سریال و انمیشن

بررسی بازی Pikmin 4

بررسی بازی Pikmin 4

بررسی بازی Pikmin 4

پیکمین 4 به صورت انحصاری از سوی نینتندو در حال توسعه بوده که در ادامه توضیحات قصد بررسی بازی Pikmin 4 از زوایای مختلفی را خواهیم داشت که پیشنهاد میشود تا انتها با ما همراه باشید.

بازی Pikmin 4 با در اختیار داشتن یک ظاهر ساده شاید از نگاه اول چندان جذاب به نظر نیاید ولی باید بدانید که در عین سادگی بازی جذابیت های بسیاری برای شما درنظر گرفته شده است. این موضوع سبب خواهد شد تا بتوانید برای مدت زمان طولانی در این بازی حضور داشته و سرگرم چالش هایی شوید که برای شما درنظر گرفته شده است. در ادامه توضیحات و با پایان معرفی بازی Pikmin 4 به سراغ بررسی آن خواهیم رفت. با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی Pikmin 4

شخصی بنام شیگرو میاموتو را اگر نمیشناسید باید بدانید که وی یک تهیه کننده بازی های ویدیویی بوده که اصالتا ژاپنی است. این موضوع را به این دلیل ذکر کردیم که شیگرو میاموتو قرار است روی روند توسعه بازی Pikmin 4 نقش مهمی داشته باشد. بی شک حضور چنین اشخاصی در برندهای مختلف نظیر نینتندو میتواند سودآوری های عظیمی را به همراه داشته باشد. در ادامه شما را با اطلاعات اصلی بازی آشنا خواهیم نمود.

بررسی بازی Pikmin 4

اولین نسخه رسمی از این بازی در سال 2015 عرضه شد که اولین بخش بازی از سوی گیمرها مورد استقبال قرار گرفت اما وجود برخی باگ و مشکلات در گیم پلی سبب شد آنگونه که بازی شایسته اش بود به محبوبیت نرسد. شرکت نینتندو با درنظر گرفتن تمامی ایرادهای موجود به سراغ ساخت نسخه بعدی رفت و اینکار را تا جایی ادامه داد که قرار است چهارمین نسخه از بازی در سال 2023 عرضه شود. این در حالی است که تهیه کننده اصلی بازی در سال گذشته اعلام کرد که نسخه جدید بازی ساخته نخواهد شد که اخبار و اطلاعات جدید نشان دهنده آن بوده که اشخاص و مواردی وجود داشته که سبب شده اند نظر تهیه کننده بازی تغییر یابد.

بررسی بازی Pikmin 4

سال گذشته این بازی از سوی برخی توسعه دهندگان داخلی بازی معرفی شد که متاسفانه برخی گیمرها به این موضوع باور نداشتند. با این اوصاف میتوان گفت که هنوز برخی اشخاص معتقد هستند این اخبار واقعی نبوده و نسخه 4 بازی ساخته نخواهد شد. این با مکانیزم های جدید و ویژگی بازی های ویدیویی در حال توسعه بوده که بی بروبرگشت میتواند گیم پلی خوب و سرگرم کننده ای را برای گیمرها به همراه داشته باشد.

همچنین بخوانید :

قبل از آغاز نقد بررسی بازی Pikmin 4 باید بدانید که داستان چهارمین نسخه از بازی پیکمن در مورد کاپیتان اولیمار بوده که او تصمیم دارد به سیاره ای جدید بنام PNF-404 سفر کند. در حین سفر او با یک تصادف مواجه میشود و همین موضوع عاملی بود تا وی سفینه خود را ترک کند. سفینه او تقریبا نابود شده زیرا بسیاری از اجزای این سفینه به بخش های مختلفی از سیاره پراکنده شده اند. در حین فرود و گمراهی با یک سگ بنام Moss آشنا میشود که در کنار این موجود دوست داشتنی به واسطه پیکمن ها با موجودات جدید دیگری نیز آشنا میشود.

در ادامه بخش داستانی شما باید به اولیمار کمک میکنید تا یک پیام برای سفینه های دیگر ارسال کند. نقش فنی و جدی سفینه او سبب شده تا بسیاری از بخش های آن دچار مشکل شوند. حال باید از راه و روش دیگری برای ارسال پیام استفاده کنید. طراحی دیدنی بازی سبب خواهد شد تا با یکی از جذاب ترین بازی های ماجراجویی سروکار داشته باشید. ناگفته نماند که گیم پلی بازی قادر به سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی خواهد بود.

بررسی بازی Pikmin 4

گیم پلی بازی Pikmin 4 در درجه بالایی از بازی های نینتندوسوئیچ قرار داشته که پیشنهاد میشود آن را از دست ندهید. در رابطه با دیگر شخصیت های بازی Pikmin 4 باید بدانید که خبری از کاراکترهای جدید نخواهد بود و این سبک بازی Pikmin 4 است که میتواند شما را برای زمان طولانی سرگرم و چالش های نوینی را در اختیار شما قرار دهد. اگر نگاهی به گیم های مشابه با ژانر بازی Pikmin 4 داشته باشید متوجه خواهید شد که شرکت سازنده این بازی برای افزایش محبوبیت آن دست به ساخت ویژگی های بسیاری زده است که باید آنها را به صورت تجربی تست کنید تا متوجه مزیت و قابلیت های اصلی آن شوید. برای آشنایی با دیگر اطلاعات مهم بازی با ما در ادامه همراه باشید.

همچنین بخوانید :

تاریخ انتشار بازی Pikmin 4

این بازی توسط شرکت Nintendo EPD توسعه و سپس توسط شرکت مادر Nintendo در 21 جولای 2023 منتشر شده است که بی شک از بهترین بازی های نینتندو بوده است.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Pikmin 4

سیستم خاصی برای اجرای بازی درنظر گرفته نشده زیرا بازی فقط برای کنسول نینتندوسوئیچ درنظر گرفته شده است و خبری از کنسول های بازی و کامپیوتر نخواهد بود.

پلتفرم های بازی Pikmin 4

تنها نینتندوسوئیچ هدف سازنده بوده که خبری از مایکروسافت ویندوز و دیگر کنسول ها نبوده است. این موضوع سبب خواهد شد تا گیمرهای بسیاری این بازی ایده آل را از دست دهند.

سخن پایانی

بررسی بازی Pikmin 4 به پایان رسید که برای شروع سعی نمودیم به بخش های مهم و البته کلیدی بازی اشاره داشته باشیم. در پایان شما عزیزان میتوانید نظر خود را نسبت به این بازی جذاب بیان کنید. طراحی عالی و گیم پلی روان و سیستم های نوین سبب شده اند تا این بازی به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. نظر شما نسبت به این موضوع چیست؟ با ما همراه باشید.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا