سریال و انمیشن

بررسی داستان و بازیگران سریال افسانه آنل چینی

بررسی داستان و بازیگران سریال افسانه آنل چینی

بررسی داستان و بازیگران سریال افسانه آنل چینی

سریال افسانه آنل یک مجموعه تلویزیونی تاریخی چینی محصول سال 2023 است. در این مقاله به بررسی داستان و بازیگران سریال چینی افسانه آنل خواهیم پرداخت. با مجله ویکی همراه باشید.

سریال چینی افسانه آنل چینی توسط Youku، و Shanghai Films & Media Corporation و کارگردانی Cheng Zhi Chao، Ma Hua Gan و Su Fei ساخته شده است. . این سریال از رمان “کتاب امپراطور” توسط زینگ لینگ اقتباس شده است و دیلرابا دیلمورات و گونگ جون در آن بازی می کنند. پخش این سریال از 12 ژوئیه 2023 در یوکو آغاز شد.

داستان سریال چینی افسانه آنل

بازیگران سریال افسانه آنل / داستان سریال چینی افسانه انل

سریال افسانه آنل یک داستان عاشقانه غم انگیز و تاثیرگذار بین دی زیوان و ولیعهد هان یه است. ده سال پیش، خانواده زیوان نابود شد و او تنها بازمانده بود. برای صلح ملت و کشف حقیقت چگونگی به سلطنت رسیدن خانواده امپراتوری فعلی، او با نام رن آنله وارد دربار امپراتوری می شود.

زیوان با ولیعهد آشنا می شود و آنها شروع به تحقیق در مورد یک مورد تجاوز خارجی به ملت کردند. اگرچه عشق بین این دو شروع به شکوفایی می کند، دشمنی بین خانواده های آنها بر سر قتل عام خانواده دی باعث تنش در روابط بین آنها می شود.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال عاشق لبخندت شدم چینی

بازیگران سریال افسانه آنل

در این بخش هنرپیشه‌های سریال افسانه آنل چینی را معرفی می کنیم و بیوگرافی مختصری از بازیگران این سریال را معرفی می کنیم.

دیلرابا دیلمورات (Dilraba Dilmurat) در نقش دی زیوان

بازیگر سریال افسانه آنل جدید / سریال افسانه انل

دیلرابا از بازیگران سریال چینی افسانه آنل است که در 3 ژوئن 1992 در ارومچی، سین کیانگ، چین به دنیا آمد. در سال 2007 از موسسه هنر سین کیانگ فارغ التحصیل شد و به عضویت گروه آواز و رقص سین کیانگ درآمد. در سال 2009، او به مدت یک سال در دانشگاه نرمال شمال شرقی در جیلین تحصیل کرد. در این مدت، او مقام سوم را در یک مسابقه آواز محلی دریافت کرد.

او اولین بازیگری خود را با ایفای نقش اصلی در مجموعه تلویزیونی «انارحان» انجام داد که نامزدی «سریال تلویزیونی برجسته» در سی امین دوره جوایز آسپاراس پرنده شد. دیلرابا پس از بازی در سریال محبوب xianxia “Swords of Legends” محبوبیت خود را افزایش داد.

در سال 2015، دیلرابا در درام کمدی عاشقانه Diamond Lover همبازی شد و برای بازی در نقش یک ستاره پاپ جسور مورد تحسین قرار گرفت. او جایزه “تازه وارد مورد علاقه تماشاگران” را در هفتمین جوایز درام تلویزیونی چین برای اجرای خود دریافت کرد. در سال 2016، دلرابا به عنوان نقش اصلی در درام ورزشی جوانان دختر داغ انتخاب شد. او جایزه “بازیگر جدید برجسته” را در ENAwards 2016 برای بازی در این سریال دریافت کرد. او بازیگری است که بیشتر برای عشق ابدی رویا (2020)، عشق ابدی (2017) و دختر شعله (2018) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال چینی عشق پنهان (Hidden Love 2023)

گونگ جون (Gong Jun) در نقش ولیعهد هان یه

سریال چینی افسانه انل / سریال Legend of Anle

گونگ جون از هنرپیشه های سریال افسانه انل یک مدل و بازیگر چینی متولد چنگدو، استان سیچوان است. او از دپارتمان عملکرد دانشگاه دونگ‌هوا فارغ‌التحصیل شد. در طول دوران دانشگاه او اغلب برای صنایع مختلف مدل می شد. حرفه بازیگری او در سال 2015 با اولین نقش او در نقش پی لو در سریال “Sword Chaos” آغاز شد.

سال بعد او در سریال عاشقانه “Advance Bravely” بازی کرد. او در سال 2020 از سریال “معادلات عشق” و سریال “دوباره شروع کن” به محبوبیت دست یافت. شهرت او در سال 2021 افزایش یافت، زمانی که او برای بازی در نقش ون که زینگ در سریال wuxia “Word of Honor” به طور گسترده شناخته شد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال بیا دوباره همو ببینیم چینی Here We Meet Again)

شیا نان (Xia Nan) در نقش پرنسس آن نینگ

بازیگران سریال افسانه آنل / هنرپیشه‌های سریال افسانه آنل

شیا نان بازیگر چینی است که در ژجیانگ چین به دنیا آمده است. او در آکادمی تئاتر شانگهای تحصیل کرد و اولین بازیگری خود را در سریال درام «شوهر کوچک» در سال 2016 انجام داد. او در سال 2017 با کمان خود در صفحه بزرگ در فیلم “افسانه گربه شیطان” ادامه داد. او از آن زمان تاکنون در عناوین درام مانند «حکم بر جهان» (2017) و «دختری مثل من» (2021) بازی کرده است.

نان شیا از بازیگران سریال چینی افسانه انل است که برای سریال رویال نیروانا (2019)، سریال عشق سلطنتی رویی در قصر (2018) و سریال Legend of Anle (2023) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال تحریک چینی (Provoke)

لی یونینگ (Liu Yu Ning) درنقش لو مینگ شی

بازیگران سریال چینی افسانه آنل / داستان سریال افسانه آنل

لیو یو نینگ از هنرپیشه‌های سریال چینی افسانه آنل متولد 8 ژانویه 1990 است. او خواننده پاپ چینی، بازیگر و خواننده اصلی گروه Modern Brothers است. او کار خود را با اجراهای خیابانی، عمدتاً پخش زنده با گروه، که پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان حرفه ای در میان بهترین دوستانش تشکیل شد، آغاز کرد. او اولین بازی خود را در فیلم «کلاس 952» در سال 2016 و در سریال «جوانی داغ خون» در سال 2019 انجام داد.

در 15 سپتامبر 2018، لیو یو نینگ اولین تک آهنگ انفرادی خود “Imagine” را منتشر کرد. او از آن زمان تاکنون بیش از 100 تک آهنگ و OST منتشر کرده است. در 25 مارس 2019، او برنده جایزه بهترین هنرمند جدید و جایزه افتخار نفوذ اینترنت در ده جایزه برتر موسیقی چین 2019 شد. آهنگ او “Toast the Wine” همچنین جایزه OST توصیه شده رسانه را دریافت کرد. در ژوئیه 2020، او تک آهنگ جدید خود “Talking about Love” را به روی صحنه جوایز موسیقی برتر چینی 2020 آورد و همچنین برنده جایزه همه جانبه هنرمند سال، جایزه خواننده پیشنهادی ملی و آلبوم توصیه شده رسانه ای شد. اولین آلبوم استودیویی او “ده”.

در نوامبر 2021، لیو یو نینگ دوباره برنده جایزه همه‌جانبه هنرمند سال، جایزه خواننده مرد تأثیرگذار اینترنتی و محبوب‌ترین جایزه EP برای دومین EP خود “Listen∙Ning” در ده جایزه موسیقی برتر چین 2021 شد. در 29 ژانویه 2022، او عنوان Weibo Livestream King را برای سال 2021 به دست آورد. در 18 ژانویه 2023، او برنده بهترین خواننده سال برای سال 2022 در جوایز موسیقی Weibo شد.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال بازگشت از لبه پرتگاه چینی

لی شو تینگ (Li Shu Ting) در نقش در چنگ

زمان پخش سریال افسانه آنل / خلاصه سریال افسانه آنل

لی شو تینگ از بازیگران سریال افسانه آنل چینی، متولد شهر هفی، استان آنهویی، یک هنرپیشه چینی است که توسط شرکت رسانه فیلم و تلویزیون شانگهای اداره می شود. او از مدرسه اپرا وابسته به آکادمی تئاتر شانگهای فارغ التحصیل شد. او اولین بار در سال 2018 با مجموعه تلویزیونی صحنه و لباس “افسانه یون شی” شروع به کار کرد.

Shuting Li برای سریال دختر کونگ فو کار (2021)،سریال آتش بازی قلبم (2023) و دی چیو لیان هونگ لی (2020) و همچنین سریال Legend of Anle 2023 شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال خواهش میکنم خانواده ام شو چینی

تیم پی (Tim Pei) در نقش موبی

موضوع سریال افسانه آنل / تاریخ پخش سریال افسانه آنل

تیم پی بازیگر چینی است. او متولد 17 ژوئن 1990 است و اولین بازیگری خود را در سال 2015 در فیلم «از اکنون تا گذشته» انجام داد. او همچنین در درام های تلویزیونی “استاد بزرگ تائوئیسم” (2018)، “مبارزه با شیرین” (2018)، افسانه هائو لان (2019)، افسانه مار سفید (2019)، کالج خصوصی شو شان (2019)، خانم حقیقت (2019) و سریال Legend of Anle (2023) ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: سریال چینی ضربان قلب | بررسی و معرفی بازیگران سریال قلبم از تپش افتاد

وانگ یی تینگ (Wang Yi Ting) لی لانگ

سریال چینی The Legend of Anle / هنرپیشه های سریال چینی افسانه انل

وانگ یی تینگ متولد شانگهای از هنرپیشه‌های سریال چینی افسانه آنل است. در سال 2017، وانگ با بالاترین امتیاز در کشور در رشته نمایش رقص آکادمی تئاتر شانگهای پذیرفته شد. یی تینگ وانگ بیشتر برای سریال The Legend of Anle (2023) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگان سریال چینی زیبایی سرسختی

سخن آخر؛ سریال The Legend of Anle

در این مقاله به بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال چینی افسانه آنل پرداختیم. آیا هنرپیشه های سریال افسانه آنل را می شناسید. بازی کدام بازیگر این سریال را می پسندید؟ نظرات خودتان را درباره سریال افسانه آنل چینی با ما درمیان بگذارید.

به این مقاله امتیاز دهید!

منبع:ویکی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا