اقتصاد

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین در صورت شکست بیت کوین در افزایش رشد قیمت، 38 هزار دلار بعدی را پیش بینی می کند

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین در صورت شکست بیت کوین در افزایش رشد قیمت، 38 هزار دلار بعدی را پیش بینی می کند

بیت کوین ( بیت کوین) در پایان روز 22 ژانویه شاهد کاهش های هفتگی جدیدی بود زیرا معامله گران هشدار دادند که بدتر از این در راه است.

BTC/USD 1- نمودار روز منبع: TradingView

هیز در مورد نزولی قیمت BTC: “هنوز بیشتر در راه است”

داده های هدف Cointelegraph Markets Pro و TradingView کاهش قیمت BTC را به 39,440 دلار نشان داد که باعث بهبودی اندک شد.

بزرگترین ارز دیجیتال با فشار مستمر طرف فروش از سوی منابع، از جمله Grayscale Bitcoin Trust (GBTC)، بزرگترین سرمایه گذاری نهادی بیت کوین وسیله نقلیه، به‌عنوان بخشی از چرخش مصرف‌کننده در میان صندوق‌های جدید قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF).

اکنون تا 20 درصد در مقایسه با بالاترین قیمت ژانویه، BTC/USD الهام‌بخش کمی برای معامله‌گران است، که برخی از آنها پیش‌بینی‌های جدید داشتند. ضرر هنگام انحلال ها الف _blank” rel=”noopener nofollow”>خلاصه شده در X (توئیتر سابق).

کیت آلن، یکی از بنیانگذاران منابع تجاری Material Indicators، این احساس را به اشتراک گذاشت.

او با آپلود نموداری از سیگنال‌های بلند و کوتاه از یکی از ابزارهای معاملاتی اختصاصی پلتفرم، هشدار داد که گاوها باید با قیمت‌های فعلی نزدیک به ۴۰ هزار دلار «تحرکی ایجاد کنند». در غیر این صورت، بازگشت به 38000 دلار می تواند بعدی باشد.

یک نمودار جداگانه نشان دادن نقدینگی پیشنهادی BTC/USDT برای بزرگترین صرافی جهانی، Binance، در عین حال، علاقه مناقصه‌دهنده را بلافاصله زیر پایین‌ترین نقطه نشان می‌دهد – اما با غیبت فروشندگان تا 44000 دلار.

شاخص‌های ماده به‌علاوه به دسته‌ای از نهنگ‌های بیت‌کوین اشاره کردند که در طول ماه گذشته خریدهای مستمری انجام داده‌اند که به ۸۰۰ میلیون دلار رسیده است.

BTC/USDT نقدینگی کتاب را برای بایننس سفارش دهید. منبع: Material Indicators/X

«فشار بزرگ» که پس از خنک شدن GBTC مشاهده شد

جیمز سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ اینتلیجنس، با ترسیم نوسانات وضعیت فعلی در میان ETFهای نوپا، پیشنهاد کرد که GBTC هنوز در مورد فروش بیت کوین خارج نشده است.

>مرتبط: آیا بیت کوین منتظر قیمت زیر 40 دلار است ک؟ 5 نکته ای که در این هفته در بیت کوین باید بدانید

GBTC در 22 ژانویه مجموعاً 640 میلیون دلار بیت کوین فروخت و سیگنال های قبلی مبنی بر کاهش فروش را لغو کرد.

با این وجود، سیفارت به افزایش جریان ورودی به سایر ETFها، به ویژه iShares Bitcoin Trust (IBIT) بلک راک اشاره کرد که در آن روز ۲۷۲ میلیون دلار به دست آورد – سومین آمار بزرگ آن.

“حجم ETFهای بیت کوین بسیار قوی باقی می ماند” او در پست X قبلی اضافه شد.

«امروز دوباره بیش از 2 میلیارد دلار. $GBTC هنوز هم کمی بیش از نصف را تشکیل می دهد. حجم کل در 7 روز معاملاتی اول فقط 19 میلیارد دلار است.”

در همین حال، برای مفسر محبوب رسانه های اجتماعی کریپتو، MartyParty، در پایان روشن شد. او در 21 ژانویه استدلال کرد که فروش ETF اکنون باید کاهش یابد، زیرا آشفتگی اولیه پس از راه اندازی آنها جای خود را به روند صعودی ثابت تری می دهد.

“2.135 دلار. b of Shorts قرار است با فشار به 42500 منحل شوند،» او در بخشی از تفسیر X در کنار داده‌های نقدینگی از پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای CryptoQuant اشاره کرد.

«Binance توجه خود را به فشار کوتاه معطوف خواهد کرد. دامن زدن به رالی FOMO شامل شرکت کنندگان از خرده فروشی ها و خریداران نهادی جدید.”

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا