اقتصاد

تایید ETF بیت کوین باعث افزایش بازار کریپتو نمی شود – Options Data

تایید ETF بیت کوین باعث افزایش بازار کریپتو نمی شود – Options Data

Greeks.live، پلتفرمی برای معاملات گزینه های ارزهای دیجیتال، امیدها به افزایش قابل توجه قیمت پس از تایید قانونگذار ایالات متحده یک صندوق نقدی قابل معامله در بورس بیت کوین را کاهش داده است. (ETF) با داده های پلتفرم خود.

طبق یک توییت توسط Greeks.Live، داده‌های اخیر بازار از پلتفرم معاملاتی آن نشان می‌دهد که علی‌رغم گمانه‌زنی‌ها در مورد تایید SEC برنامه ETF بیت‌کوین اسپات در سه‌شنبه آینده، نوسانات کمی در نوسانات اصلی اصطلاحی (IVs) و قیمت‌ها وجود داشته است. /p>

Term IV انتظارات بازار را از تغییرات آتی قیمت در قراردادهای اختیار معامله اندازه‌گیری می‌کند.

بر اساس گزارش رویترز، SEC ایالات متحده می تواند با متقاضیان ETF بیت کوین در اوایل هفته آینده. پیش‌بینی می‌شود که این توسعه برای بازار کریپتو بسیار مهم باشد و سرمایه‌گذاران را قادر می‌سازد تا ETF‌های تحت حمایت بیت‌کوین را در صرافی‌های تنظیم‌شده معامله کنند. با این حال، این توییت به فعالیت کم غیرمنتظره بازار در واکنش به این خبر اشاره کرد.

داده‌های گزینه‌ها نشان داد که نوسانات ضمنی گزینه‌های ژانویه 12، که نزدیک به ETF است، به جای افزایش، کاهش یافته است. علاوه بر این، حجم معاملات این گزینه ها به طور قابل توجهی پایین بود و تنها 2 درصد از کل گردش مالی روز را تشکیل می داد.

موارد مرتبط: مدیر عامل JPMorgan به خاطر نقش بیت کوین ETF در میان مخالفت با نظرات کریپتو

براساس این بینش ها، Greeks.live اظهار داشت که بازار قبلاً تأیید بالقوه ETF بیت کوین را در نظر گرفته است. به عبارت ساده‌تر، شرکت‌کنندگان در بازار می‌توانستند انتظار وقوع این اتفاق را داشته باشند و موقعیت‌های خود را مطابق با آن تغییر دهند، که در نتیجه تایید واقعی تأثیر محدودی بر قیمت‌ها و نوسانات دارد.

مدیران دارایی BlackRock، Valkyrie و Van Eck فرم های اصلاح شده S-1 را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ارسال کرد. در 29 دسامبر، آخرین روز برای بررسی SEC در ژانویه 2024. برنامه های Invesco Galaxy، Bitwise، WisdomTree و Fidelity Form S-1 پس از آن.

پرونده به روز شده BlackRock به نام خیابان جین و JPMorgan Securities به عنوان «شرکت کنندگان مجاز» در برنامه پیشنهادی بیت کوین ETF بیت کوین. BlackRock قبلاً را مشخص کرده است که از یک مدل فقط نقدی استفاده خواهد کرد. این اولین کاربری بود که معامله ای را انجام داد سرویس شبکه وثیقه ای توکن شده JPMorgan در 11 اکتبر.

مجله: SEC ETF های اتر را به تأخیر انداخت، تسویه حساب بایننس تأیید شد و یک ضرر دیگر برای SBF: خلاصه Hodler، 17-23 دسامبر

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا