درهم برهم

آهسته! همه از دویدن شکایت دارند!

آهسته! همه از دویدن شکایت دارند!

همه از دویدن در اطراف شکایت دارند. برنامه کاری در طول روز، عجله بچه ها وقتی به خانه می آیند … تکالیف باید انجام شود، غذا، آماده سازی برای خواب. آهسته!..

Yavaşla! Herkes koşturmaktan şikayetçi!

هرکسی که با آنها صحبت می کنم از دویدن در اطراف شکایت دارند. در صحبت‌هایم با دوستان و در ملاقات‌هایم با مشتریان، درباره زندگی در حال فرار صحبت می‌کنیم… برنامه کاری در طول روز، عجله بچه‌ها وقتی به خانه می‌آییم… تکالیف باید انجام شود، غذا، آماده‌سازی برای زمان خواب. اوه، بچه ها خوابند و در حالی که ما خوشحالیم که دوره زمانی خودمان شروع می شود، اکثریت ما به هر حال غش می کنیم و فردا دوباره زندگی را با همان سرعت شروع می کنیم. ما در دنده 5 زندگی می کنیم.

گروهی از هندی ها و آمریکایی ها در یک منطقه جنگلی قدم می زدند. آمریکایی ها برنامه ریزی کردند. آنها برنامه ریزی کردند که بگویند اگر این مسافت را در این مدت پیاده روی کنیم، هرگز توقف نمی کنیم و فقط برای پانزده دقیقه استراحت ناهار توقف می کنیم، عصر قبل از غروب اینجا خواهیم بود و آنها صبح زود با هم شروع به راه رفتن کردند. .

در زمان ناهار، هندی ایستاد. زیر سایه درختی نشست و چشمانش را بست و شروع به خواندن کرد. آمریکایی ها تعجب کردند. آنها دیدند که این نقشه در حال شکست است و سعی کردند به هندی هشدار دهند. مهم نیست که آنها چه کردند، هندی هرگز آرامش خود را از دست نداد. وقتی آهنگ و مدیتیشن خود را تمام کرد، گفت: “من آماده ام” و برخاست. آمریکایی ها عصبانی شدند و گفتند حالا چه کردی؟ هندی پاسخ داد: “بعد از راه رفتن با این سرعت، باید بایستم و منتظر روحم باشم. اگر صبر نکنم، روحم جا خواهد ماند.”

همین مورد برای بسیاری از ما صادق است. روح ما به دلیل شلوغی و شلوغی که به خصوص در شهرهای بزرگ تجربه می کنیم، جا مانده است. ما نمی ایستیم و استراحت نمی کنیم. ما زندگی را در دنده پنجم زندگی می کنیم. قبوض برای پرداخت، خرید برای خانه، کار بانک، تکالیف کودک، زندگی اجتماعی، دوره های آموزشی، نظم بخشیدن به خانه… ما سعی می کنیم کاری را که باید انجام شود انجام دهیم، هیچ وقت برای خودمان دریغ نکنیم و علاوه بر آن که، ما همچنان با گناهی که نمی‌توانم با فرزندم همراه شوم و او را ندیده‌ام، دست و پنجه نرم می‌کنیم. تا اینکه یک روز به نوعی متوجه شدم که مشکلی در سیستم وجود دارد…

با این حال، زندگی به هر حال ادامه دارد. چه دویدن یا نه. کاری که باید انجام شود به نحوی اتفاق می افتد، چه با هضم آن زندگی کنیم یا نه. این روزها می بینم که همیشه همین را به خودم می گویم … آهسته!..

9 فکر از هندی ها که باعث می شود زندگی مدرن را زیر سوال ببرید

d8a2d987d8b3d8aad987 d987d985d987 d8a7d8b2 d8afd988db8cd8afd986 d8b4daa9d8a7db8cd8aa d8afd8a7d8b1d986d8af 657a14b0626b9

او در 16 سال زندگی تجاری خود به عنوان “مدیر برند” بسیاری از برندهای جهانی کار کرد. او در خارج از کشور آموزش مدیریت برند را دید و این آموزش ها را برای برندهایی که در ترکیه مسئولیت آنها را برعهده داشت به کار برد. Ateş از سال 2014 در ترکیه آموزش و مشاوره در موضوعاتی مانند موقعیت یابی برند، مدیریت برند، ارتباطات دیجیتال برند و مدیریت شهرت برای برندها ارائه می دهد.
بزرگترین هدف Burcu Ateş که دوست ندارد با یک شغل راضی باشد، روشن کردن زندگی خود و سایر زنان شاغل است. به همین دلیل می خواند، مشاهده می کند، تحقیق می کند و به اشتراک می گذارد. «فرزندم، همسرم، کار من… من چطور؟» که ترکیبی از این پست هاست. او کتابی به نام دارد.
او به اینکه مادر زینب است افتخار می کند و با افزودن علایق جدید به زندگی خود در آینده، قصد دارد در زندگی باشد، نه در حاشیه آن.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا