سریال و انمیشن

بهترین فیلم کره ای کمدی ؛ از فیلم سینمایی سانی تا رویا

بهترین فیلم کره ای کمدی ؛ از فیلم سینمایی سانی تا رویا

بهترین فیلم کره ای کمدی ؛ از فیلم سینمایی سانی تا رویا

ژانر کمدی همواره از ژانرهای محبوب‌ حوزه فیلم و سریال شناخته می‌شود. اگر از طرفداران آثار کره ای هستید به دنبال برترین فیلم سینمایی کره ای کمدی هستید، با معرفی لیستی از خنده دار ترین و بهترین فیلم کره ای کمدی همراه با پلازا باشید.

فیلم‌های کمدی از رایج‌ترین و بهترین انتخاب‌ها برای خندیدن، رفع خستگی و از بین بردن غم و اندوه هستند. چند سالی می‌شود که صنعت فیلم های طنز کره ای در میان بینندگان خارجی‌ طرفداران بسیاری پیدا کرده‌‌اند و به دنباله آن تولیدکنندگان فیلم های طنز کره ای آثار شاخصی را به اکران رسانیده‌اند. اکنون در ادامه این مقاله از پلازا قصد داریم تا لیستی از فیلم های خنده دار کره جنوبی را به همراه خلاصه‌ای از داستان‌های آنها برایتان معرفی کنیم تا جهت دانلود و تماشای آنها اقدام کنید. با معرفی خنده دار ترین فیلم های کمدی کره ای همراه ما باشید.

فهرست مطالب:

بهترین فیلم های کمدی کره ای

در این بخش از مقاله به معرفی لیست بهترین فیلم کره ای کمدی که آمار خوبی داشته‌اند می‌پردازیم. شما می‌توانید بنا به علاقه خود این فیلم های خنده دار کره جنوبی را در لیست تماشای خود قرار دهید.

همچنین بخوانید :

1. فیلم سینمایی کره ای کمدی دختر پرروی من (My Sassy Girl)

فیلم های کمدی کره ای

  • سال ساخت: 2001
  • کارگردان: کواک جائه-یونگ (Kwak Jae-yong)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8

فیلم سینمایی دختر پرروی من از پرفروش‌ترین فیلم‌های کمدی تمام دوران است و موفقیت‌های این فیلم در آسیا با فیلم تایتانیک مقایسه می‌شود. در کشورهای مختلف چندین بازسازی از آن ساخته شده و همچنین سریال آن نیز تولید شده است. این اثر بر اساس یک داستان واقعی که در مجموعه‌ای از پست‌های یک وبلاگ توسط کیم هو-شیک (Kim Ho-sik) نوشته شده، ساخته شده است. فیلم کره ای کمدی عاشقانه دختر پرروی من داستان عشق بین یک دانشجوی کالج مهندسی به نام گئون-وو و یک دختر را بیان می‌کند. تماشای این عنوان که بهترین فیلم کره ای کمدی در لیست ما را از دست ندهید.

همچنین بخوانید :

2. فیلم سینمایی سانی (Sunny)

فیلم کمدی کره ای

  • سال ساخت: 2011
  • کارگردان: کانگ هیونگ-چئول (Kang Hyeong-cheol)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.8

یکی از بهترین فیلم های خنده دار کره جنوبی فیلم مدرسه ای و عاشقانه سانی است. داستان این اثر درباره 7 دوست صمیمی است که پس از 25 سال قرار است تا دوباره پیش یکدیگر جمع شوند. فیلم سینمایی سانی دو خط داستانی حال و گذشته را پیش می‌گیرد و داستان‌های بین این هفت دوست را روایت می‌کند. فیلم کمدی کره ای سانی در زمان اکران خود به دومین فیلم پرفروش کره جنوبی در سال 2011 تبدیل شد. پیشنهاد می‌کنیم تا تماشای این اثر را در لیست فیلم های سینمایی کره ای کمدی خود قرار دهید.

همچنین بخوانید :

3. فیلم می تونم صحبت کنم (I Can Speak)

فیلم سینمایی کره ای کمدی

  • سال ساخت: 2017
  • کارگردان: کیم هیون سوک (Kim Hyun-seok)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.5

در ادامه لیست بهترین فیلم کره ای کمدی به عنوان می‌تونم صحبت کنم می‌رسیم. این فیلم داستان یک زن مسن (با بازی نا مون هی)  را روایت می‌کند که دائماً در مورد اشتباهاتی که هر روز در اطراف خود می ‌یند به اداره محلی شکایت می‌کند. در طول راه، او با یک افسر ارشد خدمات کشوری (با بازی لی جه هون) دوستی بعیدی برقرار می‌کند. او به کمک این افسر شروع به یادگیری زبان انگلیسی می‌کند. اگرچه این فیلم یک کمدی است، اما این ژانر به عنوان وسیله ای برای بحث در مورد موضوع عمیق‌تر درباره زنان کره ای در طول جنگ جهانی دوم عمل می‌کند و ماجراهای واقع‌گرایانه و جالبی را به تصویر می‌کشد.

همچنین بخوانید :

4. فیلم سلام روح (Hello Ghost)؛ از برترین فیلم های کمدی کره ای

فیلم طنز کره ای

  • سال ساخت: 2010
  • کارگردان: کیم یونگ تاک (Kim Young Tak)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.5

فیلم سلام روح با بازی چا ته هیون، کو چانگ سوک، یانگ نام جانگ و لی مون سو عنوان بعدی در لیست ما و محصول سال 2010 است. در داستان این فیلم کمدی کره ای تلاش نافرجام خودکشی مردی، او را قادر می‌سازد تا ارواح را ببیند. ارواحی که او را در همه جا دنبال می‌کنند. حالا به خودش بستگی دارد که خواسته های آن‌ها را برآورده کند تا دیگر دنبالش نکنند و او را ترک کنند، یا تلاش کند آن‌ها را نادیده بگیرد.

همچنین بخوانید :

5. فیلم سینمایی دوندگان نیمه شب (Midnight Runners)

خنده دار ترین فیلم های کمدی کره ای

  • سال ساخت: 2017
  • کارگردان: جیسون کیم (Jason Kim)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.3

فیلم سینمایی دوندگان نیمه شب با بازی بازیگر محبوب و معروف کی دراما پارک سوجون (Park Seo-Joon) یکی دیگر از انتخاب‌های ما برای لیست برترین فیلم های کمدی کره ای است. این فیلم شما را از خنده روده بر می‌کند و در عین حال سکانس‌های اکشن آن به وجدتان می‌آورد. داستان کلی فیلم دوندگان نیمه شب بر اساس یک داستان واقعی است که نویسنده آن را با چاشنی طنز همراه کرده است.

دوندگان نیمه شب ماجرای دو دانشجوی دانشگاه ملی پلیس را روایت می‌کند که زمان برگشت از باشگاه شاهد یک آدم ربایی می‌شوند. از آن‌جایی که بخش گمشدگان اداره پلیس محلی مشغول بررسی پرونده آدم ربایی پسر یکی از تاجران بزرگ بود و این پرونده را در اولویت خود قرار نمی‌دادند، کی جون و هی-یئول تصمیم می‌گیرند تا خودشان تحقیقات را آغاز کنند.

همچنین بخوانید :

6. عاشق بوی من (Love My Scent)؛ فیلم طنز کره ای جدید

بهترین فیلم کره ای کمدی ؛ از فیلم سینمایی سانی تا رویا

  • سال ساخت: 2023
  • کارگردان: لیم سونگ یونگ (Lim Sung-yong)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.3

فیلم سینمایی کره ای کمدی عاشق بوی من با بازی یون شی یون و سول این آه یکی دیگر از عناوین دیدنی لیست ما است که با ترکیب ژانر عاشقانه و ماورا طبیعی داستان جالبی را به تصویر می‌کشد. چانگسو (شی یون) اتفاقی عطر خاصی را به دست می‌آورد. این عطر خاصیت منحصر به فردی دارد که باعث می‌شود خانم‌ها به بوی آن جذب شوند. آرا (این آه) نیز پس از استشمام این عطر جذب بوی آن می‌شود و چانگسو را ملاقات می‌کند. اما با ظهور شخصیت‌های مرموزی که سعی در شناسایی عطر دارند، همه چیز به هم می‌‌ریزد. راز پشت این عطر چیست؟ پیشنهاد می‌کنیم فیلم عاشق بوی من، یکی از خنده دارترین فیلم های کره ای جدید را ببینید.

7. فیلم سینمایی شغل پرخطر (Extreme Job)

فیلم های طنز کره ای

  • سال ساخت: 2019
  • کارگردان: لی بیونگ-هیون (Lee Byeong-heon)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.1

داستان فیلم سینمایی شغل پرخطر درمورد یک گروه پلیس است که پس از شکست در آخرین پرونده، به آنها فرصتی دوباره داده می‌شود تا حرفه خود را نجات دهند. پرونده جدیدی که به آنها داده می‌شود درمورد قاچاق مواد مخدر است و کاپیتان کو رهبری این پرونده را برعهده دارد. آنها باید یک باند بین‌المللی مواد مخدر را تحت نظر بگیرند و در همین راستا تصمیم می‌گیرند تا یک رستوران مرغ را به عنوان پوشش برای عملیات‌های خود خریداری کنند.

به تدریج اتفاقاتی پیش می‌آید که رستوران مرغ آنها که به عنوان پوشش استفاده کرده بودند مورد استقبال عموم قرار می‌گیرد. شغل پرخطر از فیلم های سینمایی کمدی کره ای محبوب است که حتی دوبله آن در شبکه‌های تلویزیونی صدا و سیما به پخش رسیده است.

همچنین بخوانید :

8. فیلم سینمایی خروج (Exit)؛ از فیلم های کره ای اکشن

فیلم های کمدی کره ای

  • سال ساخت: 2019
  • کارگردان: لی سانگ گیون (Lee Sang-geun)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7

اگر جزو علاقمندان ورزش کوه‌نوردی و به ویژه سنگ‌نوردی هستید حتما پیشنهاد می‌کنیم تا دانلود فیلم سینمایی مهیج خروج، که از بهترین فیلم های کره ای کمدی اکشن است را در لیست فیلم های سینمایی کره ای کمدی خود قرار دهید. داستان این اثر درمورد فردی به نام یونگ نام است که به صورت اتفاقی در مراسم تولد مادرش با دوست قدیمی خود ملاقات می‌کند و سعی می‌کند تا با او دوباره ارتباط برقرار کند، اما در این بین زنجیره‌ای از اتفاقات وحشتناک رخ می‌دهد. آنها در انتهای مراسم متوجه می‌شوند که یک گاز سفید و سمی‌ تمام سطح شهر سئول را دربر گرفته و استنشاق این گاز باعث مرگ می‌شود.

همچنین بخوانید :

فیلم سینمایی خروج با بازی بازیگران مطرحی چون جو جونگ-سوک (Jo Jung-Suk) و یونا (Yoon-Ah) عضو گروه دخترانه کی پاپ به نام SNSD یکی از موفق‌ترین فیلم های کره ای کمدی و اکشن نام برده می‌شود. این اثر با کسب بیش از 69.5 میلیون دلار فروش گیشه و دریافت 14 جایزه از جشنواره‌های مختلف، سومین فیلم پربیننده و پرفروش داخلی کره جنوبی در سال 2019 انتخاب شده است.

9. فیلم سینمایی خیلی مخفیانه (Secretly, Greatly)

فیلم کره ای کمدی عاشقانه

  • سال ساخت: 2013
  • کارگردان: جانگ چول سو (Jang Cheol-soo)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.9

فیلم سینمایی خیلی مخفیانه با بازی یکی از گران‌ترین بازیگران کره ای به نام کیم سوهیون (Kim Soo-Hyun) یکی دیگر از پیشنهادات ما برای لیست دانلود فیلم های کمدی کره ای شما است. این فیلم در ژانر کمدی، درام و اکشن درمورد سه جاسوس کره شمالی است که هرکدام از آنها به عنوان یک احمق روستایی، یک نوازنده راک و یک موسیقیدان راک به کره جنوبی اعزام می‌شوند. آنها درحالی که منتظر دستوراتشان هستند به زندگی شهری کره جنوبی جذب می‌شوند. تا اینکه به دلیل تغییراتی که در کره شمالی بوجود می‌آید به آنها دستور خودکشی داده می‌شود. این فیلم سینمایی از وبتون پرطرفداری با همین نام در سال 2010 برگرفته شده است. فیلم سینمایی کره ای کمدی خیلی مخفیانه پس از اکران در سال 2013 رکوردهای بسیاری را از آن خود کرد.

همچنین بخوانید :

10. فیلم کلید شانس (Luck Key)؛ از لیست فیلم سینمایی کره ای خنده دار

بهترین فیلم سینمایی کمدی کره ای

  • سال ساخت: 2016
  • کارگردان: لی گائه بیوک (Lee Gae-byok)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.9

فیلم سینمایی کره ای کمدی کلید شانس یکی دیگر از بهترین عناوینی است که در این فهرست به شما معرفی می‌کنیم. این فیلم بر اساس فیلمی ژاپنی به نام Key of Life (کلید زندگی) محصول 2012 ساخته شده و داستان یک قاتل کاریزماتیک را به تصویر می‌کشد که پس از پیدا کردن یک کلید، شغل خود را تغییر می‌دهد و به یک بازیگر محبوب و مشهور تبدیل می‌شود.

همچنین بخوانید :

11. فیلم کره ای کمدی مدرسه ای بیست (Twenty)؛ از بهترین فیلم های کره ای خنده دار

فیلم سینمایی کره ای خنده دار

  • سال ساخت: 2015
  • کارگردان: لی بیونگ-هیون (Lee Byeong-heon)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.8
همچنین بخوانید :

در بین اسامی فیلم های کره ای کمدی مدرسه ای باید به فیلم سینمایی بیست اشاره کنیم. این عنوان در مورد سه دوست 20 ساله به نام‌های چی-هو، کیونگ جائه و دوونگ وو روایت می‌شود که به تازگی از دبیرستان فارغ‌التحصیل شده‌اند. فیلم سینمایی کره ای کمدی بیست موفق به دریافت چهار جایزه در جشنواره‌های مختلف شد و بازیگر محبوب کره ای به نام کیم ووبین (Kim WooBin) در آن به عنوان نقش اصلی به ایفای نقش پرداخته است.

12. فیلم سینمایی کره ای کمدی سینمایی دزدان (The Thieves)

بهترین فیلم های کمدی کره ای

  • سال ساخت: 2012
  • کارگردان: چوی دونگ هون (Choi Dong-hoon)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.8

فیلم سینمایی دزدان از برترین فیلم های کمدی کره ای است که به معرفی آن خواهیم پرداخت. این اثر در رده فیلمهای کره ای کمدی اکشن قرار گرفته است و با فروش بیش از 12.9 میلیون، ششمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای کره در زمان خود عنوان می‌شود. داستان فیلم سینمایی دزدان درمورد یک گروه از دزدان است که تصمیم می‌گیرند یک الماس 20 میلیون دلاری را به سرقت ببرند.

همچنین بخوانید :

13. فیلم سینمایی ترش و شیرین (Sweet & Sour)؛ فیلم کره ای کمدی ۲۰۲۱

فیلم سینمایی کره ای طنز

  • سال ساخت: 2021
  • کارگردان: لی گائه بیوک (Lee Gye-byeok)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.7

ترش و شیرین از بهترین فیلم های کره ای کمدی عاشقانه محصول 2021، با اقتباس از یک رمان ژاپنی به نام Initiation Love ساخته شده است. داستان این فیلم درمورد عشق در نگاه اول یک زوج با نام‌های جانگ هیوک و دا اون است که به خاطر وظایف شغلی از همدیگر دور می‌شوند. جانگ هیوک به تازگی در یک شرکت بزرگ مشغول به کار شده و دا اون پرستار بیمارستان است. هیوک می‌خواهد کار و عشق را باهم در زندگی خود حفظ کند، اما از طرفی در شرکت با همکارش بو یونگ گرفتار رقابت کاری شده است. بازیگران مطرحی چون کریستال جانگ و جانگ کی-یونگ در فیلم کره ای کمدی عاشقانه ترش و شیرین به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین بخوانید :

14. فیلم کره ای کمدی تاریخی سئوندال: مردی که رودخانه می‌فروشد (Seondal: The Man Who Sells the River)

بهترین فیلم های طنز کره ای

  • سال ساخت: 2016
  • کارگردان: پارک دائه-مین (Park Dae-Min)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.6
همچنین بخوانید :

سئوندال: مردی که رودخانه می‌فروشد از فیلم های خنده دار کره ای در ژانر تاریخی با بازی شیومین عضو گروه کره ای EXO است. این فیلم بر اساس یک رمان قدیمی با درونمایه طنز است و داستان حول محور کیم سئوندال فردی که رودخانه Taedong را می‌فروشد می‌چرخد. کیم سئوندال یک کلاهبردار نابغه است که با بو وون، یک زن بودایی به نام یون و گیون کار می‌کند. این تیم کلاهبرداری در سراسر کشور مشهور هستند.

15. فیلم خانواده عجیب: زامبی فروشی (The Odd Family: Zombie on Sale)

فیلم کره ای کمدی جدید

  • سال ساخت: 2019
  • کارگردان: لی مین-جائه (Lee Min-jae)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.6

فیلم طنز کره ای خانواده عجیب: زامبی فروشی اولین بار در سال 2019 منتشر شد. این فیلم درباره اعضای خانواده پارک است که وقتی پدر پیرشان توسط یک زامبی گاز گرفته می‌شود، دردسرهای جدیدی در زندگیشان به وجود می‌آید. اگر از تماشای فیلم‌های زامبی‌محور لذت می‌برید و دوست دارید یکی از بهترین فیلم های طنز کره ای را تماشا کنید، خانواده عجیب انتخاب مناسبی برای شماست.

همچنین بخوانید :

16. فیلم سینمایی کودک و من (Baby and I)؛ بهترین فیلم کره ای کمدی با بازی جانگ گئون سوک

معرفی بهترین فیلم های کمدی کره ای

  • سال ساخت: 2008
  • کارگردان: کیم جین-یونگ (Kim Jin-young)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.6
همچنین بخوانید :

فیلم سینمایی کودک و من درباره یک دانش آموز 18 ساله مغرور و سرکش دبیرستانی است که جان کیونگ-سو (Jang Keun-suk) نقش آن را بازی می‌کند. او زمانی که در تکاپوی آماده شدن برای برگزاری یک مهمانی با دوستان خود بود با بچه‌ای در سبد و یک یادداشت مواجه می‌شود. یادداشتی که ادعا می‌کند او پدر کودک است! فیلم سینمایی کره ای کودک و من بر اساس یک مانگا با همین نام ساخته شده است. روابط جان کیونگ-سو و کودک در این فیلم لحظات طنز و جالبی را بوجود آورده که باعث شده در رده فیلم های سینمایی طنز کره ای قرار بگیرد.

17. فیلم سینمایی کره ای کمدی ماموریت: ممکن (Mission: Possible)؛ از فیلم های کمدی کره ای برتر

فیلم های کمدی کره ایی

  • سال ساخت: 2021
  • کارگردان: کیم هیونگ-جو (Kim Hyung-jo)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.5
همچنین بخوانید :

یکی دیگر از فیلم های کره ای طنز و عاشقانه جدید، فیلم سینمایی ماموریت ممکن است. فیلم سینمایی ماموریت ممکن درمورد مامور مخفی تازه‌کاری به نام یو داهی است که در اولین ماموریت خود مسئول می‌شود تا درمورد قاچاق غیرقانونی اسلحه به کره تحقیق کند. وو سو -هان کارآگاه خصوصی و مامور مخفی سابق نیز درگیر ماجرای این پرونده می‌شود، اما به دلیل بی‌تجربگی و دست و پا چلفتی بودنش مدام بر سر مسائل جزئی با یکدیگر درگیر می‌شوند.

18. فیلم رویا (Dream)؛ از جدیدترین فیلم های کمدی کره ای

فیلم سینمایی کره ای کمدی / فیلم طنز کره ای جدید / جدیدترین فیلم های کمدی کره ای

  • سال ساخت: 2023
  • کارگردان: لی بیونگ هون (Lee Byung Hun)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.5

رویا یکی از بهترین فیلم های کره ای 2023 است. این فیلم با بازی پارک سو جون، آیو و لی هیون وو، داستان تیمی از افراد مختلف را روایت می‌کند که تلاش می‌کنند برای جام جهانی بی‌خانمان‌ها، یک رویداد سالانه بین‌المللی فوتبال، تلاش کنند. یون هونگ دائه (سو جون) یک فوتبالیست حرفه‌ای است که پس از گیر افتادن در یک حادثه غیرمنتظره، تحت تعلیق انضباطی است. او مربی یک تیم فوتبال می‌شود و با گذشت زمان، صمیمانه از اعضای تیم مراقبت می‌کند و به آن‌ها اعتماد می‌کند و تبدیل به یک رهبر واقعی می‌شود. لی سو مین (آیو) کارگردان و تهیه کننده ای است که آرزوی موفقیت از طریق ساختن یک مستند درباره تیم هونگ دائه را دارد.

همچنین بخوانید :

19. فیلم عشق و افسار (Love and Leashes)

معرفی فیلم های کمدی کره ای

  • سال ساخت: 2022
  • کارگردان: هیون جین-پارک (Hyeon-jin Park)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.3

عشق و افسار را شاید بتوانیم بهترین فیلم سینمایی کمدی کره ای در سال 2022 بدانیم. این فیلم بر اساس وبتون Moral Sense اثر گه‌ئول (Gyeoul) ساخته شده و داستان عشق میان دو همکار را به تصویر می‌کشد. این فیلم سینمایی کره ای طنز اولین بار در روز ولنتاین از شبکه نتفلیکس منتشر شد و امتیازات قابل قبولی نیز از بینندگان دریافت کرد.

همچنین بخوانید :

20. فیلم گودال (Sinkhole)

فیلم طنز کره ای

  • سال ساخت: 2021
  • کارگردان: کیم جی-هون (Kim Ji-hoon)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.2

فیلم سینمایی کره ای خنده دار و فاجعه‌آمیز گودال یکی از بهترین عناوین این فهرست است. داستان این فیلم داستان مردی را به تصویر می‌کشد که بیش از 11 سال زحمت کشید تا یک خانه خوب برای خودش فراهم کند اما این خانه در عرض چند دقیقه در یک گودال 500 متری فرو ریخت. فیلم گودال یکی از بهترین فیلم های کمدی کره ای است که رتبه دوم پرفروش‌ترین فیلم کره‌ای را در سال 2021 از آن خود کرد. تماشای این اثر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

همچنین بخوانید :

21. فیلم سینمایی کره ای کمدی کشتن عاشقانه (Killing Romance)

بهترین فیلم کره ای کمدی ؛ از فیلم سینمایی سانی تا رویا

  • سال ساخت: 2023
  • کارگردان: لی وون سوک (Lee Won Seok)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.2

فیلم کشتن عاشقانه یکی از جدیدترین فیلم های کمدی کره ای با بازی لی ها نی، لی سون کیون و گونگ میونگ، فیلمی موزیکال، هیجان انگیز عاشقانه است که با سبکی متفاوت و شاید حتی کمی عجیب ساخته شده. یورا (ها نی) یک بازیگر محبوب و معروف است. او با مردی ثروتمند به نام جاناتان ازدواج کرده است اما شادی آن‌ها چندان پایدار نیست. جاناتان (سون کیون)، همسری سلطه گر و کنترل کننده است که یورا را در خانه زندانی کرده و به او اجاره هیچ کاری را نمی‌دهد! در همین حین متوجه می‌شود بوم وو (گونگ میونگ)، پسری که در همسایگی او زندگی می‌کند، یکی از بزرگترین طرفداران او است. یورا و بوم وو به دنبال یک نقشه قتل برای کشتن جاناتان و نجات یورا از زندان جاناتان هستند اما…

همچنین بخوانید :

22. باغ وحش مخفی (Secret Zoo)؛ بهترین فیلم کره ای کمدی 2020

بهترین فیلم کره ای کمدی ؛ از فیلم سینمایی سانی تا رویا

  • سال ساخت: 2020
  • کارگردان: سون جه گون (Son Jae gon)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.1

در این فیلم کره ای کمدی جدید ، تائه سو (آن جائه هونگ) به منظور وکالت در یک شرکت حقوقی که در آن یک دستیار حقیر است، وظیفه دلهره‌آوری را بر عهده می‌گیرد تا باغ‌وحشی را که در حال ورشکستگی است به مدت سه ماه سرپا نگه دارد، در حالی که شرکت سهامی که آن را تصاحب کرده است، خریدار پیدا می‌کند. وقتی مشخص شد که تأسیسات پارک دانگسان اکثر جاذبه‌های اصلی خود را فروخته است، این کار چندان ساده‌ای نیست. تائه سو با آگاهی از تنگنای زمانی که برای وارد کردن حیوانات اضافی وجود دارد، تلاش می‌کند تا با استخدام کارکنانی برای پوشیدن لباس‌های خزدار که اگر از دورترین فاصله ممکن به آنها نگاه شود، قانع‌کننده به نظر می‌رسند، وانمود کند که باغ وحش پر از حیوانات متنوع است! به این ترتیب باغ وحشی که بیشتر حیواناتش را فروخته می‌تواند به فعالیتش ادامه دهد؟

همچنین بخوانید :

23. فیلم سینمایی کره ای کمدی دزدان دریایی (The Pirates: The Last Royal Treasure)

بهترین فیلم کره ای کمدی ؛ از فیلم سینمایی سانی تا رویا

  • سال ساخت: 2022
  • کارگردان: کیم جونگ هون (Kim Jeong-hoon)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.1

ماجرای این فیلم کره ای کمدی ۲۰۲۲ در دوران چوسون رخ می‌دهد. خدمه‌ای از دزدان دریایی و راهزنان شجاع در آب‌های خروشان سعی می‌کنند سرنخ‌هایی را برای یافتن گنج بزرگی از طلای سلطنتی گمشده را رمزگشایی کنند.

این فیلم سینمایی کره ای خنده دار به کارگردانی کیم جونگ هون با بازی کانگ هانول و هان هیو جو است. دنباله فیلم The Pirates محصول 2014 است و ماجراهای گروهی از دزدان دریایی است که در دریا جمع می‌شوند و به دنبال گنجینه‌های سلطنتی هستند که بدون هیچ ردی ناپدید شده اند. دزدان دریایی یک فیلم سینمایی کره ای عاشقانه کمدی با بازی هان هیو جو و کانگ هانول است که از تماشای آن لذت خواهید برد.

همچنین بخوانید :

24. فیلم برداران (The Bros)؛ بهترین فیلم کره ای کمدی با بازی ما دونگ سوک

بهترین فیلم کره ای کمدی ؛ از فیلم سینمایی سانی تا رویا

  • سال ساخت: 2017
  • کارگردان: چانگ یو جونگ (Chang You-jeong)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.1

معرفی فیلم های کمدی کره ای را با برادران ادامه می‌دهیم. سوک بونگ یک معلم تاریخ بی پول است که هیچ علاقه‌ای به برادر کوچکترش جو بونگ که یک تاجر خوش آتیه در یک شرکت ساختمانی است ندارد. این دو برادر در مراسم خاکسپاری پدرشان دوباره یکدیگر را ملاقات می‌کنند. اما هر دوی آنها به جای توجه به جمع شدن دوباره خانواده، به مشکلات فردی خود می پردازند. یک روز با ماشین به خانم مرموزی به نام «آرورا» برخورد می‌کنند که بعد از تصادف حافظه اش را از دست می‌دهد. با گذشت زمان، دو برادر از طریق این زن به اسراری از خانواده خود می‌رسند که هرگز از آن‌ها خبر نداشتند.

همچنین بخوانید :

25. فیلم مردان پلاستیکی (Men of Plastic)

بهترین فیلم های کمدی کره ای

  • سال ساخت: 2022
  • کارگردان: لیم جین-سان (Lim Jin-sun)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 5.5

فیلم کره ای کمدی جدید مردان پلاستیکی اولین بار در سال 2022 منتشر شد. این اثر درباره مردی به نام دائه گوک است که در محله‌ای ثروتمند به دنیال آمده و بزرگ شده است. در این محله کلینیک‌های پوست و همچنین جراحی‌های پلاستیک بسیار پرطرفدار هستند و او نیز ایده‌های پرسودی در ذهن دارد و قصد راه‌اندازی کسب‌کار جراحی پلاستیک خود را دارد. او در این میان با یک جراح پلاستیک ماهر آشنا می‌شود که پروانه طبابت خود را از دست داده. این دو با کمک هم نقشه‌هایی می‌کشند و کم‌کم بازار جراحی پلاستیک محله را به دست می‌گیرند.

همچنین بخوانید :

کلام پایانی

در این مطلب با معرفی 25 تا از برترین فیلم های کمدی کره ای همراه با شما بودیم، که امیدواریم تا به اینجا از معرفی آنها لذت برده باشید. از نظر شما جای کدام اثر در لیست فیلم سینمایی کره ای کمدی این مقاله خالی است؟ آیا شما از فیلم‌های معرفی شده اثری را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان راجع به آن چه بوده است؟ می‌توانید در قسمت نظرات، در پایین همین صفحه برای ما و دیگر مخاطبان پلازا بهترین فیلم کره ای کمدی که تماشا کرده اید را بنویسید.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا