رشد بیت کوین به بازگشت آلتکوین دامن زد

بیت‌کوین سومین ماه متوالی سود خود را در پایان نوامبر ثبت کرد که باعث علاقه مجدد به خرید جایگزین شد. ارزهای رمزنگاری شده (آلت کوین) که در ابتدا در ماه اکتبر افزایش یافتند. در نتیجه، ارزش کل بازار همه پروژه‌های ارزهای دیجیتال، به استثنای بیت‌کوین و اتریوم، اخیراً به اوج خود رسیده است که آخرین بار در آگوست 2022 مشاهده شده است.

پتانسیل برای یک فصل طولانی نامشخص است، اما بخش‌های مختلف صنعت، قبلاً در طول بازار نزولی غیرفعال بودند، شروع به نشان دادن علائم اولیه احیا می کنند. گزارش روندهای ماهانه تحقیقاتی Cointelegraph برای دسامبر 2023 تجزیه و تحلیل جامعی از این روندهای نوظهور ارائه می دهد.

نسخه این ماه طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می‌دهد، از جمله روندهای بازار بیت‌کوین، تحولات در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، تحرکات در سهام کریپتو، فعالیت‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز، مشتقات، به‌روزرسانی‌های بخش معدن، و پیشرفت در توکن‌سازی دارایی های دنیای واقعی.

پی دی اف گزارش را به صورت رایگان از پایانه تحقیقاتی کوین تلگراف دانلود کنید.

زیرساخت و Web3 در سیل سرمایه گذاری VC کریپتو پیشرو هستند

در بحبوحه ناآرامی های ژئوپلیتیک جهانی مداوم و افزایش نرخ‌های بهره در اتحادیه اروپا و ایالات متحده، بخش سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز ارزهای دیجیتال (VC) افزایش بودجه را تجربه کرد. در طول نوامبر جریان سرمایه گذاری از طریق 93 معامله جداگانه به 973 میلیون دلار رسید که مهمترین فعالیت مشاهده شده از ژوئن 2023 است که نشان دهنده افزایش تقریباً 40 درصدی نسبت به ماه قبل است.

این به شدت با عملکرد اکتبر که در آن تنها سه معامله بیش از 20 میلیون دلار بود، در تضاد است. با این حال، در ماه نوامبر، پنج سرمایه گذاری وجود داشت که هر کدام از آستانه 50 میلیون دلار فراتر رفتند. این افزایش در جریان سرمایه ممکن است ناشی از ترکیبی از احساسات مثبت اخبار، روند صعودی اخیر در بازار ارزهای دیجیتال، و توقف موقت افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو.

بخش‌های زیرساخت و Web3 به‌ترتیب 37 و 30 دور به‌عنوان پیشتاز در تعداد دورهای تأمین مالی ظاهر شدند. تامین مالی متمرکز (CeFi) دومین حجم سرمایه گذاری در این ماه را با 216.4 میلیون دلار در پنج معامله توزیع کرد.

این افزایش غیرمنتظره را می‌توان تا حد زیادی به دو رویداد مالی قابل توجه نسبت داد: بلاک چین. com 110 میلیون دلار در یک دور سرمایه گذاری سری E تضمین کرد و OSL، یک صرافی متمرکز (CEX) که توسط گروه فناوری BC در هنگ کنگ اداره می شود، 90 میلیون دلار دور. پس از نزدیک، بخش های Web3 و مالی غیرمتمرکز (DeFi) به ترتیب 160.5 و 78.4 میلیون دلار جذب کردند.

در همین حال، بخش توکن غیرقابل تعویض (NFT) با 11.5 میلیون دلار جمع آوری این لیست را با سه دور مالی نسبتاً متوسط ​​به پایان رساند.

بیت کوین. افزایش محبوبیت معاملات آتی در CME

فعالیت های سرمایه گذاری خطرپذیر و افزایش متوسط ​​آلت کوین ها نشان دهنده تغییر سرمایه به سمت دارایی های با ریسک بالاتر است. پیش‌بینی می‌شود که این روند پس از تأیید بالقوه یک صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) در ایالات متحده تشدید شود. تحلیلگران برجسته ETF، جیمز سیفارت و اریک بلوچناس، اخیراً تخمین های احتمال خود را افزایش داده اند. برای تایید 10 تا 90% ژانویه.

این خوش بینی در افزایش علاقه سازمانی به محصولات مبادله شده مبتنی بر بیت کوین منعکس شده است. شواهدی از این علاقه رو به رشد را می توان در بازار آتی بیت کوین در بورس کالای شیکاگو (CME) مشاهده کرد، جایی که علاقه باز در ماه نوامبر بیش از 20 درصد افزایش یافت.

تیم تحقیقاتی کوین تلگراف

بخش تحقیقات کوین تلگراف شامل برخی از بهترین استعدادها در صنعت بلاک چین است. پژوهشگران تیم با کنار هم قرار دادن دقت آکادمیک و فیلتر شدن از طریق تجربه عملی و سخت به دست آمده، متعهد به ارائه دقیق‌ترین و روشن‌تر محتوای موجود در بازار هستند.

با چندین دهه تجربه ترکیبی در امور مالی سنتی، کسب و کار، مهندسی، فناوری و تحقیقات، تیم تحقیقاتی کوین تلگراف کاملاً در موقعیت مناسبی قرار دارد تا از استعدادهای ترکیبی خود برای استفاده مناسب با آخرین Insights Investor استفاده کند. گزارش.

پی دی اف گزارش را به صورت رایگان از پایانه تحقیقاتی Cointelegraph دانلود کنید.

نظرات بیان شده در این مقاله فقط برای مقاصد اطلاعاتی عمومی است. آنها قصد ندارند توصیه یا توصیه های خاصی برای هر فرد یا محصول امنیتی یا سرمایه گذاری خاصی ارائه دهند.

Cointelegraph این کار را نمی کند. محتوای این مقاله یا هر محصول ذکر شده در اینجا را تأیید کنید. خوانندگان باید قبل از انجام هر اقدامی در رابطه با هر محصول یا شرکتی که ذکر شد، تحقیق کنند و مسئولیت کامل تصمیمات خود را بر عهده بگیرند.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا