سریال و انمیشن

انیمیشن Scoob!: Holiday Haunt 2023 ؛ تاریخ انتشار، خلاصه داستان و صداپیشگان

انیمیشن Scoob!: Holiday Haunt 2023 ؛ تاریخ انتشار، خلاصه داستان و صداپیشگان

انیمیشن Scoob!: Holiday Haunt 2023 ؛ تاریخ انتشار، خلاصه داستان و صداپیشگان

انیمیشن اسکوب تعطیلات روح زده یکی از جدیدترین آثار فرنچایز اسکوبی دو است که در سال 2023 اکران خواهد شد‌. با معرفی کامل انیمیشن Scoob!: Holiday Haunt 2023 همراه ما باشید.

در سال 2020 انیمیشن اسکوب! به عنوان بازسازی‌ای سینمایی از سری فیلم‌های سینمایی اسکوبی دو و سومین انیمیشن براساس شخصیت‌ها به کارگردانی تونی کروون (Tony Cervone) در اولین تجربه کارگردانی او ساخته شد و بلافاصله پس از آن، ساخت دنباله‌ای با نام اسکوب تعطیلات روح زده تایید شد. این اثر قرار بود در سال 2022 از HBO Max منتشر شود اما در حالی که ساخت انیمیشن تقریبا به پایان رسیده بود، کنسل شد. کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که بخاطر کاهش هزینه‌ها و صرفه جویی برای ساخت آثار دیگر این کار را انجام می‌دهد اما سازندگان تصمیم دیگری گرفتند‌‌.

انیمیشن Scoob!: Holiday Haunt 2023 به کارگردانی بیل هیلر (Bill Haller) و مایکل کرینسکی (Michael Kurinsky) ساخته شد. تونی کروون و پل دینی (Paul Dini) این اثر را براساس سری فیلم‌های اسکوبی دو اثر جو رابی (Joe Ruby) و کن اسپیرز (Ken Spears) نوشتند. در ادامه مقاله پیش‌رو پلازا با معرفی انیمیشن اسکوب تعطیلات روح زده همراه شما هستیم. شما می‌توانید در این مقاله درباره انیمیشن‌های 2023 بیشتر بخوانید.

فهرست مطالب:

زمان پخش انیمیشن اسکوب تعطیلات روح زده

ژانر انیمیشن Scoob!: Holiday Haunt 2023 ماجراجویی و کمدی است. این اثر نخست قرار بود در تاریخ 22 دسامبر 2022 (1 دی 1401) اکران شود اما کمپانی وارنر بروس این اثر و انیمیشن Batgirl را لغو کرد. سرانجام قرار شد کارتون در 5 دسامبر 2023 (14 آذر 1402) منتشر شود. مدت زمان انیمیشن Scoob!: Holiday Haunt 2023 نیز 62 دقیقه است.

همچنین بخوانید :

داستان انیمیشن اسکوب تعطیلات روح زده

داستان انیمیشن اسکوب تعطیلات روح زده

در این قسمت با خلاصه انیمیشن اسکوب تعطیلات روح زده همراه شما هستیم. داستان مربوط به اولین سالی است که اسکوبی دو تعطیلاتش را با گروه می‌گذراند. به همین دلیل شگی ده ساله به همراه سایر افراد به تفرجگاهی متعلق به عموی فرد که ند نام دارد و برای تعطیلات ساخته شده، می‌روند اما آنها باید برای نجات تفرجگاه از تسخیر یک معمای 40 ساله را حل کنند.

همچنین بخوانید :

بازیگران انیمیشن اسکوب تعطیلات روح زده

هنرپیشه های کارتون اسکوب تعطیلات روح زده در واقع صداپیشگان آن هستند. در ادامه با بیوگرافی کوتاهی از صداپیشگان اصلی و معرفی سایر آنها همراه شما هستیم.

فرانک ولکر صداپیشه اسکوبی دو

بازیگران انیمیشن اسکوب تعطیلات روح زده

فرانکلین وندال ولکر (Franklin Wendell Welker) صداپیشه معروف آمریکایی در 12 مارس 1946 (21 اسفند 1324) به دنیا آمد. این هنرمند تا بدین‌جا صداپیشگی بیش از 860 فیلم، سریال و بازی رایانه‌ای را برعهده داشته است و  این تعداد او را به یکی از با سابقه‌ترین صداپیشگان دنیا تبدیل کرده است. به علاوه فرانک ولکر با درآمدی نزدیک 17.4 میلیارد دلار در گیشه، سومین صداپیشه پرفروش جهان به شمار می‌آید. این صداپیشه از سال 2002 تا به امروز صداپیشگی اسکوبی دو را انجام می‌دهد. او تا کنون توانسته برنده جایزه امی نیز بشود.

همچنین بخوانید :

ایان آرمیتیج صداپیشه شگی

هنرپیشه های کارتون اسکوب تعطیلات روح زده

ایان آرمیتیج بازیگر نوجوان آمریکایی متولد 15 ژوئیه 2008 (25 تیر 1387) است. او بازیگری را از سال 2014 با سریال شوخی‌های غیرعملی (Impractical Jokers) شروع کرد. آرمیتیج را بیشتر به واسطه نقش‌آفرینی در آثار برجسته‌‌ای همچون شلدون جوان (Young Sheldon)، تئوری بیگ بنگ (The Big Bang Theory) و دروغ‌های بزرگ کوچک (Big Little Lies) می‌شناسند. این هنرپیشه تا کنون برنده جایزه بازیگران جوان برای نقش‌آفرینی خود شده است. او در انیمیشن‌های اسکوب و سگ‌های نگهبان (PAW Patrol: The Movie) حضور داشته و صداپیشه شگی 10 ساله در انیمیشن Scoob!: Holiday Haunt 2023 است.

مکنا گریس صداپیشه دافنه

هنرپیشه های کارتون اسکوب تعطیلات روح زده

مکنا گریس (Mckenna Grace) هنرپیشه نوجوان در 25 ژوئن 2006 (4 تیر 1385) به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 2012 با سریال کراش و برنستین (Crash & Bernstein) شروع کرد و در سوپ اپرای جوان و خستگی ناپذیر (The Young and the Restless) نیز حضور داشت‌. این بازیگر را بیشتر بخاطر بازی‌هایش در فیلم‌ با استعداد (Gifted)، سریال تسخیر عمارت هیل (The Haunting of Hill House)، فیلم آنابل به خانه بازمی‌گردد (Annabelle Comes Home) و سریال سرگذشت ندیمه (The Handmaid’s Tale) می‌شناسیم. مکنا گریس تا کنون برنده جوایز مخالفی شده است.

آریانا گرین بلات صداپیشه ولما

ژانر انیمیشن Scoob!: Holiday Haunt 2023 

آریانا گرین بلات (Ariana Greenblatt) بازیگر اهل آمریکا در 27 اوت 2007 (5 شهریور 1386) به دنیا آمد. او کار خود را از سال 2015 با سریال لیو و مدی (Liv and Maddie) شروع کرد و سپس با سریال گیر کرده در وسط (Stuck in the Middle)، فیلم‌های کریسمس مادرهای بد (A Bad Moms Christmas) و انتقام جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) دیده شد. او در فیلم‌های در ارتفاعات (In the Heights)، 65 و باربی (Barbie) به تازگی ایفای نقش داشته است.

همچنین بخوانید :

پیرس گگنون صداپیشه فرد

مدت زمان انیمیشن Scoob!: Holiday Haunt 2023

پیرس گگنون (Pierce Gagnon) بازیگر اهل آمریکا متولد 25 ژوئیه 2005 (3 مرداد 1384) است‌. او بازیگری را از سال 2010 با فیلم دیوانه‌ها (The Crazies) شروع کرد و بخاطر فیلم لوپر (Looper) و سریال دارای هستی (Extant) شناخته می‌شود. پیرس گگون صداپیشگی انیمیشن‌های بچه رئیس: بازگشت به کار (The Boss Baby: Back in Business) و اسکوب را برعهده داشته است.

سایر صداپیشگان این اثر عبارتند از:

  • مینگ نا ون (Ming-Na Wen)
  • مایکل مک‌کین (Michael McKean)
  • مارک همیل (Mark Hamill)
  • آندره براگر (Andre Braugher)
  • کریستو فرناندز (Cristo Fernández)
  • و…

نقد انیمیشن Scoob!: Holiday Haunt 2023

هنوز این اثر اکران نشده و بنابراین نقد آن میسر نیست اما در رابطه با آن باید بگوییم که احتمالا با اثری قوی روبه‌رو شویم‌. انیمیشن اسکوب 2020 نیز تقریبا عوامل و صداپیشگان مشابهی با این اثر داشت و توانست بسیار پربیننده شود. حال که سازندگان پس از کنسل شدن توسط کمپانی برادران وارنر باز هم تصمیم گرفتند انیمیشن را منتشر کنند، می‌تواند احتمال قابل قبول بودن نمرات کارتون اسکوب تعطیلات روح زده را بالا ببرد.

سخن پایانی

نقد انیمیشن Scoob!: Holiday Haunt 2023

با معرفی و بررسی انیمیشن Scoob!: Holiday Haunt 2023 همراه شما بودیم و علاوه بر با خبر کردن شما از اخبار آن، جزئیات آن را نیز بیان کردیم. آیا شما تریلر انیمیشن Scoob!: Holiday Haunt 2023 را تماشا کرده‌اید؟ نظر شما درباره اتفاقاتی که در مرحله تولید برای آن افتاد چیست و موفقیت این اثر را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟ لطفا پس از دانلود انیمیشن Scoob!: Holiday Haunt 2023 و تماشای آن درباره محتوای این اثر و نظرات خود ما را با خبر کنید. از همراهی شما متشکریم.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا