اقتصاد

با کاهش جرایم رمزنگاری، بایننس صنعت را در همکاری اجرای قانون پیشتاز می کند

با کاهش جرایم رمزنگاری، بایننس صنعت را در همکاری اجرای قانون پیشتاز می کند

Presented by Binance

کاربران باید در مورد دارایی های رمزنگاری شده خود و فضای دارایی های دیجیتال برای پذیرش بیشتر جریان اصلی و رشد پایدار صنعت احساس امنیت کنند. برای دستیابی به این هدف، بایننس همکاری نزدیکی با آژانس های مجری قانون در سراسر جهان برای شناسایی و رسیدگی به جرایم مالی و سایبری دارد.

اعتماد به مشتری نقشی اساسی در پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال، که بر اساس اصول عمل می کنند، ایفا می کند. و فناوری هایی که اغلب برای مصرف کننده عادی ناآشنا هستند. در یک نظرسنجی از بیش از 16000 مصرف کننده جهانی، گزارش شده است که بیش از نیمی از آنها در مورد کلاهبرداری، سرقت و هک در رمزارزها نگران هستند.

ایمنی کاربران سنگ بنای اعتماد در فضای ارزهای دیجیتال است. برای پذیرش گسترده‌تر، کاربران باید پیچیدگی‌های تراکنش‌های رمزنگاری و احساس امنیت و محافظت کنید احساس امنیت نه تنها شامل حفاظت از دارایی‌های دیجیتالی می‌شود، بلکه این اطمینان را نیز در بر می‌گیرد که پلتفرم‌هایی که آنها استفاده می‌کنند، اقدامات امنیتی قوی و استانداردهای اخلاقی را در بر می‌گیرند.

مسئولیت افزایش اعتماد در فضای ارزهای دیجیتال تا حد زیادی بر دوش است. از رهبران صنعت Binance به عنوان یک بازیگر کلیدی که در تلاش برای افزایش اعتماد و امنیت است، اقدامات و تلاش‌هایی را انجام داده است. فراتر از انطباق استاندارد، به طور فعال با آژانس های اجرای قانون در سراسر جهان همکاری می کند. این شرکت برای شناسایی و خنثی کردن بازیگران بد از اکوسیستم گسترده‌تر دارایی‌های دیجیتال، همکاری نزدیکی با مجریان قانون و تنظیم‌کننده‌ها در سراسر جهان دارد، که به تقویت تلاش‌ها برای محافظت از فضای ارزهای دیجیتال به سرعت در حال تحول کمک می‌کند و بایننس را به عنوان یک پلتفرم امن‌تر برای کاربران و سرمایه‌گذاری‌های آنها قرار می‌دهد. برای مقابله با جرایم آنلاین و آفلاین رویکردی فعال دارد، با بالاترین اولویت برای محافظت از کاربران خود و ایجاد استانداردهای صنعتی برای افزایش امنیت اکوسیستم بلاک چین جهانی.

اگرچه فعالیت غیرقانونی درصد بسیار کمی را تشکیل می‌دهد. تراکنش های جهانی و در حال کاهش است—طبق آخرین گزارش Chainalysis در سال 2024 گزارش جرم رمزنگاری، فعالیت غیرقانونی از 0.42٪ به 0.34٪ در سال 2022 کاهش یافت زیرا رهبران صنعت مانند Binance همچنان یکی از متحدان اصلی مجری قانون برای مبارزه جمعی با جرم در بلاک چین هستند.

این شامل اولین آموزش صنعت آنها می شود. برنامه ای برای اجرای قانون، تلاشی هماهنگ در سراسر جهان برای کمک به مجریان قانون و دادستان ها در کشف جرایم مالی و سایبری و کمک به تعقیب عوامل بد. در سال 2023، تیم آموزش مجری قانون بایننس، با حمایت تیم تحقیقاتی خود، 120 کارگاه آموزشی و کارگاهی در محل یا آنلاین ارائه کرد. تیم تحقیقاتی آنها همچنین بیش از 58000 درخواست اجرای قانون را با میانگین زمان پاسخ 3 روز، سریعتر از هر مؤسسه مالی سنتی پردازش کرد و از طریق سیستم درخواست اجرای قانون دولتی به حدود 13000 مقام ثبت شده در سراسر جهان خدمات ارائه کرد.

کمک به مبارزه. مقابله با جرایم سایبری

تیم بررسی‌ها و انطباق با جرایم مالی بایننس شامل بازرسان ارشد شرکت‌های برجسته تجزیه و تحلیل بلاک چین و ماموران مجری قانون سابق است که از تحقیقات در مورد مسائل مربوط به امنیت ملی در سراسر جهان و فعالیت‌های مجرمانه در بلاک چین حمایت کرده‌اند. این شرکت از ماهیت شفاف فناوری بلاک چین استفاده می‌کند، که امکان ردیابی موثر توسط بازرسان ماهر بلاک چین و جنایی.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا