اخبار روز

«انقلاب» مردم ایران را در سرنوشت خودشان دخیل کرد

«انقلاب» مردم ایران را در سرنوشت خودشان دخیل کرد

«انقلاب» مردم ایران را در سرنوشت خودشان دخیل کرد

به گزارش خبرنگار خالق، علیرضا آشوری شامگاه یکشنبه در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در مسجد جامع میامی ضمن بیان اینکه انقلاب ما در تاریخ ماندگار شد، تاکید کرد: انقلاب اسلامی الهام بخش بسیاری از آزادی خواهان جهان شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی توانست کار بزرگی را صورت دهد که مردم ما در سرنوشت خودشان دخیل باشند، افزود: مردم در دوران طاغوت در سرنوشت خودشان دخیل نبودند و کشور در دست بیگانگان اداره می‌شد.

نظام مردم سالاری دینی

فرماندار میامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای کشورمان تحولات عظیمی را به دنبال آورد، ابراز کرد: یکی از مهمترین تحولات جایگزینی نظام مردم سالاری دینی به جای دیکتاتوری بود.

آشوری با بیان اینکه امروز مردم ما در تمام تصمیمات کشور دخیل هستند و این از برکات انقلاب اسلامی است، گفت: یکی دیگر از برکات انقلاب اسلامی این است که فضای معنویت به همت امام (ره) در کشورمان زنده شد.

وی با بیان اینکه امام (ره) با ایمان به خدا و راهی که در آن قدم گذاشت و با اعتماد به مردم توانست بزرگترین تحول ایران را رقم بزند، ادامه داد: امروز از برکات انقلاب اسلامی ایران همین بس که در دورترین روستاهای شهرستان میامی نیز بهترین امکانات وجود دارد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا