اخبار روز

استانداری تهران آمادگی صدور مجوز برای تجمعات قانونی را دارد

استانداری تهران آمادگی صدور مجوز برای تجمعات قانونی را دارد

استانداری تهران آمادگی صدور مجوز برای تجمعات قانونی را دارد

به گزارش خبرگزاری خالق، علیرضا فخاری گفت: قاعدتاً در حوزه انتخابات یکی از مسائل حداکثرسازی سطح مشارکت‌ها است، سطح مشارکت زمانی صورت می‌پذیرد که همه مردم با سلایق و دیدگاه‌های مختلف امکان حضور در این عرصه ملی را داشته باشند.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات، بحث تجمعاتی است که البته باید وجه قانونی داشته و با مجوز باشد و قابلیت اطلاع‌رسانی داشته باشد تا ما بتوانیم ظرفیت‌های لازم را برای آن ایجاد کنیم، هم برای اینکه بتوانند در یک محل تجمع کنند و طرح مسئله کنند و هم به لحاظ مسائل ایمنی و امنیتی، تا ما بتوانیم تضمین‌های لازم برای برگزاری مراسم‌شان را داشته باشیم.

استاندارد تهران افزود: ما در قاعده هماهنگی برای همه ظرفیت‌های اجتماعی که تقاضای طرح مسائل‌شان را برای حوزه‌های انتخاباتی دارند -که البته از زمان مشخصی باید شروع شود، آمادگی داریم پیشنهادات دوستان را بپذیریم و بر اساس نیازمندی‌شان مجوز صادر کنیم، تا در مکان لازم به استناد قانون تجمع داشته باشند.

وی توضیح داد: قاعدتاً دولت‌ها به دنبال حضور مشارکت‌جویانه مردم هستند بنابراین سازمان‌ها، دستگاه‌ها و همه عواملش را به کار می‌گیرد تا این سطح افزایش پیدا کند.

استاندار تهران اضافه کرد: از سوی دیگر ما برای بخش‌های مختلف جریانات سیاسی، گروه‌ها و احزاب که قانونی هستند و اجازه فعالیت در سطح کشور را دارند، به خصوص تهران مانعی نمی‌بینیم و به محض تقاضای آن‌ها ظرفیت‌های لازم برای تأمین مکان، بحث‌های ایمنی و امنیتی آن‌ها صورت می‌گیرد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا