اخبار روز

زنجیره ارزش راهبردی محصولات در استان ایلام شکل گیرد

زنجیره ارزش راهبردی محصولات در استان ایلام شکل گیرد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

زنجیره ارزش راهبردی محصولات در استان ایلام شکل گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام صبح روز چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با تاکید تسهیل برای اخذ مجوزهای کسب و کار و حوزه تولید در استان، گفت: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی با نگاه جهادی باید رافع مشکلات حوزه تولید و تسهیل کننده امور سرمایه گذاران باشند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی در ادامه با تاکید بر تسریع در امورات حوزه تولید از سوی دستگاه‌های اجرایی، افزود: عدم پاسخگویی به موقع به استعلامات یکی از مهم‌ترین موانع تولید است و باید حداکثر ظرف ۳۰ روز پاسخ به استعلامات طرح‌ها داده شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نباید روی کاغذ بماند و به صورت عملیاتی اجرا شود، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های معرفی‌کننده طرح‌های تولیدی ماهانه روند پیشرفت طرح‌ها را باید ارایه کنند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با تاکید بر تسریع در امورات تولیدکنندگان در استان، بیان داشت: تمامی موانع و مشکلات تولید کنندگان باید توسط دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها برطرف شود و تسریع در پاسخگویی به تولیدکنندگان در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود بر تکمیل زنجیره ارزش محصولات در استان تاکید و خاطرنشان کرد: خام فروشی ممنوع است و زنجیره ارزش راهبردی محصولات در استان باید شکل گیرد.

وی اضافه کرد: برای تسهیل و تسریع در فعالیت سرمایه گذاران در استان همه دستگاه‌های اجرایی استان بسرعت سه طرح خود را در سامانه بارگذاری کنند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا