اخبار روز

اردوگاه یانس آباد با مشارکت اوقاف تبدیل به اردوگاه ملی می شود

اردوگاه یانس آباد با مشارکت اوقاف تبدیل به اردوگاه ملی می شود

اردوگاه یانس آباد با مشارکت اوقاف تبدیل به اردوگاه ملی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اعلایی ظهر چهارشنبه در جلسه رفع مشکلات اردوگاه شهید بابایی یانس آباد اظهار داشت: در جلسه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مقرر گردید از ظرفیت اوقاف برای تبدیل اردوگاه شهیدبابایی یانس آباد به یک اردوگاه خوب ملی استفاده شود.

وی با بیان اینکه نحوه مشارکت اوقاف در اردوگاه باید مشخص شود، افزود: با تکمیل و تجهیز اردوگاه شهیدبابایی یانس آباد علاوه بر ایجاد ظرفیت استانی برای دانش آموزان، مؤسسه‌های فرهنگی، قرآنی و غیره می‌توان آن را در سطح کشور هم معرفی کرد و پذیرای فعالان فرهنگی سراسر کشور شد.

اعلایی گفت: این اردوگاه فضای خیلی خوبی دارد ولی متأسفانه زیرساخت‌های مناسبی ندارد و باید در آنجا هزینه مناسبی صورت گیرد که اوقاف بهترین گزینه برای اجرای این مهم است.

استاندار قزوین اضافه کرد: اگر اردوگاه شهیدبابایی یانس آباد تبدیل به یک اردوگاه ملی شود، می‌تواند گردشگر استان را افزایش دهد و بسیاری از مناسبت‌های مختلفی فرهنگی کشور در این فضا برگزار شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: از تمامی ظرفیت‌های قانونی از جمله مولدسازی دارایی‌ها باید برای افزایش بهره وری اردوگاه یانس آباد استفاده کرد و در آینده‌ای نزدیک باید تبدیل به یک اردوگاه تراز بالای ملی شود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا