اخبار روز

اقدامات معاونت فرهنگی اجتماعی در راستای رشد و تعالی انتظامی کشور

اقدامات معاونت فرهنگی اجتماعی در راستای رشد و تعالی انتظامی کشور

اقدامات معاونت فرهنگی اجتماعی در راستای رشد و تعالی انتظامی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی در بیست و پنجمین گردهمایی تخصصی معاونان فرهنگی اجتماعی فراجا گفت: خداوند متعال را بر این نعمت شکرگزارم از اینکه امروز توفیقی نصیب بنده شد که در یکی از مجموعه‌های بسیار مهم و تأثیرگذار در مجموعه انتظامی جمهوری اسلامی ایران معاونت فرهنگی اجتماعی حضور پیدا کنم.

وی ادامه داد: انتصاب برادر خوش فکر، اهل علم و انسان کار بلد و به تعبیری زبان انتظامی جمهوری اسلامی ایران سعید منتظر المهدی را در سمت معاون فرهنگی اجتماعی فراجا را خدمت ایشان تبریک عرض می‌کنم؛ ضمناً از زحمات همه کسانی که در راستای بلوغ، رشد و تعالی این مجموعه قدم برداشته اند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با تاکید بر اینکه مبدأ تحول خود انسان است، به اقدامات تأثیرگذار معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا در حوزه‌های اجتماعی اشاره و تصریح کرد: معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا با سایر مجموعه‌ها در انتظامی کشور متفاوت است چرا که مخاطب شما مردم هستند؛ بنابراین اولین چیزی که بر شما لازم است، دانش کار فکری و فرهنگی است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی ادامه داد: شما عزیزان به عنوان افراد تأثیرگذار در معاونت‌های فرهنگی اجتماعی بایستی اقتضای جامعه را به طور کامل بشناسید و هرگز بدون اطلاعات کافی و آگاهی سخن نگویید؛ معاونت فرهنگی اجتماعی که بر افکار عمومی تأثیرگذار است ضرورت دارد که به ابعاد روحی فکری یک انسان و همچنین روش و فنون تأثیرگذار آشنا باشد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه مطالب فوق تصریح کرد: لازمه این مهم این است که برای انجام مطلوب مأموریت‌ها هرگز از خودمان غفلت نکنیم، خودمان را بشناسیم و به موضوعات آگاهی و اشراف کامل داشته باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا همچنین خاطر نشان کرد: برای انجام مطلوب مأموریت‌ها ضرورت دارد که فرمایشات و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را در رأس تمامی امور قرار دهیم؛ اشاره به مبارزه قاطعانه با سارقان، جمع آوری معتادان متجاهر و برخورد با خرده فروشان، برخورد بدون اغماض با اراذل و اوباش و در امتداد آن ارتقا احساس امنیت در سطح جامعه که در این امر مهم معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا می‌تواند نقش تأثیرگذار و مهمی در این راستا داشته باشد.

وی در پایان عنوان کرد: ان شاء الله با انجام اقدامات مطلوب و در رأس امور قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی کشور مجموعه عظیم انتظامی به پلیس در تراز جمهوری اسلامی ایران برسد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا