اقتصاد

برزیل لایحه مالیات کریپتوهای خارج از کشور را به قانون امضا کرد

برزیل لایحه مالیات کریپتوهای خارج از کشور را به قانون امضا کرد

رئیس جمهور برزیل، لوئیس ایناسیو لولا داسیلوا، قانونی را امضا کرده است که مالیات بر دارایی های رمزنگاری شده را وضع می کند. در خارج از کشور توسط شهروندان برزیلی نگهداری می شود.

لولا قانون را در 12 دسامبر امضا کرد که در آن زمان روز بعد در Diário Oficial da União یا دفتر خاطرات رسمی اتحادیه منتشر شد . این قانون از 1 ژانویه 2024 لازم الاجرا خواهد شد.

مالیات های جدید منحصراً شامل رمزنگاری نمی شود، بلکه شامل سود و سود سهام مالیات دهندگان برزیلی از صندوق های سرمایه گذاری، پلت فرم ها، املاک و مستغلات یا تراست های خارج از کشور می شود. . دولت برزیل قصد دارد در سال 2024 حدود 20 میلیارد ریال (4 میلیارد دلار) مالیات جدید جمع آوری کند.

موارد مرتبط: IRS 4 جرایم رمزنگاری را در میان پرونده های برتر خود در سال 2023 فهرست می کند

به کسانی که در سال 2023 شروع به پرداخت مالیات می‌کنند، یک مزیت زودهنگام ارائه می‌شود: آن‌ها مالیات 8 درصدی را بر روی تمام درآمدهای ایجاد شده تا سال 2023 به صورت اقساط می‌پردازند و اولین قسط آن در دسامبر آغاز می‌شود. . از سال 2024، نرخ مالیات 15 درصد تعیین می شود. درآمدهای خارج از کشور تا سقف 6000 ریال برزیل (1200 دلار) از مالیات معاف خواهند بود.

خوائو کارلوس آلمادا، کنترل کننده صادرکننده استیبل کوین برزیلی Transfero، در صحبت با کوین تلگراف، توضیح داد که مالیات بر درآمد دارایی های دیجیتال برای این کشور تازگی ندارد. با این حال، او گفت که جنبه‌هایی از قانون وجود دارد که می‌تواند از برخی شفاف‌سازی استفاده کند:

«برخی نکات در متن نیاز به بهبود دارند، به عنوان مثال، جبران خسارات در دوره، چیزی شبیه به قوانین مالیاتی برای دارایی های سهام. من معتقدم که با تغییر مقررات در کشور، بحث‌های جدیدی را در این زمینه انجام خواهیم داد تا شفافیت بیشتری برای بازار فراهم کنیم و در نتیجه اعتبار بیشتری ایجاد کنیم.»

برزیل تنها کشوری نیست که به دارایی های ارز دیجیتال خارجی شهروندان خود چشم دوخته است. در ماه نوامبر، آژانس اداره مالیات اسپانیا همچنین به شهروندان خود در مورد آنها یادآوری کرد. تعهدات برای اعلام کریپتوهای ذخیره شده در خارج از کشور. با این حال، این تقاضا فقط به افرادی مربوط می شود که ترازنامه آنها بیش از معادل 50000 یورو (حدود 55000 دلار) در دارایی های دیجیتال است.

گزارش اضافی توسط Cassio Gusson

مجله: ترس و تردید قانونگذاران باعث ایجاد مقررات پیشنهادی رمزنگاری در ایالات متحده می شود

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا