اخبار روز

سیل البرز خسارت جانی در پی نداشت

سیل البرز خسارت جانی در پی نداشت

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

سیل البرز خسارت جانی در پی نداشت

احمد افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار خالق با بیان اینکه تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران از شب گذشته تاکنون در این محور حضور داشته اند، اظهار کرد: پس از اعلام هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر وقوع سیل در ۱۱ استان کشور، به دستور استاندار البرز تمامی نیروهای امداد و نجات البرز ضمن استقرار در نقاط حادثه خیز از جمله محور کرج – چالوس در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی بیان کرد: با اتخاذ تدابیر لازم تمامی نیروهای امداد و نجات هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پلیس راهور و … از شب گذشته در این محور مستقر شده و به واسطه خدمت رسانی آنی هیچ خسارت جانی متوجه مسافران نشده و پنج نفر که در جریان سیل قرار گرفته بودند با کمک نیروهای امدادی نجات یافته و تعدادی از مجروحین نیز توسط تیم اورژانس به صورت سرپایی مداوا شدند.

معاون‌هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز با تاکید بر اینکه محور کرج_ چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود است، افزود: در چند نقطه از این محور از ابتدای پیچ عسل کوک (شاندیز) تا انتهای تونل شماره ۵، جاده درگیر سیل شده و خسارت‌هایی به بار آورده است.

وی تصریح کرد: تمامی مسافرین در شب گذشته در جریان وقوع سیل از طریق محور تهران – شمال هدایت شدند و سایر مسافران نیز از طریق اتوبوس جابه‌جا و محور از تمامی مسافران تخلیه شد.

افضلی خاطرنشان کرد: برای تعدادی از خودروهایی که همچنان در این محور باقی مانده اند مسیر جایگزینی در حال احداث است که بزودی این تعداد نیز می‌توانند از محور کرج – چالوس خارج شوند.

وی متذکر شد: در حال حاضر تمامی تیم‌ها در محور مستقر بوده و نسبت به بازگشایی جاده در تلاش هستند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا