فال

فال روزانه تاروت جمعه ۲۰ آبان

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت شما: هشت چوبدست، سرعت کارها – خبر مهم، مسافرت، جابجایی، تلفن ، تلگراف ، پیغام

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

شما به سهولت و به سرعت به سمت چشم انداز آرمان های خود حرکت می کنید. در برابر اشتیاق و روشن بینی شما موانع راه بسیار سطحی و ناچیز می نمایند. زمانی که کارها به چرخش می افتند گویی همه چیز با سرعت نور حرکت می کند. تا زمانی که تردید را به خود راه ندهید، تمام عناصر به نفع شما کار خواهند کرد. اخبار مهمی دریافت می کنید. حرکت به آن سوی آبها و مسافرتها با کامیابی صورت می پذیرد.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

 فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت شما: هفت شمشیر، پنهان کاری،  از یک وضعیت مشکوک بر حذر باشید، نادرستی و پنهانکاری در کار یا اطراف، جاسوسی کردن وضع دیگران، زنگی کردن در کاری که هیچ نتیجه ای برای شما نخواهد داشت

در حالت اول این کارت به مفهوم آن است که شما از چیزی فرار می کنید. شاید از یک تعهد، مسئولیت، کار زیاد، دردسر و… در مواقعی می بایست با آنچه که لازم است روبرو شد. آیا چه کسی نقش یک گرگ را بازی می کند؟ شما یا دیگری؟ به هر حال انتخاب این کارت بروز مشکلاتی را پیش بینی می کند که می بایست با اقداماتی پیشدستی نمود. در صورتی که با وضعیت بحرانی یا دشمنان و اشخاص مشکل ساز سروکار دارید و در عین حال خواهان پیروزی و دفاع از حقوق خود هستید، می بایست با مهارت و زیرکی راه حلی بیابید که خارج از انتظار و ترتیب همیشگی باشد. تا وقتی فرصت باقی است آنچه که می توانید انجام دهید و از میدان کنار نکشید.

فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت شما:

دلاور سکه، یک موقعیت عالی، مردی مسئولیت پذیر ، زحمتکش و صبور، شخصیتی آرام و قابل اعتماد و مهربان، مذاکره در مورد یک موضوع مهم مالی

شما برای رسیدن به اهداف خود به سختی تلاش می کنید و نسبت به وظایف خود جدی هستید. دلاور سکه نمایانگر مسئولیت پذیری و بردباری است و به شما پیشنهاد می کند برای دریافت نتیجه و حصول اهدافتان خود را با شرایط طولانی مدت هماهنگ سازید و انتظارات خود را به تعویق بیاندازید. برای به حداقل رساندن مشکلات و خطرات، استوار و با احتیاط گام بردارید. جهت پیگیری اقدامات خود از روش های نو و ابتکاری یا تصمیمات عجولانه چشم پوشی کرده و در عوض به روش های شناخت شده و آزموده متکی باشید.
اگر برای مشاوره وضعیت خود این کارت را کشیده اید لازم است از انرژی مثبت این شخصیت در جهت صبر و بردباری و اندیشه گری بهره برداری نمایید. در صورت تلاش پیگیر و مداوم پاداش سرشاری نصیبتان خواهد شد.


 فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت شما: ارابه (کالسکه)، تلاش و پیروزی، سفر، پیروزی، آماده شدن برای تغییرات بزرگ، بدست آوردن اعتماد به نفس، غلبه بر بیماری و مشکلات مالی یا دشمنی، سفر دور

شما هم اکنون در موقعیتی هستید که در فعالیت های بسیار و گوناگون اشتغال می یابید. این تنوع در کارها شما را غنی می سازد. اگر محکم و استوار پیش بروید حتما موفق خواهید شد. تغییراتی در راه است که برای شما ایجاد هیجان و بیقراری می کند. این رویداد مرحله ی مثبتی را در زندگی شما به ارمغان می آورد. اطرافیان دلسوز و محیط امن که آسایش خاطر شما را فراهم سازند در حمایت و تقویت شما موثر خواهند بود. ولی در هر حال ثبات و استواری شما تعیین کننده ی راه شما است.


 فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت شما: سلطان، حمایت – رهبری، به استقلال رسیدن در تصمیم گیری و زندگی (منظور ازدواج نیست)،مدیریت و قدرت . نتیجه زحماتتان نزدیک است، قدرت آن را دارید که با کسانی که در زندگیتان دخالت می کنند و برایتان تصمیم می گیرند مبارزه کنید.

هم اکنون برای طرح و اجرای تعهدات و نقشه های طولانی مدت، لحظه ی مساعد و خوش یمنی است. برای یک تغییر یا یک حرکت جدید به نیروی خود اعتماد کنید و با افکار بزرگ پیش بروید. با رهبری خردمندانه، کنترل وضعیت کنونی را بعهده گرفته و برای پیشرفت خود و دلبندانتان بهترین امکانات را فراهم سازید.

فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت شما: کائنات، رسیدن به آرزوها، پاداش، پیروزی در مسئولیت ها و تعهدات، تغییر محل اقامت

نگاه کن، همه چیز از نو متولد شده است. صحنه برای شروع جدید یا دوره مطلوبی تنظیم شده است. گشایشی در وضع شما ظاهر می گردد که نویدبخش اطمینان، آسودگی و نیل به مقصود است. با اشتیاق گام های اجرایی را طی کنید. شما می توانید مشکلات را به فرصت های مناسب تبدیل نموده و طرح های خود را به واقعیت پیوند دهید.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت شما: شش چوبدست، پیروزی پس از تلاش، خبر خوب،  رسیدن به اهداف و آرزوها پس از گذشتن یک دوره رنج و سختی

اتحاد انرژی ها وعده ی پیروزی می دهد. مطابق با برنامه ریزی و نقشه هایتان پیش بروید. در صورت سعی و تلاش کامیابی از آن شما خواهد بود. چنین پیروزی از زحمات پیگیر گذشته، و به دلیل اعتماد به خویشتن حاصل می گردد. زمانی است که به خود و نیروهایتان اعتماد کنید و به اهداف خود تمامیت بخشید. شما به پاداشی که شایستگی آن را دارید دست خواهید یافت، به شرط آنکه از حداکثر توانایی خود برای وقوع آن استفاده کنید.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت شما: سه شمشیر، جدایی – بحران، جدایی، اشک، غم، ناسازگاری و مشاجره
سه شمشیر آموزگاری سختگیر برای ارائه درس آگاهی و خرد می باشد. این کارت نمایانگر قلبی شکسته و احساسات جریحه دار شده است. در این مرحله می بایست آنچه را که در قلب شما بصورت احساسی درآور انباشته شده، پیش از آنکه تبدیل به کینه و غصه گردد ابراز نمایید. با اشخاص یا شخص دخیل در بحران عاطفی خود حتی الامکان بطور کامل و به وضوح سخن بگویید. اگر نهایتا چنین ارتباطی برایتان میسر نمی باشد با دوست، مشاور یا افراد صمیمی سفره دلتان را باز کنید. ارتباط برقرار نمودن برای یک قلب شکسته مرحمی فوق العاده موثر است.
آگاه باشید که پذیرش صادقانه و درک این مرحله از واقعیت زندگی امری مهم و ضروری است. خردمندانه آن است که با احساسات منفی و درد خود با شجاعت روبرو شوید. به خاطر داشته باشید که این اندوه نیز گذرا خواهد بود.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت شما: قدرت نهانی (استقامت)، بردباری – اعتماد به نفس، غلبه بر خواسته های غیر معقول، موفق می شوید عشق یا وفاداریتان را به شخصی ثابت کنید، شجاعت و قدرت بزرگ در کنترل مسائل خیلی سخت

شما در جریان کشف قدرت واقعی خود هستید. آماده باشید تا آنچه را که در خود می یابید بپذیرید.
انرژی این رمز، شما را به زمینه هایی رهبری می کند که در آنها بتوانید از قدرت های نهفته و پایداری خود بطور موثری استفاده کنید.
در وضعیت بحرانی به شما می گوید که زمان تفوق یافتن بر مشکلات فرا رسیده است. نیرو و شهامت خود را متمرکز کنید و با ترس ها و موانع به گونه ای انسانی مقابله کنید. در زمینه ارتباطهای انسانی نیاز است که محکم و قابل اعتماد باشید.

فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت شما: شش چوبدست، پیروزی پس از تلاش، خبر خوب، رسیدن به اهداف و آرزوها پس از گذشتن یک دوره رنج و سختی

اتحاد انرژی ها وعده ی پیروزی می دهد. مطابق با برنامه ریزی و نقشه هایتان پیش بروید. در صورت سعی و تلاش کامیابی از آن شما خواهد بود. چنین پیروزی از زحمات پیگیر گذشته، و به دلیل اعتماد به خویشتن حاصل می گردد. زمانی است که به خود و نیروهایتان اعتماد کنید و به اهداف خود تمامیت بخشید. شما به پاداشی که شایستگی آن را دارید دست خواهید یافت، به شرط آنکه از حداکثر توانایی خود برای وقوع آن استفاده کنید.

فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت شما: راهبه اعظم، آگاهی بر حقیقت – صبر و تاخیر، این کارت به معنی دریافت الهامات و حس ششم قوی می باشد همین طور نشانه زن کاملی است که همه مردان آرزوی آن را دارند. اگر در رابطه با شروع یک اقدام یا یک ارتباط جدید و یا یک انتخاب مهم در زندگی خود این کارت را کشیده اید، پاپ بانو توصیه می کند که در حال حاضر « صبر و تاخیر » در این کار به مصلحت شما است. زیرا هنوز ضرورت دارد تا نسبت به رشد و دگرگونی های درونی خود آگاهی یافته و روی آنها کار کنید.

فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت شما: سه چوبدست، انتظار امیدبخش، سرمایه گذاری، مشارکت، در کاری که انجام میدهید هنوز به خوبی جا نیفتاده اید منتظر نتایج خوبی باشید، قدرت، ثروت

برای آنکه بتوانید پیشامدهای دل انگیزی در زندگی خود بیافرینید، استعدادهای خود را جلوه گر سازید. از فرصت استفاده کنید. بهترین نقطه برای شروع، محیط اطراف خود شماست. برای کاوش و شناخت محیط خود جستجو و تحقیق کنید و دریابید که کدامین منبع جمعی و گروهی برای کمک و همکاری با شما مناسب هستند. جهت شکوفایی فعالیت های خود، افق های دید خود را گسترده تر کنید. پاسخ پرسش ها و کنجکاوی های خود را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا