سریال و انمیشن

ارزش خالص دواین جانسون در سال 2023

ارزش خالص دواین جانسون در سال 2023

ارزش خالص دواین جانسون در سال 2023

او آخرین باری که ما یک ارزش خالص دواین جانسون ساختیم، طبق گفته فوربس، ارزش او 320 میلیون دلار برآورد شده است، بنابراین در طول دو سال خیلی چیزها تغییر کرده است. دواین در مدت زمان کوتاهی دارایی خالص خود را با حاشیه قابل توجهی چند برابر کرده است.

سرمایه‌گذاری‌های متعددی وجود داشته است که او بخشی از آنها بوده و برخی از سودآورترین اتحادها را در بسیاری از جنبه‌های مختلف زندگی ایجاد کرده است. جانسون نه تنها برای کار خود به عنوان یک بازیگر دستمزد هنگفتی دریافت می کند، بلکه چندین جریان درآمد دارد که بیشتر درآمد سالانه او را برای او به ارمغان می آورد. در طول این دو سال، دواین جانسون حدود 480 میلیون دلار از تمام مشاغل متعددی که دارد به دست آورده است.

بیایید در مورد سرمایه گذاری های او در خارج از سینما صحبت کنیم، جایی که جانسون بیشتر پول خود را از آنجا به دست می آورد. برند تکیلا او به نام ترمانا به دلیل فروش انبوهی که در دو سال گذشته داشته است، حدود 3.2 میلیارد دلار ارزش دارد. از این میان، جانسون دارای 30 درصد سهام قابل توجهی است که ارزش تخمینی آن 1 میلیارد دلار قبل از مالیات است. اما این فقط در فروش است، جانسون هنوز آن نوع پولی را به دست نیاورده است که در دارایی خالص تخمینی خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های ماجراجویی در جنگل

راک همچنین قرارداد سودآوری با Under Armour و UFC برای حمایت مالی از همه ورزشکاران با لباس و تجهیزات تمرینی انجام داد. سایر تاییدات شامل قراردادهایی با اپل، فورد است و او همچنان از WWE حق امتیاز دریافت می کند. بعلاوه، شرکت Seven Bucks Productions او چندین پروژه در سال انجام می دهد که دواین حتی شامل آن نمی شود اما او مالک شرکت است. بنابراین او درصدی از درآمد کلی را دریافت می کند.

دواین جانسون برای فیلم هایش چقدر دستمزد گرفت؟

با همه اینها، دواین جانسون دستمزدهایی را نیز دارد که از تمام نقش هایش در فیلم ها در طول سال ها می گیرد. از 5.5 میلیون دلار اولیه ای که او برای بازی در «پادشاه عقرب» به دست آورد تا ماندن در 22 میلیون دلار ثابت برای هر فیلم بین سال های 2018 تا 2022. دواین جانسون به تازگی به 50 میلیون دلار برای بازی در فیلم «Red One» نتفلیکس فارغ التحصیل شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم سینمایی جنگی تکاوری خارجی را بشناسید

گال گدوت و رایان رینولدز با این حال، جانسون پردرآمدترین بازیگر سال 2023 نبود. این عنوان به تام کروز تعلق گرفت که برای بازی در فیلم تابستانی جدید «ماموریت غیرممکن: قسمت 1» مردگان، 100 میلیون دلار درآمد داشت. بر اساس گزارش فوربس، ارزش دواین جانسون در سال 2023 در مجموع 800 میلیون دلار است.

منبع

به این مقاله امتیاز دهید!

منبع:ویکی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا