اقتصاد

بازیکنان ارز دیجیتال نیجریه ای که ممنوعیت بانک مرکزی را پذیرفتند، رهبران اولیه بودند – تحلیلگر

بازیکنان ارز دیجیتال نیجریه ای که ممنوعیت بانک مرکزی را پذیرفتند، رهبران اولیه بودند – تحلیلگر

بازیکنان رمزنگاری که با بانک مرکزی نیجریه (CBN) به گفته اولومید آدسینا، متخصص امور مالی نیجریه،  قبل از لغو ممنوعیت دارایی‌های دیجیتال برای بانک‌ها و مؤسسات مالی نیجریه در 23 دسامبر، در بهترین موقعیت برای رهبری صنعت در آینده خواهند بود.

در مصاحبه ای با کوین تلگراف، آدسینا گفت کسانی که در طول دوره ممنوعیت به جای فحاشی با رگولاتورها و CBN درگیر بودند، بزرگترین برندگان هستند و احتمالاً دروازه بانان اولیه صنعت خواهند بود.

نیجریه ای. او افزود، بازیگران ارزهای دیجیتال که فعالانه با رگولاتورها تعامل داشتند، موفقیت چشمگیری در لابی کردن بانک مرکزی برای نرم کردن موضع قبلی خود نشان دادند.

ادسینا خاطرنشان کرد که بخشنامه اخیر CBN مبنی بر اعلام لغو ممنوعیت گامی در جهت درست است. . وی گفت که با تمرکز مجدد بر ثبات مالی، بانک مرکزی قصد دارد اکوسیستم مالی کشور را به روی اوراق بهادار دیجیتالی مورد تایید رگولاتور داخلی باز کند.

در پاسخ به اینکه آیا لغو ممنوعیت می‌تواند بر صرافی‌های ارزهای دیجیتال نیجریه و بازرگانان همتا به همتا (P2P) تأثیر بگذارد، Adesina تأکید کرد که اقدام قیمت روی NGN/USDT، یک استیبل‌کوین محبوب، فعالیت‌های ولرم را با وجود افزایش اخیر تأیید می‌کند. آلت کوین ها به عنوان دارندگان این استیبل کوین ها استراتژی خود را دوباره ارزیابی می کنند.

با این حال، آدسینا گفت، استیبل کوین جدید صادر شده توسط همکاری بانک‌ها و شرکت‌های فین‌تک محلی، ورودی قابل توجهی در بازار P2P خواهد داشت و سیستم مالی کشور را گسترش می‌دهد.

بانک مرکزی کارائیب شرقی به دنبال فروشندگان خرده فروشی «DCash 2.0» است

نیجریه در حال حاضر بزرگترین بازار P2P در جهان است که نتیجه مستقیم ممنوعیت CBN در سال 2021. با این حال، تراکنش‌های P2P دارای نرخ‌های بالاتری نسبت به نرخ‌های استاندارد فارکس بودند.

ادسینا گفت که تلاش برای پیش‌بینی نرخ‌هایی که صرافی‌های کریپتو در تراکنش‌ها علیه بازار P2P استفاده می‌کنند، زود است. وی خاطرنشان کرد که صرافی های کریپتو قبل از تعیین نرخ ها باید عملیاتی شوند.

با این حال، به دلیل الزامات مجوز نظارتی کمیسیون تبادل امنیت (SEC) برای صرافی‌های رمزنگاری چالش‌برانگیز بوده است تا حساب‌های بانکی را باز کنند.

پیش از این، ناتانیل لوز، یکی از بنیان‌گذاران و رئیس آن بود. افسر بازاریابی Flincap، به کوین تلگراف گفت که صرافی های کریپتو-فیات نیجریه و بازرگانان P2P باید نبرد برای بازار نیجریه.

مجله: Asia Express: شرکت بازی سازی هنگ کنگ 100 دلار می خرد M crypto برای خزانه داری، قرارداد CBDC چین/امارات متحده عربی

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا