ورزش

پسادربی استقلال طوفانی و وحشتناک از آب در آمد/ پس گرفتن صدر جدول از سپاهان با جشن ۴ گله + فیلم

پسادربی استقلال طوفانی و وحشتناک از آب در آمد/ پس گرفتن صدر جدول از سپاهان با جشن ۴ گله + فیلم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم استقلال در آخرین بازی هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 17:30 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف نساجی مازندران رفت و به برتری 4 بر صفر دست یافت. آرمین سهرابیان (43)، مهرداد محمدی (62)، آرمان رمضانی (64) و ابوالفضل جلالی (67) گل‌های استقلال را به ثمر رساندند.

شاگردان جواد نکونام با این پیروزی 28 امتیازی شدند و صدر جدول را از سپاهان پس گرفتند. شاگردان سیدمهدی رحمتی نیز با 9 امتیاز در ادامه روند ناکامی‌های خود به جایگاه پانزدهم سقوط کردند. این نتیجه در حالی رقم خورد که استقلال کمتر از یک هفته پیش در دربی تهران به میدان رفت و در مصاف با پرسپولیس به تساوی یک – یک بسنده کرد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، زبیر نیک‌نفس (46 – سعید مهری)، ابوالفضل جلالی (73 – جعفر سلمانی)، کوین یامگا (83 – سامان تورانیان)، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، گوستاوو بلانکو (58 – آرمان رمضانی) و پیمان بابایی (46 – مهرداد محمدی).

ترکیب نساجی: رشید مظاهری، وحید محمدزاده (44 – امیرمهدی جانملکی)، امیرمحمد هوشمند، سیداحسان حسینی، مرصاد سیفی، صابر حردانی (71 – آریا برزگر)، اسماعیل بابایی (71 – محمدرضا ترابی)، محمود قائدرحمتی، فرشید اسماعیلی، نونو دلگادو (57 – حسین زامهران) و محمدرضا آزادی.

داور: بیژن حیدری

نیمه اول
دقیقه 37:
ارسال صالح حردانی با ضربه سر گوستاوو بلانکو همراه شد که ضربه مهاجم آرژانتینی استقلال با اختلاف کمی از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.

دقیقه 43: پاسکاری استقلالی‌ها در این دقایق جواب داد و توپ ارسالی ابوالفضل جلالی را آرمین سهرابیان با سر وارد دروازه رشید مظاهری کرد.

 

.

 

نیمه دوم
دقیقه 53: امیرمحمد هوشمند به دلیل خطا روی ابوالفضل جلالی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 62: استقلالی‌ها که چند دقیقه‌ای جلو کشیده بودند بالاخره جواب گرفتند و شوت مهرداد محمدی پس از برخورد به مدافعان نساجی تغییر مسیر داد و وارد دروازه میهمان شد.

 

.

 

دقیقه 64: هنوز از گل دوم استقلال دو دقیقه نگذشته بود که آبی‌پوشان صاحب ضدحمله شدند و محمدی این بار آرمان رمضانی را صاحب موقعیت کرد و مهاجم استقلال در موقعیتی تک به تک برای سومین بار دروازه نساجی را باز کرد.

 

.

 

دقیقه 67: ابوالفضل جلالی با عبور از یکی دو بازیکن از پشت محوطه جریمه نساجی اقدام به شوت زدن کرد که توپ به زیبایی به تور دروازه مظاهری بوسه زد.

 

.

 

دقیقه 73: کوین یامگا با خطا روی بازیکن نساجی از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 81: ضربه فنی جعفر سلمانی از پشت محوطه جریمه نساجی به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه 84: مهرداد محمدی به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 85: حرکت ترکیبی بازیکنان استقلال جعفر سلمانی را صاحب موقعیت کرد که ضربه این بازیکن به تیر دروازه نساجی برخورد کرد.

دقیقه 89: محمود قائدرحمتی با تکل خطرناک روی محمدی دیگر بازیکنی بود که از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 4+90: سعید مهری با وجود تک به تک بودن با رشید مظاهری به مهرداد محمدی پاس داد، ولی کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا