سریال و انمیشن

بررسی سریال برای همیشه از دستت دادم چینی

بررسی سریال برای همیشه از دستت دادم چینی

بررسی سریال برای همیشه از دستت دادم چینی

سریال برای همیشه از دستت دادم یکی از جدیدترین سریال های چینی در سال 2023 است. در این مقاله با معرفی داستان و بررسی بازیگران سریال برای همیشه از دستت دادم با مجله ویکی همراه باشید.

سریال برای همیشه از دستت دادم یک سریال عاشقانه و فانتزی چینی به کارگردانی ژو کین است. با توجه به داستان جذاب و بازی عالی بازیگران سریال برای همیشه از دستت دادم انتظار می رود که این سریال از سریال های موفق چینی در سال 2023 باشد. این سریال از پلتفرم های Viki، WeTV و iQIYI نیز در دسترس است. تعداد قسمت های سریال چینی برای همیشه از دستت دادم 40 قسمت 45 دقیقه ای است.

داستان سریال چینی برای همیشه از دستت دادم

داستان سریال چینی برای همیشه از دستت دادم

در زمان های قدیم، انسان‌ها با خدایان و شیاطین در کنار هم  زندگی می کردند و جهان شامل سه پادشاهی چنرونگ، ژیان و هاولینگ بود. جیو یائو از پادشاهی هاولینگ که در داهوانگ سرگردان بود، هویت و ظاهر خود را از دست داد. او در شهر کینگ‌شوی ساکن شد و اشمش را به Wen Xiao Liu تغییر داد.

شاهزاده کانگ ژوان از  پادشاهی ژیان پسر عموی شیائو لیو بود که برای یافتن شیائو لیو به اطراف داهوانگ سفر کرد و به شهر کینگ‌شوی آمد. شیائو لیو توشان جینگ را از خطر نجات می دهد و عاشق او می شود.

شیائو لیو پس از بازیابی هویت خود، به کانگ ژوان کمک کرد تا تمام جهان را تحت حاکمیت خود قرار دهد. این ملاقات زندگی آنها را عوض کرد و زمینه اتفاقات جدیدی شد…

بیشتر بخوانید: سریال شاهدخت و گرگینه چینی

بازیگران سریال برای همیشه از دستت دادم چینی

در ادامه این مقاله به معرفی اصلی ترین هنرپیشه‌های سریال برای همیشه از دستت دادم چینی پرداختیم. با ما همراه باشید.

یانگ زی (Yang Zi) در نقش شیائو یائو

بازیگران سریال چینی برای همیشه از دستت دادم چینی

یانگ زی یکی از بازیگران سریال چینی برای همیشه از دستت دادم و یک خواننده است. یانگ زی در سال 2002 در سریال تلویزیونی Ru Ci Chu Shan اولین بازی خود را آغاز کرد و در سال 2004 اولین حضور خود را در سینمای بزرگ در فیلم “Girl’s Diary” انجام داد که برای آن نامزدی “بازیگر کودک برجسته” را در دوازدهمین فیلم چینی Tongniu دریافت کرد. در سال 2005، او پس از حضور در کمدی کمدی چینی محبوب «خانه با بچه‌ها» به شهرت رسید.

در سال 2012، او برنده «جایزه بهترین تازه وارد» در چهاردهمین جوایز ققنوس طلایی برای فیلم هیجان انگیز «اصرار» شد. در سال 2016، ایفای نقش او در نقش کیو ینگیینگ در درام موفق «قصیده شادی»، منجر به نامزدی «جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن» در بیست و سومین جشنواره تلویزیونی شانگهای جوایز Magnolia و «جایزه بهترین بازیگر زن» شد.

در سال 2018، «خاکستر عشق» یک موفقیت تجاری بود و برنده «جایزه محبوب‌ترین سریال تلویزیونی خارج از کشور» در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تلویزیون سئول شد. یانگ زی در بیست و چهارمین دوره جوایز هوادینگ نامزد «بهترین بازیگر زن سریال تلویزیونی لباس باستانی» شد.

یانگ زی در کارناوال ستارگان iQiyi 2019 جایزه “الهه جیغ iQiyi” را دریافت کرد. او در مراسم جوایز Weibo 2019 و 2020 موفق به کسب دو عنوان متوالی “Weibo Queen” شد. رتبه بندی در فهرست 100 سلبریتی فوربس چین: 73 در سال 2017، 24 در سال 2019، سیزدهمین در سال 2020 و هشتم در سال 2021. او در کتاب سفید سرگرمی Weibo 2020 به عنوان ارزشمندترین ستاره تجاری معرفی شد.

در 15 نوامبر 2021، یانگ زی پایان قرارداد خود با H&R Century Pictures Co., Ltd را اعلام کرد و روز بعد او استودیوی شخصی خود را تأسیس کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال چینی عشق پنهان (Hidden Love 2023)

ژانگ وان یی (Zhang Wan Yi) در نقش کانگ ژوان

هنرپیشه‌های سریال برای همیشه از دستت دادم

ژانگ وان یی بازیگر برنده جایزه متولد شهر شیان، استان هوبی است. او در سال 2013 از آکادمی فیلم پکن فارغ التحصیل شد و با بازی در فیلم “بیایید با هم مد کنیم”  اولین کار خود را در صنعت تجربه کرد. وان یی به عنوان تبلیغی برای درام خود “عصر بیداری” نسخه ای از “Dislocation Of Time and Space” را در مهمانی شب سال نو Bilibili 2021 خواند.

در جولای 2023، سریال برای همیشه از دستت رفت رکورد Tencent را برای بزرگترین موفقیت درام سال شکست. با افزایش میزان مشارکت و محبوبیت این درام در چین، به ایجاد نقاط عطف و نمودارهای برتر ادامه داد. او یکی از هنرپیشه‌های سریال چینی برای همیشه از دستت دادم در نقش کانگ ژوان است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال افسانه آنل چینی

دنگ وی (Deng Wei) در نقش توشان جینگ

هنرپیشه‌های سریال چینی برای همیشه از دستت دادم

از دیگر بازیگران سریال برای همیشه از دستت دادم چینی، دنگ وی است که در سال 1995 در مغولستان به دنیا آمد و 183 سانتی متر قد دارد. او از کودکی رقص را یاد گرفته بود. با یک پایه محکم، او با موفقیت در مقطع کارشناسی دپارتمان رقص درام آکادمی مرکزی درام پذیرفته شد. وی در اولین سریال Xianxia خود “Yulong” در نقش Xue Qianxun، استاد غرفه Luofeng بازی کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال آتش بازی قلبم (Fireworks of My Heart)

دای لووا (Dai Lu Wa) در نقش آ نیان

هنرپیشه‌های برای همیشه از دستت دادم

دای لو وا بازیگر و مدل چینی زیر نظر Youhug Media است. او در لیائونینگ، شن یانگ، چین به دنیا آمد. او در آکادمی مرکزی نمایش در پکن حضور یافت. لووا دای از بازیگران سریال چینی برای همیشه از دستت دادم است که با فیلم های Cross Fire (2020)، Desert Sea (2018) و Love Crossed (2021) و سریال Lost You Forever شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال عاشق لبخندت شدم چینی

تان جیانسی (Tan Jian Ci) در نقش ژیانگ لیو

سریال برای همیشه از دستت دادم قسمت اخر

تان جیان سی، متولد بیهای، گوانگشی، خواننده، رقصنده، بازیگر چینی است. در سال 2010، او رسماً به عنوان عضوی از گروه ماندو-پاپ M.I.C. پیوست. تان در سال 1391 در فصل سوم «همایش جنگل رقصان» شرکت کرد و مقام چهارم را کسب کرد. در سال 2014 اولین تک آهنگ خود را به نام Fly Away در آلبوم SOLO منتشر کرد.

او اولین بازی خود را در سال 2008 و در فیلمی به نام «مهر از دست رفته» انجام داد. در سال 2022، او در درام پلیسی جنایی “زیر پوست”، اولین نقش اصلی خود بازی کرد و برای بازی خود مورد تحسین، محبوبیت و تحسین منتقدان قرار گرفت. تان در سریال چینی برای همیشه از دستت دادم در نقش ژیانگ لیو حضور دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال بیا دوباره همو ببینیم چینی Here We Meet Again)

هوان کان کان (Huang Can Can) در نقش فنگ فنگ

سریال برای همیشه از دستت دادم چینی / سریال Lost You Forever 2023

از دیگر بازیگران سریال برای همیشه از دستت دادم چینی هوان است که یک بازیگر متولد چیبی، هوبی است. او فارغ التحصیل دپارتمان هنر دانشگاه ووهان در رشته نمایش فیلم و تلویزیون است. در جولای 2013، او به دلیل شرکت در “الهه ستاره ها” در اینترنت محبوب شد. در سال 2015، او برای بازی در نقش یین شیا مو در فیلم عاشقانه “تابستان حباب ها” بیشتر مورد توجه قرار گرفت. آخرین بازیگری او در سریال Lost You Forever بوده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال خواهش میکنم خانواده ام شو چینی

وانگ هونگ یی (Wang Hong Yi) در نقش فنگ لانگ

تعداد قسمت های سریال چینی برای همیشه از دستت دادم

وانگ هونگ یی بازیگر چینی سریال برای همیشه از دستت دادم است. او از دانشگاه فناوری ژجیانگ فارغ التحصیل شد و در سال 2020 با استار لوتوس پیکچرز قرارداد امضا کرد. او اولین حضور تلویزیونی خود را با بازی شیائو بای در درام مهتاب (2021) انجام داد.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی بازیگران سریال قلبم از تپش افتاد

سخن آخر؛ سریال Lost You Forever 2023

در این نوشتار سعی کردیم داستان و بازیگران سریال برای همیشه از دستت دادم چینی را مورد بررسی قرار دهیم. نظر شما درباره سریال چینی برای همیشه از دستت دادم چیست؟ آیا این سریال را موفق می بینید. نظرات خودتان را درباره داستان و هنرپیشه‌های سریال برای همیشه از دستت دادم در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

 

منبع:ویکی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا