اقتصاد

به گزارش تصورات اجتماعی، تبلیغات ETF بیت کوین ممکن است از هفته آینده در گوگل ظاهر شود

طبق گمانه زنی های جامعه، تبلیغات بیت کوین ETF ممکن است از دوشنبه در گوگل ظاهر شود

در روز دوشنبه، Google قرار است خط‌مشی‌های خود را به‌روزرسانی کند که اجازه می‌دهد برخی محصولات ارزهای دیجیتال در موتور جستجوی اصلی تبلیغ شوند. به نظر می‌رسد صندوق‌های قابل معامله در مبادلات بیت‌کوین (ETF) معیارها را برآورده می‌کنند و باعث گمانه‌زنی در صنعت کریپتو شده است.

در دسامبر 2023، Cointelegraph گزارش داد که خط مشی تبلیغات رمزنگاری و مرتبط با آن Google در تاریخ 29 ژانویه بازنگری می‌شود تا تبلیغات «تبلیغ‌کنندگانی که ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهند» مجاز باشد Coin Trust ایالات متحده را هدف قرار داده است.”

با تایید اخیر 11 برنامه برنامه های ETF بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در 10 ژانویه، سرمایه‌گذارانی که سهام یک بیت‌کوین ETF را خریداری می‌کنند، سهمی در دارایی‌های بیت‌کوین صندوق به دست می‌آورند. این با الزامات به روز شده گوگل مطابقت دارد:

“محصولات مالی که به سرمایه گذاران امکان داد و ستد سهام در تراست های دارای استخرهای بزرگ ارز دیجیتال را می دهد.” ETF ها با استناد به ظرفیت پردازش تراکنش بالای گوگل در جستجوها. بر اساس داده‌های اخیر از DemandSage، Google 8.55 میلیارد جستجو را پردازش می‌کند. در هر روز.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا