اخبار روز

امر به معروف در موضوع عفاف با دقت انجام شود

امر به معروف در موضوع عفاف با دقت انجام شود

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

امر به معروف در موضوع عفاف با دقت انجام شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح دوشنبه در درس خارج ۱۸ اردیبهشت اظهار داشت: کسی که مؤمنان را تمسخر کرده و به آنها توهین کند مانند این است که به پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) توهین کرده است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: خداوند و اسلام می‌خواهند مؤمنان عزیز و گرامی باشند، اگر مسلمانان با همدیگر اختلاف داشته باشند دشمنان از این اختلاف استفاده کرده و به مسلمانان ضربه می‌زنند.

وی ادامه داد: در فردای قیامت انسان‌هایی برانگیخته می‌شوند که صورت آنها گوشت ندارد و آنها افرادی هستند که مؤمنان را به جرم ایمانشان اذیت و تمسخر کردند.

دری نجف آبادی اضافه کرد: قرآن کریم در سوره مطففین می‌فرماید کفار در دنیا مؤمنان را مسخره می‌کنند و در قیامت مؤمنان آنها را مورد تمسخر قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید هرکس عبد مؤمن من را مورد توهین قرار دهد به مبارزه با من پرداخته است.

امام جمعه اراک با اشاره به مسئله حجاب و لزوم امر به معروف در جامعه گفت: در مسئله حجاب و امر به معروف باید نهایت دقت صورت گیرد.

وی افزود: نباید با رفتار زننده و الفاظ زشت با این مسئله برخورد کرد زیرا باعث سو استفاده دشمنان می‌گردد و در مقابل رفتار زشت آنها باید با صبر و بردباری برخورد کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: حجاب و عفاف یک مطالبه عمومی در جامعه است و نیاز است این مسئله مهم در جامعه نهادینه شود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا