خودرو

بررسی پژو 408 جدید

این خودرو با موتورهای بنزینی یا پلاگین هیبریدی در دسترس است و یک مدل برقی خالص نیز در آینده عرضه خواهد شد.

قیمت و مشخصات پژو 408 جدید

پژو 408 جدید از ابتدای عرضه در چهار تیپ موجود خواهد بود: تیپAllure، Allure Premiumتیپ، تیپGT وتیپ First Edition.

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

پژو 408 آلور جدید

نسخه‌های اولیه Allure 408 جدید از 31050 پوند برای مدل‌های با موتور بنزینی 1.2 یا 38400 پوند برای مدل‌های هیبریدی پلاگین شروع می‌شوند.

برای این کار، رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی، چراغ‌های جلو LED، دوربین معکوس با سنسورهای پارک عقب و صندلی‌های چرمی جزئی دریافت می‌کنید. همه خودروها همچنین دارای صفحه نمایش لمسی 10 اینچی با Apple CarPlay و Android Auto هستند.

پژو 408 آلور پرمیوم جدید

با قدم زدن به Allure Premium، رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی بزرگ‌تر، ورود بدون کلید، سنسورهای پارک جلو و کروز کنترل تطبیقی ​​برای شما فراهم می‌شود. همچنین برخی از ویژگی های ایمنی اضافی مانند هشدار ترافیک متقابل عقب و محافظت از نقاط کور دوربرد را دریافت می کنید.

برای Allure Premium با موتور 1.2 لیتری بنزینی باید 32175 پوند بپردازید که برای مدل هیبریدی پلاگین پرقدرت به 40725 پوند افزایش می یابد.

پژو 408 GT جدید

خودروهای GT در سطح بالایی نسبت به دو تریم قبلی چند ارتقای ظاهری دارند. شما طراحی متفاوتی از چرخ‌های آلیاژی 19 اینچی و همچنین جلوپنجره همرنگ بدنه و کیت بدنه اسپرت دارید. در داخل، برخی از تریم‌های آلومینیومی روی رکاب‌های در، نور محیط و دوخت‌های کنتراست سبز، همراه با نمایشگر درایور دیجیتال 10 اینچی با جلوه‌ای سه‌بعدی جذاب خواهید یافت.

شما باید 34650 پوند را برای این مدل با موتور 1.2 لیتری بنزینی جدا کنید. اگر به پلاگین هیبریدی با قدرت بالاتر علاقه دارید، باید 43200 پوند خرج کرد.

پژو 408 نسخه اول جدید

408 همچنین با تریم First Edition محدود عرضه خواهد شد که تجهیزات اضافی را به GT اضافه می کند. رینگ‌های آلیاژی 20 اینچی، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی 10 جهته با عملکردهای ماساژ و شارژر 7.4 کیلوواتی ارتقا یافته دریافت می‌کنید.

نسخه اول فقط به صورت پلاگین هیبریدی موجود است و قیمت آن 45000 پوند است.

پژو 408 طرح جدید

پژو 408 جدید مطمئناً چیز جسورانه ای است، به خصوص در جلو که در آن جلوپنجره ای عریض و با ابهت با خطوط همرنگ بدنه، کمی شبیه به هوندا HR-V جدید مشاهده خواهید کرد.

همچنین طراحی چراغ‌های جلو مشابه پژو 308 جدید با چراغ‌های روشنایی در روز الهام گرفته از «نیش شیر» است.

408 دارای یک سقف شیبدار به نظر اسپرت است که ظاهری کوپه به آن بخشیده است.

با این حال، این هنوز هم در قلب یک SUV است، بنابراین با روکش پلاستیکی مشکی اجباری در اطراف قوس چرخ ها برای دفع چرخ دستی های خرید اشتباه در پارکینگ سوپرمارکت همراه است

در قسمت عقب، طراحی چراغ ترمز کلاسیک «پنجه شیر» پژو به همراه یک سپر مشکی درشت دیده می شود. خوشبختانه، پژو در برابر وسوسه نصب هر گونه لوله اگزوز تقلبی مقاومت کرده است.

پژو 408 جدید داخلی و امکانات

با نگاهی به داخل، پژو 408 بسیار شبیه به پژو 308 کوچکتر است. طراحی شیک و چشم نواز است و دارای تزئینات براق فراوانی است تا همه چیز مدرن به نظر برسد.

یک فرمان کوچک در زیر صفحه نمایش دیجیتال راننده قرار داده شده است. پژو این طرح را “i-Cockpit” خود می نامد. به نظر عالی است، اما اگر قدتان بلند باشد، موقعیت رانندگی ممکن است کمی ناخوشایند باشد.

موتورهای جدید پژو 408

مدل پایه پژو 408 با موتور 1.2 لیتری بنزینی 130 اسب بخاری عرضه می شود. همه مدل ها به صورت استاندارد دارای گیربکس هشت سرعته اتوماتیک هستند، هیچ گزینه دستی وجود ندارد.

همچنین می‌توانید پژو 408 جدید را با انتخاب دو موتور 1.2 لیتری بنزینی با سیستم هیبریدی پلاگین که قادر به ارائه 40 مایل برد از باتری است، تهیه کنید.

ارزان‌تر از این دو، 180 اسب بخار قدرت تولید می‌کند، اما اگر این کافی نیست، می‌توانید نسخه‌ای با 225 اسب‌بخار تهیه کنید. یک e-408 تمام الکتریکی در تاریخ بعدی در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا