فناوری

ایسوس فریم‌ور AGESA 1.1.0.2a بایوس را برای مادربردهای X670E عرضه می‌کند و پشتیبانی بهبودیافته AMD Ryzen 8000G را ارائه می‌کند.

ایسوس فریم‌ور AGESA 1.1.0.2a بایوس را برای مادربردهای X670E عرضه می‌کند و پشتیبانی بهبودیافته AMD Ryzen 8000G را ارائه می‌کند.

ASUS شروع به عرضه بایوس قوی تر AGESA 1.1.0.2a برای مادربردهای X670E خود کرد تا برای APU های AMD Ryzen 8000G آماده شود.

جدیدترین بایوس مادربرد X670E ایسوس، سفت‌افزار AGESA 1.1.0.2a را با پشتیبانی بهبودیافته AMD Ryzen 8000G APU ارائه می‌دهد

فروشندگان مادربرد بی سر و صدا به روز رسانی های جدید AGESA BIOS را برای خانواده مادربردهای AM5 خود منتشر می کند. آخرین نسخه بتا بایوس از ایسوس تهیه شده است که اولین کسی است که نسخه 1.1.0.2a را برای مجموعه خود عرضه کرده است که با پشتیبانی پیشرفته از AMD Ryzen 8000G همراه است. دو تغییر اصلی شامل به‌روزرسانی AMD ComboAM5 1102a RC1 و بهبود عملکرد کلی سیستم و پلت فرم است. به روز رسانی جدید همچنین برخی از مشکلات گزارش شده مربوط به دستگاه های M.2 از دست رفته را برطرف می کند.

در حالی که آخرین به‌روزرسانی‌های BIOS را در تمام مادربردهای AM5 مشاهده کرده‌ایم، نسخه جدید ASUS به مادربردهای برتر X670E محدود می‌شود که شامل ROG Crosshair، ROG STRIX، TUF و سری ProArt می‌شود. در زیر لیست کامل مادربردهای دارای AGESA 1.1.0.2a BETA BIOS جدید به همراه لینک های دانلود مربوطه آمده است:

بعضی از فروشندگان مادربرد مانند Gigabyte قبلاً AGESA 1.1.0.1a BETA BIOS برای مادربردهای AM5 خود نیز. در مورد SMU Checker، سفت‌افزار جدید AMD AGESA 1.1.0.2a AM5 BIOS به‌روزرسانی‌ای را با هدف APU‌های رومیزی Ryzen 8000G همانطور که در زیر مشاهده می‌کنید اضافه می‌کند (از طریق انجمن های HardwareLuxx):

AMD Ryzen 8000G APU اواخر این ماه عرضه می شود و با مادربردهای AM5 موجود سازگار خواهد بود. آنها عمدتاً بخش اصلی و بودجه را هدف قرار می دهند، اما همیشه دیدن پشتیبانی آماده در مادربردهای سطح بالاتر برای کاربرانی که می خواهند از این تراشه ها در چنین بردهایی استفاده کنند، خوب است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا