اقتصاد

گروه Watchdog ادعاهای پولشویی Circle-Tron را دو چندان می کند

گروه Watchdog ادعاهای پولشویی Circle-Tron را دو چندان می کند

گروه اخلاقی غیرانتفاعی کمپین پاسخگویی (CfA) ادعاهای پولشویی خود علیه Circle را دو برابر کرده است. انتشار جدید نامه سرگشاده در 14 دسامبر با این ادعا که صادرکننده USD Coin (USDC) تامین مالی سازمان های تروریستی را تسهیل می کند.

CfA در ابتدا این ادعاها را در 9 نوامبر در نامه ای به سناتورهای ایالات متحده الیزابت وارن و شرود براون مطرح کرد. حلقه به ادعاها در 11 نوامبر پاسخ داد و ادعا کرد که این ادعاها بر اساس پست‌های تایید نشده و تایید نشده رسانه‌های اجتماعی.

این نامه جدید همچنین خطاب به دو سناتور آمریکایی بود و توسط مدیر اجرایی CfA، میشل کوپر اسمیت، امضا شد. در نامه جدید، Kuppersmith پروتکل Circle’s Cross Chain Transfer Protocol (CCTP) را هدف قرار داده است، یک پروتکل بلاک چین که به کاربران اجازه می دهد USDC را بین چندین شبکه از جمله Tron انتقال دهند.

«استفاده اخیر Circle از Cross-Chain خود است. پروتکل انتقال ممکن است برای تسهیل چیزی که به نظر می رسد سریعترین وسیله در حال رشد برای تامین مالی غیرقانونی در فضای دارایی دیجیتال باشد، استفاده شود. این سازمان ادعا کرد که تسهیل نقل و انتقالات به ترون مشکل ساز است، زیرا این شبکه “در چندین اقدام اجرای قانون شامل میلیاردها دلار معاملات توسط گروه های متهم به جنایت سازمان یافته و نهادهای تحریم شده نام برده شده است.” جاستین سان، بنیانگذار Tron اتهامات پولشویی را رد کرد در 2019.

مرتبط: Circle پروتکل انتقال متقابل USDC را برای اتریوم راه‌اندازی کرد، Avalanche

کاپراسمیت همچنین ادعا کرد که Circle اعتراف کرده است بانکداری ” جاستین سان. در این نامه آمده است: «به جای پرداختن به ویژگی‌های رابطه‌اش با آقای سان، [رئیس سیاست عمومی حلقه]، آقای دیسپارت صرفاً نوشت که Circle دیگر جاستین سان را «بانک» نمی‌کند.

Per Kuppersmith. ، این نشان می دهد که “Circle یک رابطه مستقیم با مشتری با آقای Sun داشت، چیزی که ما قبلاً از آن مطلع نبودیم.” در رد 11 نوامبر Circle به CfA، Disparte اظهار داشت که “Circle تمام حساب های موجود توسط آقای Sun و شرکت های وابسته به او را در فوریه 2023 فسخ کرد.”

CfA ادعا کرد که اخیراً شواهد جدیدی علیه ترون ظاهر شده است. . به نقل از رویترز، در نامه آمده است که “ترون از رقیب خود به عنوان پلت فرمی برای انتقال ارزهای دیجیتال مرتبط با گروه هایی که توسط اسرائیل، ایالات متحده و سایر کشورها به عنوان سازمان های تروریستی تعیین شده اند، پیشی گرفته است.” مقاله رویترز «مصاحبه با هفت کارشناس جرایم مالی و متخصصان تحقیقات بلاک چین» را به عنوان شواهدی برای این ادعا ذکر کرده است.

علاوه بر نامه 11 نوامبر، Circle هنگام تماس با Cointelegraph از اظهار نظر بیشتر در مورد این موضوع خودداری کرد.

از زمان آغاز جنگ اسرائیل و حماس در 7 اکتبر، ادعاهای مربوط به تامین مالی تروریسم رمزنگاری شده مطرح شده است. در اکتبر، پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین Elliptic ادعا کرد که پروتکل SunSwap ترون به یکی از محبوب ترین ابزارهای پولشویی برای تروریست ها تبدیل شده است. گروه ها. با این حال، پس از اینکه چندین رسانه شروع به استناد به این گزارش کردند، Elliptic ادعا کرد که این رسانه‌ها در حال اغراق در ارزش هستند. از این تراکنش ها.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا