اخبار روز

۵۰ میلیارد ریال اعتبار به بیمارستان گناوه اختصاص یافت

۵۰ میلیارد ریال اعتبار به بیمارستان گناوه اختصاص یافت

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

۵۰ میلیارد ریال اعتبار به بیمارستان گناوه اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی دریانورد عصر شنبه در نشست و بازدید رئیس خانه مشارکت‌های مردمی و هیئت بازرسین سلامت شهرستان گناوه از بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهر ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و پیگیری‌های فرماندار شهرستان اظهار داشت: مبلغ ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستان گناوه برای تجهیز و توسعه بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه از سوی فرمانداری شهرستان در نظر گرفته شده که در نوع خود بی سابقه است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه افزود: علیرغم در نظر گرفتن اعتبارات خوب برای بیمارستان ولی هنوز مشکلاتی در زمینه پزشکی و درمانی شهرستان وجود دارد که نیاز به توجه و عنایت ویژه تمامی مسئولان استانی و شهرستانی است.

وی گفت: کمبود تجهیزات و فضای مناسب در بخش‌های بستری اعم از اورژانس، اتاق عمل و بخش اطفال، بخش زنان وجود دارد و مشکلات فاضلاب این بیمارستان نیز هنوز رفع نشده است.

دریانورد از حضور و جلسه چندباره و پیگیری‌های نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در بیمارستان امیرالمومنین تقدیر کرد و افزود: خواستار نگاه ویژه مسئولین استانی و شهرستانی به معضلات بیمارستان امیرالمومنین (ع) هستیم تا در رفع مشکلات موجود بیمارستان مساعدت کنند و بتوانیم در خدمات‌دهی که در شأن و تراز مردم این شهرستان باشد، گام برداریم.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه از دانشگاه محور شدن طب سنتی اسلامی و نظارت قانونی بر آن تحت نظارت دستگاه‌های مربوطه استقبال کرد و گفت: باید رشته طب سنتی در دانشگاه‌های گناوه تدریس شود.

وی گفت: می‌توان از تعدادی از کادر بیمارستان امیرالمومنین (ع) که در زمینه‌های تغذیه و اطفال تخصص دارند برای آموزش‌ها در زمینه طب سنتی اسلامی ایرانی در دانشگاه‌های شهرستان بهرمند شد.

تعامل خانه مشارکت‌های مردمی سلامت و بیمارستان

دریانورد افزود: تعامل و همکاری میان خانه مشارکت‌های مردمی سلامت و بیمارستان امیرالمومنین گناوه می‌تواند موفقیت‌های چشمگیری در حوزه بهداشت درمان و سلامت در بر داشته باشد..

 ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به بیمارستان گناوه اختصاص یافت

پیگیری مشکلات بیمارستان گناوه

رئیس خانه مشارکت‌های مردمی سلامت شهرستان گناوه در این نشست گفت: خانه مشارکت‌های مردمی سلامت با توجه به کاستی‌ها و جمعیت شهر و حضور شناور میلیونی گردشگر در طول سال در شهرستان گناوه فعالیت‌های مختلفی در حوزه بهداشت و درمان داشته و در سال پیش رو نیز خواهد داشت.

حجت رهروان سحر افزود: خانه مشارکت‌های مردمی سلامت شهرستان گناوه در راستای رفع مشکلات بیمارستان از جمله فضای اورژانس، اتاق عمل، بخش اطفال، بخش زنان، فاضلاب و تأمین دستگاه‌های مورد نیاز و جذب اعتبار رایزنی و پیگیری‌هایی با مسئولان مربوطه و دستگاه‌های اجرایی مختلف خواهد داشت.

وی گفت: با توجه به فرمایشات رهبری در خصوص طب سنتی ایرانی که از سیاست‌های کلی نظام در کشور است خانه مشارکت‌های مردمی سلامت این شهرستان بنا به احیای این طب در شهرستان را دارد.

رئیس خانه مشارکت‌های مردم سلامت شهرستان گناوه بیان کرد: در همین راستا با کارشناسان این حوزه و پزشکان متخصص هم فکری و تعامل‌هایی داشته‌ایم و طرحی در زمینه طب سنتی ایرانی تهیه و به وزارت بهداشت درمان ارسال شده است.

وی بیان کرد: راه اندازی دانشکده طب سنتی و درمانگاه طب سنتی ایرانی در این شهرستان ضروری است و در جلسات حضوری با مسئولان استانی این موضوع مطرح شده است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا