ورزش

مادرم بعد از مصدومیتم به بیمارستان اعزام شد/ چیزی یادم نمی‌آید

مادرم بعد از مصدومیتم به بیمارستان اعزام شد/ چیزی یادم نمی‌آید

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

مادرم بعد از مصدومیتم به بیمارستان اعزام شد/ چیزی یادم نمی‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور تبریز با پیروزی در چند بازی اخیر خود جایگاه بهتری را در جدول رده بندی رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر کسب کرده است تا افکار پاکو خمز سرمربی اسپانیایی حالا برای اهالی فوتبال جذاب‌تر از همیشه باشد. سرمربی تراکتوری‌ها در حالی امروز برای کسب پیروزی دیگر مقابل آلومینیوم اراک تیمش را آماده می‌کند که مصدومان خط دفاعی تبدیل به بحران جدی برای انتخاب ترکیب اصلی سرخ پوشان تبریزی شده است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

میلاد کُر مدافع تیم فوتبال جوانان ایران که در جریان برد این تیم مقابل هوادار تهران دچار شکستگی بینی شد و با آمبولانس به بیمارستان اعزام شد، ضمن اشاره به وضعیت آسیب دیدگی اش درباره شرایط این تیم گفتگو کرد.

هیچ چیزی یادم نمی‌آید جز…

مدافع جوان تیم فوتبال تراکتور تبریز درباره لحظه مصدومیت هولناکش گفت: راستش را بخواهید هیچ چیزی را از آن صحنه به یاد نمی‌آورم. بارها و بارها صحنه آسیب دیدگی را دیدم اما باز هم یادم نمی‌آید چطور تصمیم گرفتم سرم را جلوی توپ بگذارم. تنها چیزی که یادم است، صدای فریادهایی است که می‌گفتند «میلاد! خواهشاً به هوش بیا».

مادرم بیمارستانی شد

وی در مورد واکنش‌های مختلفی که پس از این صحنه و به دست آوردن هوشیاری‌اش در بیمارستان داشت، دو روایت کاملاً متفاوت را برای خبرنگار مهر توصیف کرد. کُر با بیان اینکه مادرش با دیدن صحنه مصدومیت او غش کرد و راهی بیمارستان شد، گفت: چند ساعت اول تمام اعضای خانواده جز مادرم زنگ زدند. من حال خوشی نداشتم. وقتی کمی جان گرفتم، از اطرافیانم خواستم سراغ خانواده و مادرم را بگیرند. آنجا بود که فهمیدم مادرم با دیدن صحنه مصدومیت من غش کرده و راهی بیمارستان شده است.

مدافع جوان تیم فوتبال تراکتور تبریز از سوی دیگر به تعریف و تمجید هواداران تراکتور می‌نازد که در این رابطه بیان کرد: احساس خوبی است وقتی هر کدام از هواداران تراکتور را می‌بینم به من می‌گویند یاشاسین میلاد؛

او در پاسخ به این سوال که آیا مثل بازیکنان با تجربه این تیم صاحب لقب شده است؟ خاطرنشان کرد: «تورکمن اوغلی» یکی از جذاب ترین لقب‌هایی است که می شنوم. خوشحالم سرم را برای تیمی جلوی توپ قرار دادم که هواداران این چنینی دارد.

مادرم بعد از مصدومیتم به بیمارستان اعزام شد/ چیزی یادم نمی‌آید

عیادت میرشاد ماجدی سرپرست کمیته جوانان فدراسیون از میلاد کُر در بیمارستان

آماده هستم

کر با اشاره به دوران نقاهت خود گفت: دو روز است با تیم کامل تمرین می‌کنم. مشکلی ندارم و اگر باز هم آقای خمز صلاح بداند، در ترکیب قرار می‌گیرم. من در ابتدایی‌ترین راه برای نشان دادن توانایی‌هایم و خدمت به تیم بزرگ تراکتور هستم. حالا احساس می‌کنم در اوج آمادگی ام و نیاز است به تیم کمک کنم.

از باشگاه و فدراسیون ممنونم

وی از پیگیری مدیران باشگاه تراکتور و فدراسیون فوتبال از آخرین وضعیت مصدومیتش خبر داد و گفت: آقای نصیرزاده تقریباً هر روز جویای احوالم است. آقای ماجدی هم به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون و رئیس کمیته جوانان در همان شب اول حادثه با حضور در بیمارستان شرمنده ام کرد. چنین برخوردهایی مسئولیتم را برای پیراهن تراکتور و تیم ملی جوانان بیشتر می‌کند.

تراکتور پله پله بالا می‌رود

میلاد کر با اشاره به اهداف فنی تراکتور برای فصل جاری گفت: کسی تا ثانیه آخر ناامید نیست. بازی تا سوت پایان بازی توسط داور ادامه دارد. رؤیای هواداران تراکتور را باید به واقعیت تبدیل کنیم ولی حالا وقتش است تا پله پله پیش برویم و خواسته خود را پیاده کنیم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا