اقتصاد

ماراتن برای نصف کردن بیت کوین آماده می شود، دو سایت ماینینگ را به قیمت 179 میلیون دلار خریداری می کند

ماراتن برای نصف کردن بیت کوین آماده می شود، دو سایت ماینینگ را به قیمت 179 میلیون دلار خریداری می کند

Marathon Digital 178.6 میلیون دلار برای دو مرکز داده ماینینگ پرداخت می کند زیرا به نظر می رسد ظرفیت خود را قبل از نصف کردن پاداش استخراج بیت کوین در سال 2024.

ماراتون در دسامبر 19 که دو سایت استخراج بیت کوین عملیاتی را از Generate Capital خریداری خواهد کرد که مجموعاً 390 مگاوات ظرفیت دارند. سبد ماینینگ بیت کوین ماراتون در حال حاضر شامل 584 مگاوات است که 97 درصد از ظرفیت آن توسط مراکز داده شخص ثالث ارائه می شود.

پس از تکمیل تراکنش در اوایل سال 2024، ماراتن دارای 910 مگاوات ظرفیت استخراج خواهد بود. که 45 درصد آن متعلق به شرکت و اداره خواهد شد. Marathon همچنان 55 درصد از ظرفیت استخراج خود را از طریق قراردادهای میزبانی شخص ثالث برون سپاری خواهد کرد.

مراکز داده جدید در تگزاس و نبراسکا در ایالات متحده واقع شده اند و فضای بیشتری دارند تا به Marathon اجازه دهد تا عملیات استخراج بیت کوین خود را گسترش دهد. این شرکت قصد دارد طی دو سال آینده نرخ هش عملیاتی خود را دو برابر کند و به 50 اگزاهش برساند.

مرتبط: Marathon Digital از متان دفن زباله برای استخراج بیت کوین در پروژه آزمایشی یوتا استفاده خواهد کرد

دستیابی به سایت های جدید به ماراتون اجازه می دهد تا حدود 390 مگاوات ظرفیت عملیاتی را در اختیار بگیرد که 82 مگاوات آن در حال حاضر خالی است و برای توسعه فوری در دسترس است. سایر مستاجران استخراج بیت کوین در حال حاضر 244 مگاوات را اشغال می کنند، در حالی که Marathon قبلاً 64 مگاوات ظرفیت در سایت ها را اشغال کرده است.

ماراتون می گوید که این معامله هزینه استخراج یک بیت کوین را تا 30 درصد کاهش می دهد. این شرکت همچنین قصد دارد 82 مگاوات ظرفیت را با سخت افزار استخراج خود در سایت ها مستقر کند. با شروع خروج مشتریان میزبان از دو مرکز داده، Marathon به نصب تجهیزات استخراج اضافی برای افزایش نرخ هش خود ادامه خواهد داد.

Marathon در حال حاضر دارای هفت اگزهش ماینرهای سفارشی است که اولین قسمت آن قرار است در ژانویه 2024 تحویل و نصب شود.

یک بیانیه از رئیس و مدیر عامل Marathon، Fred Thiel یادداشت می کند. این شرکت در سال گذشته به دنبال تنوع بخشیدن به سبد دارایی های استخراج بیت کوین خود بوده است:

«با خرید سایت های Granbury، تگزاس و Kearney، Nebraska از Generate، ما فرصتی برای کاهش بیت کوین خود داریم. هزینه‌های تولید در این سایت‌ها، برای سرمایه‌گذاری از فرصت‌های پوشش انرژی و گسترش ظرفیت عملیاتی‌مان.

مدیر مالی ماراتن، سلمان خان افزود که این شرکت عمداً موقعیت نقدی و ذخایر بیت‌کوین خود را افزایش داده است. ترازنامه و در عین حال کاهش بدهی قبل از نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین در سال 2024.

«با کاهش 30 درصدی هزینه‌های عملیاتی فعلی ما در این سایت‌ها و ارائه فرصت‌های گسترده برای ما، این تراکنش بلافاصله برای ما افزایش می‌یابد. خان گفت.

Marathon Digital 178.6 میلیون دلار برای دو سایت استخراج بیت کوین متعلق به Generate Capital پرداخت خواهد کرد زیرا به دنبال افزایش ظرفیت استخراج خود قبل از نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین در سال 2024. 

مرتبط: ماراتون، شورش در میان بیشترین سهام استخراج بیت کوین که بیش از حد ارزش گذاری شده اند: گزارش

Marathon Digital Holdings درامد خود را افزایش داد 670% سال قبل سال در سه ماهه سوم سال 2023، تولید بیت کوین خود را پنج برابر سال به سال افزایش داد.

طبق گزارش، نتایج نشان داد که ماراتن نیز به سود سه ماهه رسید، با 64.1 میلیون دلار درآمد خالص در سه ماهه سوم. بایگانی نتایج 8 نوامبر این شرکت. این شرکت تا حدودی بهبود نتایج مالی را به افزایش 467 درصدی تولید بیت کوین (BTC) از 6.7 بیت کوین استخراج شده در روز در سه ماهه سوم 2022 به 37.9 بیت کوین در روز در سه ماهه سوم 2023 نسبت داد.

مجله: حقیقت پشت انقلاب بیت کوین کوبا: گزارشی روی زمین

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا