درهم برهم

اسب نوردی چیست؟

اسب نوردی چیست؟

اسب نوردی چیست؟

اسب راهپیمایی که به عنوان تور با اسب نیز شناخته می شود، نوعی از گردشگری ماجراجویی است که در آن مسافران از مناطق دیدنی بازدید می کنند. منطقه سوار بر اسب یک تعطیلات کوهنوردی ممکن است فقط بخشی از یک روز طول بکشد یا ممکن است چند روز طول بکشد. پیاده‌روی با اسب، تجربه‌ای بدوی‌تر و صمیمی‌تر از تور را ارائه می‌دهد و در عین حال جایگزینی برای پیاده‌روی پیاده‌روی می‌کند. همچنین به مسافران این امکان را می دهد که مناطق دیدنی را ببینند که دسترسی به آنها با پای پیاده یا وسیله نقلیه موتوری دشوارتر است. گردشگران ممکن است از اسب‌های خود در تعطیلات راهنما استفاده کنند، یا ممکن است اسبی را اجاره کنند. و به راهنمای پیاده روی حرفه ای بپردازید.

تعطیلات اسب نوردی با رهبری حرفه ای در سرتاسر جهان از جمله آمریکای جنوبی، آسیا و اروپا در دسترس است. برخی از شرکت ها انواع مختلفی از تورها را ارائه می دهند، از جمله سافاری سوارکاری در آفریقا، راندن گاو، سواری در ساحل، سواری در طبیعت در مناطق دیدنی و سفرهای خارج از کشور و غیره. یک سفر با اسب ممکن است حداقل سطح تجربه توصیه شده برای شرکت کنندگان را داشته باشد.

A horse provides the means of travel in horse trekking.

اسب وسیله سفر در راهپیمایی با اسب را فراهم می کند.

تورهای چند روزه در زمین‌های چالش‌برانگیز، مانند مناطق کوهستانی، ممکن است برای کسانی که تجربه زیادی در اسب‌سواری دارند، رزرو شود. مبتدیان باید با یک تور کوتاه تر و کم چالش شروع کنند – توری که چند ساعت یا یک روز طول می کشد – و در طول زمان تجربه خود را ایجاد کنند. برخی از تورها همچنین دارای محدودیت وزنی برای به حداقل رساندن فشار روی اسب و اطمینان از آمادگی جسمانی سوارکار برای پیاده روی هستند.

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

A cattle drive may be part of a horse trek.

رانندگی با گاو ممکن است بخشی از یک سفر با اسب باشد.

هزینه‌های تورهای کوهنوردی اسب در شرکت‌های حرفه‌ای بسیار متفاوت است. و می تواند به مکان پیاده روی، اندازه گروه، مدت سفر و امکانات رفاهی مانند وعده های غذایی بستگی داشته باشد. تورهایی که چند روز طول می کشند ممکن است صدها دلار آمریکا هزینه داشته باشند و تورهای یک هفته ای ممکن است هزاران دلار آمریکا هزینه داشته باشند. تورهای چند روزه معمولاً شامل بسته بندی وسایل محدودی روی اسب، کمپینگ شبانه در هوای آزاد یا در چادر و پختن غذا در فضای باز است. سواری های پیشرو به کوهنوردان این امکان را می دهد که در طول روز سفر کنند و به جای کمپینگ، یک شب در مسافرخانه یا اقامتگاه اقامت کنند.

Ideally, a horse trekker should have regular access to a horse to build up his or her endurance.

در حالت ایده آل، یک کوهنورد با اسب باید به طور منظم به اسب دسترسی داشته باشد تا استقامت خود را افزایش دهد.

افرادی که مایل به شرکت در یک راهپیمایی طولانی تر یا چالش برانگیزتر با اسب هستند، ابتدا باید با سبک های اسب سواری و تاک آشنا شوند. در حالت ایده آل، یک راهنورد اسب باید به طور منظم به اسب دسترسی داشته باشد تا استقامت خود را قبل از ماجراجویی واقعی اسب نوردی افزایش دهد. تورهای طولانی‌تر اسب نیز به آمادگی جسمانی و استقامت خوبی نیاز دارند. بسیاری از شرکت‌هایی که پیاده‌روی با اسب را ارائه می‌دهند، برای افرادی که می‌خواهند تا تورهای پیشرفته‌تر کار کنند، درس‌های سوارکاری و آموزش می‌دهند.

حتما بخوانید : هتل سبز چیست؟
چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا