اقتصاد

اجرای پنجره واحد مدیریت زمین با ۳ راهبر

اجرای پنجره واحد مدیریت زمین با ۳ راهبر

به گزارش خبرنگار مهر، امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت نشست خبری سامانه پنجره واحد «مدیریت زمین» در محل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری تهران برگزار شد. عباسعلی نوبخت، رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در این نشست با اشاره به خدمات پنجره واحد مدیریت زمین گفت: خدمات این سامانه در ۳ راهبر تعریف شده است؛ راهبر فنی، راهبر اجرایی و راهبر نظارت. سازمان فناوری اطلاعات ایران متولی راهبر فنی، سازمان منابع طبیعی به همراه دبیرخانه ستاد هماهنگی و مبارزه با مفاسد اقتصادی راهبر اجرا و سازمان اطلاعات راهبر نظارت را بر عهده دارند.

وی افزود: با توجه به ضوابط مصوب ۱۸ آبان ۱۴۰۱ که از سوی معاون اول رئیس جهموری ابلاغ شد وظایفی برای نهادها برای تبادل الکترونیکی اطلاعات با مخاطبان و پایش اراضی کشور مشخص شد.

وی ادامه داد: در این راستا تمام اداره‌های استانی نهادهای اجرایی کشور موظف هستند با توجه به برنامه ابلاغی نسبت به ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام و در پنجره واحد بارگذاری کنند.

نوبخت تصریح کرد: سازمان منابع طبیعی با همکاری سازمان فناوری اطلاعات منشور مدیریت زمین را تدوین و به کارگروه فراقوه ای مقابله با زمین خواری ارائه کند. این کار انجام و برای کارگروه ارسال شد.

رئیس سازمان منابع طبیعی کشور در پایان اظهار کرد: بر اساس دستور ارائه گزارش از عملکرد هر یک از متولیان در حوزه پنجره واحد مدیریت زمین جز وظایف آنها به شمار می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا