ورزش

درگیری شدید بازیکنان استقلال و گل گهر برای پنالتی دقیقه ۶+۹۰!

درگیری شدید بازیکنان استقلال و گل گهر برای پنالتی دقیقه ۶+۹۰!

درگیری شدید بازیکنان استقلال و گل گهر برای پنالتی دقیقه ۶+۹۰!

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و گل گهر در هفته بیست و دوم لیگ برتر امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد. در حالی که بازی تا وقت‌های اضافه با نتیجه تساوی ۱ – ۱ دنبال می‌شد، موعود بنیادی فر داور مسابقه در دقیقه ۶+۹۰ یک پنالتی به سود استقلال اعلام کرد.

اعلام این پنالتی در شرایطی که گل گهر گل تساوی را هم در دقیقه ۱+۹۰ دریافت کرده بود، باعث عصبانیت بازیکنان این تیم شد و جرقه درگیری شدید بازیکنان دو تیم را زد.

این درگیری به نشانه اعتراض به بنیادی فر بالا گرفت و دقایقی باعث توقف مسابقه شد تا جایی که حتی نیمکت نشین ها را هم به سمت بازیکنان کشاند تا آنها را از هم جدا کنند.

امیر قلعه نویی که در ۹۰ دقیقه برنده مسابقه بود و با یک بسته دفاعی در نیمه دوم امید داشت سه امتیاز را بگیرد، با اعلام این پنالتی شوکه شد و خنده معناداری کرد. او تا زمان به ثمر رسیدن گل استقلال توسط یامگا از روی نقطه پنالتی بدون حرکت در محوطه فنی باقی ماند و جز خنده‌های تلخ کار خاصی انجام نداد.

در پایان این درگیری‌ها، بنیادی فر «باگناما» بازیکن خارجی گل گهر را اخراج کرد و یامگا هم پنالتی را گل کرد تا استقلال ۲ بر ۱ برنده بشود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا