اقتصاد

چگونه کیف پول های وب 3 کاربر پسند فاصله بین TradFi و DeFi را پر می کنند

چگونه کیف پول های وب 3 کاربر پسند فاصله بین TradFi و DeFi را پر می کنند

Presented by StrikeX

مالی غیرمتمرکز نیاز به سادگی دارد تا هر گونه علاقه ای را از کاربران روزمره دریافت کند. StrikeX کیف پولی با یک برنامه موبایلی با کاربری آسان برای کاربران بیشتری به DeFi ارائه می‌کند.

موج کنونی انقلاب فناوری، با blockchain در خط مقدم، در حال تغییر هویت و انعطاف پذیری پول، توانمندسازی افراد از طریق تمرکززدایی و ارائه دسترسی به افراد بدون بانک است. .

بر اساس وعده تمرکززدایی و اکوسیستم مالی دموکراتیک تر، مالی غیرمتمرکز (DeFi) – یک بازار 50 میلیارد دلاری تا اواسط دسامبر 2023 – قبلاً در حدود 50 میلیون کاربر را وارد کرده است.

در حالی که فعالان بازار مزایای دارایی های دیجیتال را می شناسند، DeFi هنوز به مخاطبان اصلی دسترسی پیدا نکرده است. تعدادی چالش اساسی، از جمله تجربه ضعیف کاربر، پیچیدگی، پراکندگی بازار و آسیب پذیری های امنیتی.

DeFi users are growing despite the market downturn. Source: Dune

کاربران DeFi با وجود رکود بازار در حال رشد هستند. منبع: Dune

برای رسیدن به اولین میلیارد کاربر، DeFi باید یک نشانه ای از پیشرفت اینترنت در دهه 1990 و تمرکز بر تجربه کاربر. اکثریت قریب به اتفاق فرآیندهای DeFi، از ورود به سیستم تا تراکنش ها و مدیریت کیف پول، به مراحل متعددی نیاز دارند که ممکن است افراد تازه وارد و کاربران غیرمسلط به فناوری را سردرگم کند. یکپارچه سازی بهینه سازی Web2 می تواند پذیرش DeFi و Web3 را تحریک کند.

Self-Custdy DeFi ساده شده

کیف پول های رمزنگاری نقش مهمی در نحوه درک کاربران از فضای DeFi و Web3 دارند، زیرا آنها نقطه اصلی ارتباط بین کاربران و قراردادهای هوشمند در بلاکچین. کیف پول ها هم ذخیره دارایی های دیجیتال و هم هویت یک کاربر در DeFi هستند. بنابراین، بهبود تجربه کاربری در DeFi باید با ساده‌تر کردن کیف پول‌ها شروع شود. کیف پول StrikeX، یک کیف پول رمزنگاری تحت نظارت شخصی، با هدف ساده کردن تعاملات DeFi با یکپارچه‌سازی تجربه‌ای شبیه به Web2.

StrikeX Wallet به کاربران امکان می‌دهد چندین ارز دیجیتال را در یک برنامه ذخیره کنند و کل فرآیند را ساده و ایمن می‌کند. با پشتیبانی از دارایی‌های دیجیتال در زنجیره‌های مختلف، از جمله بیت‌کوین، اتریوم، زنجیره BNB، Solana، Arbitrum، Polygon و Base، تکه تکه شدن بازار را برطرف می‌کند.

با کیف پول StrikeX، کاربران می‌توانند دارایی‌های دیجیتالی خود را خود نگهدارند و این موارد را حذف کنند. نیاز به متولیان شخص ثالث و دادن کنترل و مالکیت کامل کاربر بر محتویات کیف پول خود. بدون ثبت نام، کاربران می توانند فرصت های DeFi را با چند ضربه کاوش کنند. اگرچه یک کیف پول DeFi است، کاربران همچنین می توانند ارز دیجیتال را با فیات خریداری کنند یا فیات را مستقیماً از برنامه به بانک خود برداشت کنند، زیرا کیف پول StrikeX از گزینه های فیات روی رمپ و خارج از رمپ با نرخ های رقابتی پشتیبانی می کند.

StrikeX wallet has enabled in-app token swaps with its latest update. Source: StrikeX

کیف پول StrikeX تعویض توکن های درون برنامه ای را با آخرین به روز رسانی خود فعال کرده است. منبع: StrikeX

آخرین ارتقاء کیف پول StrikeX، Swaps v2، یک ویژگی مبادله بصری را در داخل برنامه معرفی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد بدون خروج از برنامه، هر توکنی را با دیگری مبادله کنند. پس از به‌روزرسانی، کاربران کیف پول می‌توانند با استفاده از صفحه‌های کاربردی آسان برنامه StrikeX Wallet، هر توکنی را از شبکه‌های پشتیبانی‌شده مبادله کنند. با استفاده از همین ویژگی، کاربران StrikeX که از DeFi آگاه هستند همچنین می‌توانند توکن‌های جدیدی را از آدرس‌های قرارداد وارد کرده و آنها را از داخل برنامه تعویض کنند.

مدیر عامل StrikeX و همکارانش «ما از راه‌اندازی این آخرین به‌روزرسانی هیجان‌زده هستیم». بنیانگذار جو جووت اظهار داشت: «این نسخه یک نقطه عطف مهم در تکامل کیف پول StrikeX در مسیر تبدیل شدن به یک رهبر بازار است. به نسخه بعدی کیف پول StrikeX ارتقا دهید. با گسترش تدریجی، ویژگی‌های اضافی مانند رابط ارتقا یافته، پشتیبانی NFT، ادغام‌های اضافی بلاک چین و موارد دیگر را مشاهده خواهد کرد.

StrikeX قصد دارد اولین میلیارد کاربر را از طریق پر کردن شکاف با امور مالی سنتی با تمرکز، به بلاک چین بیاورد. در مورد راه‌حل‌های توکن‌سازی و خودسرپرستی، همانطور که با مشارکت اخیر آن با CMC Markets – یک شرکت کارگزاری پیشرو فهرست‌شده در بورس اوراق بهادار لندن (LSE) و بخشی از شاخص FTSE 250 منعکس شده است. CMC 33 درصد از سهام StrikeX را به عنوان بخشی از این همکاری خریداری کرده است.

علاقه فزاینده بازیکنان TradFi به بررسی پتانسیل رمزنگاری و توکن‌سازی، بر پتانسیل اصلی دارایی‌های دیجیتال تأکید دارد.

سلب مسئولیت. Cointelegraph هیچ محتوا یا محصولی را در این صفحه تایید نمی کند. در حالی که هدف ما ارائه تمام اطلاعات مهمی است که می‌توانیم در این مقاله حمایت‌شده به دست آوریم، خوانندگان باید قبل از انجام هر اقدامی در رابطه با شرکت، تحقیق خود را انجام دهند و مسئولیت کامل تصمیمات خود را بر عهده بگیرند، و همچنین نمی‌توان این مقاله را به عنوان توصیه سرمایه‌گذاری در نظر گرفت. .

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا