سریال و انمیشن

تریلر جدید سریال Justified: City Primeval با بازی تیموتی اولیفنت منتشر شد + ویدیو

تریلر جدید سریال Justified: City Primeval با بازی تیموتی اولیفنت منتشر شد + ویدیو

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

تریلر جدید سریال Justified: City Primeval با بازی تیموتی اولیفنت منتشر شد + ویدیو

ریلان گیونز با بازی تیموتی اولیفنت در اولین تریلر سریال Justified: City Primeval کلاه بر سر می گذارد تا ماجرای جدیدی آغاز کند. Justified که از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ از FX پخش شد، بر اساس رمان‌های المور لئونارد ساخته شده است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

سریال Justified: City Primeval

یک مارشال آمریکایی به نام ریلان گیونز که به خاطر قتل یک سردسته مافیا در میامی به زادگاهش در شرق کنتاکی برگردانده می شود، باید با گذشته خود و عناصر جنایی مختلف دست و پنجه نرم کند. در ژانویه ۲۰۲۲، FX اعلام کرد که Justified یک سری دنباله محدود به نام City Primeval می سازد که اولیفنت در نقش ریلان دوباره حضور می یابد و حالا اولین تریلر رسمی این سریال را منتشر کرده و تاریخ انتشار آن را ۱۸ جولای اعلام کرده است.

چه انتظاری باید از Justified: City Primeval داشته باشیم؟

طبق خلاصه داستان Justified: City Primeval، سریال با دنبال کردن زندگی ریلان در میامی آغاز می‌شود. او که اکنون به عنوان پدر یک دختر ۱۵ ساله‌ به نام ویلا با بازی ویوین اولیفنت به زندگی اش تعادل بخشیده، به دیترویت فرستاده می شود تا ماجرا تازه ای را شروع کند. موهای خاکستری ریلان نشان می دهد که احتمالا او آرام تر و با تجربه تر شده، اما از طرفی به بازنشستگی نیز نزدیک می شود.

سریال Justified: City Primeval

در دیترویت، ریلان با کلمنت منسل با بازی بوید هالبروک، یک فرد خشن که به عنوان مرد وحشی اوکلاهاما شناخته می‌شود، برخورد می‌کند. در این روند، ریلان باید با وکیل مدافع قدرتمند منسل، کارولین وایلدر با بازی آنجانو الیس نیز مبارزه کند. داستان بر اساس رمان سال ۱۹۸۰ المور لئونارد City Primeval: High Noon در دیترویت است. البته ریلان در این رمان قهرمان اصلی نیست، بنابراین باید صبر کرد و دید که Justified: City Primeval برای ریلان چه مسیری را انتخاب کرده است.

منبع:روزیاتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا