اخبار روز

یک میلیون و ۶۵۲ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان ثبت شد

یک میلیون و ۶۵۲ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان ثبت شد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

یک میلیون و ۶۵۲ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان ثبت شد

به گزارش خبرنگار خالق، محمدحسین فیروزجائیان، شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی راهداری استان سمنان از ثبت یک میلیون و ۶۵۲ هزار تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای ورودی استان در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و بیا: داشت متوسط ساعتی تردد در محورهای ورودی استان در این ماه حدود دوهزار و ۲۰۰ وسیله نقلیه بوده است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی افزود: با توجه به آمار احصا شده از سامانه‌های هوشمند، یکشنبه سوم اردیبهشت ماه سال جاری پرترددترین روز از این ماه بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای استان را ۲۲/۸ درصد عنوان کرد و افزود: سامانه‌های هوشمند حمل و نقل از قبیل دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های تردد شمار، سیستم توزین در حال حرکت و سامانه‌های ثبت تخلف در کلیه جاده‌های استان سمنان فعال هستند و از این طریق، وضعیت ترافیکی و همچنین رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در محورها مورد کنترل و پایش قرار می‌گیرد.

فیروزجائیان در ادامه عنوان کرد: همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در قالب گشت‌های نظارت راهداری و ترابری فعالیت مضاعفی دارند و به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در طول راه‌های استان هستند.

وی گفت: سامانه تلفنی گویا و اپراتوری ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های کشور است؛ همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ نیز آخرین وضعیت و اطلاعات جاده‌های کشور را در اختیار مردم گذاشته و پایگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir نیز علاوه بر اطلاعات راه‌ها، وضعیت جاده‌ها را به صورت تصویری در اختیار مردم قرار می‌دهد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا