سریال و انمیشن

آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار کیست؟ + ویدئو

آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار کیست؟ + ویدئو

آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار کیست؟ + ویدئو

روز چهارشنبه ۱۷ خرداد اخباری غیر رسمی مبنی بر ازدواج محمدرضا گلزار بازیگر ۴۶ ساله ی سینما در فضای مجازی منتشر شد. همزمان با پست های تبریک ازدواج صفحات هواداری محمدرضا گلزار در اینستاگرام، ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که گلزار را به همراه خانمی سفیدپوش در حال خروج از یکی از دفاتر ازدواج مشهور محله ی پاسداران ِ تهران نشان می داد. محمدرضا گلزار پیش از این ازدواج نکرده و مجرد بود.

این خبر البته از سوی گلزار نه تأیید و نه تکذیب شد، اما او در روزهای بعدی تصاویری از خود در لباس دامادی منتشر کرد که به نظر می رسد تأیید غیرمستقیم خبر ازدواجش بوده است.

دفتر ازدواج مذکور نیز همان روز استوری ای در اینستاگرام خود منتشر کرد که مؤید شایعات مطرح شده به نظر می رسید و سپس تصویری از گلزار در همان محضر منتشر شد. عکسی نیز از سفره ی عقد گلزار و همسرش در فضای مجازی منتشر شده است.

 

 

 

 

 

همسر محمدرضا گلزار کیست؟

پس از انتشار خبر ازدواج محمدرضا گلزار تصاویری از یک دختر جوان منتسب به همسر محمدرضا گلزار در شبکه های اجتماعی منتشر شد. این دختر جوان آیسان آقاخانی متولد سال ۱۳۷۶ در شهر زنجان معرفی شده است.

بر اساس ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی، آیسان آقاخانی در زمینه ی مدلینگ فعالیت دارد و دختر یکی از تاجران سرشناس است و در سال ۹۸ با محمدرضا گلزار آشنا شده است. همچنین درباره ی نحوه ی آشنایی آن‌ ها ادعا شده که محمدرضا گلزار به عنوان مدل با شرکت پدر این دختر همکاری داشته و همین امر سرآغاز آشنایی آن‌ ها بوده است.

 

واکنش ها به خبر ازدواج محمدرضا گلزار

احمد ایراندوست، بازیگر سابق سینما و تلویزیون که پیش تر در اینستاگرام خود ازدواج محمدرضا گلزار را تبریک گفته بود، با انتشار ویدئویی از واکنش های منفی به خبر ازدواج این بازیگر انتقاد کرد.

نیلوفر امینی، مجری سابق تلویزیون هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی اینگونه به خبر ازدواج محمدرضا گلزار واکنش نشان داد:

 

 

 

زینب موسوی، کمدین مشهور هم واکنش طنزآمیزی به این خبر داشت. او در یک استوری اینستاگرامی نوشت:

 

 

 

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد سال ۱۳۵۶ در تهران است اما اصلیتی آذربایجانی دارد.

او فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

گلزار فعالیت خود در حوزه ی موسیقی را در سال ۷۷ به عنوان نوازنده ی گیتار با گروه آریان آغاز کرد.

در سال ۷۹ با بازی در فیلم سینمایی سام و نرگس به کارگردانی ایرج قادری پا به عرصه ی بازیگری گذاشت و از آن زمان در فیلم های سینمایی زیادی حضور داشته است. او فعالیت در شبکه نمایش خانگی را هم با بازی در چند سریال تجربه کرده است.

گلزار سابقه ی مجری گری در دو مسابقه ی اطلاعات عمومی را هم دارد، مسابقه ی «برنده باش» که سال ۹۷ از شبکه سه سیما پخش شد و مسابقه «هفت خوان» در سال ۱۴۰۰ که از تولیدات شبکه نمایش خانگی بود.

او در کنار بازیگری و مجری گری، مدلینگ و خوانندگی را هم تجربه کرده و از سال ۹۲ تاکنون چندین تک آهنگ منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر هنرپیشه زن ترکیه ای درباره بازیگران مرد ایرانی: گلزار از همه خوشتیپ تر است! + ویدئو

منبع:روزیاتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا