درهم برهم

زندگی آغاز می شود و پایان می یابد؛ 2017 سال تغییر و مسئولیت است

زندگی آغاز می شود و پایان می یابد؛ 2017 سال تغییر و مسئولیت است

زندگی شروع می‌شود و به پایان می‌رسد… آنچه در واقع مهم است این نیست که چگونه آغاز می‌شود و کجا به پایان می‌رسد، بلکه مهم این است که چه چیزی می‌توانیم بین آن‌ها قرار بگیریم و چه مسئولیت‌هایی برای زیبا کردن زندگی‌مان بر عهده می‌گیریم.

Hayat başlar ve biter; 2017 değişim ve sorumluluk yılı

2017 سال تغییر برای همه ما و سالی خواهد بود که در آن مسئولیت زندگی خود را بر عهده خواهیم گرفت

برای زندگی که در آن صدای قلبمان را بیشتر بشنویم… زندگی شروع می شود و به پایان می رسد… آنچه در واقع مهم است این نیست که چگونه شروع می شود و کجا به پایان می رسد، بلکه مهم این است که چه چیزی را می توانیم بین آن و چه چیزی قرار دهیم. مسئولیت هایی که برای زیباتر کردن زندگی خود بر عهده می گیریم.

به‌ویژه اخیراً، خشم و صبر، آرامش و اضطراب در درون همه ما به شدت رقابت می‌کنند. این دوران سختی که از نظر اجتماعی و اقتصادی تجربه می کنیم موضوع مقاله ای جداگانه است. اگر احساساتی مانند خشم اجتماعی، ترس، تنش و رنجش را که این روزها در سراسر جهان تجربه می کنیم کنار بگذاریم، شخصاً در حال گذراندن چرخه ای از تغییر و دگرگونی هستیم که نمی توانیم انکار کنیم.

زندگی، مسئولیت و توسعه

Hayat başlar ve biter; 2017 değişim ve sorumluluk yılı

زندگی ما را مجبور به توسعه می‌کند، و هر بحرانی به ما نشان می‌دهد که آیا به اندازه کافی رشد کرده‌ایم تا واکنش‌هایی را که باید انجام دهیم و اقداماتی را که باید انجام دهیم به شیوه‌ای شایسته انجام دهیم. این زمانی است که ما باید به جای عصبانی شدن، احساس قربانی شدن و تسلیم شدن، به حاشیه راندن، یا سرزنش اطرافیانمان، مسئولیت زندگی خود را بپذیریم.

مسئولیت زندگی خود را از طریق یک دوره تغییر به عهده بگیریم. دقیقاً به همین دلیل است که سال 2017 برای همه ما سال تغییر خواهد بود و سالی است که در آن مسئولیت زندگی خود را بر عهده خواهیم گرفت.

سالی که در آن از هر چیزی که تجربه می کنیم چیزی یاد می گیریم، سالی که در آن هر چه آموخته ایم در کیفمان می گذاریم و به سمت تجربه بعدی می رویم، سالی که در آن یاد می گیریم بدون ترس به جلو برویم. سالی که در آن کسانی را که ما را در زندگی خوشحال می کنند و آنهایی را که خوشحال نمی کنند، جدا می کنیم، سالی که در آن افسار زندگی خود را در دستان خود می گیریم، و سالی که در آن بهترین را تجربه خواهیم کرد. راهنمای مهم صدای درون ماست…

این سالی است که در آن می‌توانیم هر آنچه را که در زندگی‌مان، کسب‌وکار و روابطمان داریم، آنطور که می‌خواهیم شکل دهیم، و حتی شاید آنها را از ابتدا بسازیم. زیرا وقتی متوجه شویم که هر زیبایی را که با عشق دوست نمی داریم، به آن معنا نمی افزاییم و به آن روح نمی دمیم، معنای خود را از دست می دهد، بی ارزش می شود و باعث می شود در هنگام تسخیر بیشتر احساس گرسنگی کنیم، سبک زندگی پلاستیکی را ترک خواهیم کرد و زندگی را “واقعا” آغاز خواهیم کرد. “.

به‌ویژه اخیراً، خشم و صبر، آرامش و اضطراب در درون همه ما به شدت رقابت می‌کنند. این دوران سختی که از نظر اجتماعی و اقتصادی تجربه می کنیم موضوع مقاله ای جداگانه است. اگر احساساتی مانند خشم اجتماعی، ترس، تنش و رنجشی را که این روزها در سراسر جهان تجربه می کنیم کنار بگذاریم، شخصاً در حال گذراندن چرخه ای از تغییر و تحول هستیم که نمی توانیم آن را انکار کنیم.

زندگی ما را مجبور به توسعه می‌کند، و هر بحرانی به ما نشان می‌دهد که آیا به اندازه کافی رشد کرده‌ایم تا واکنش‌هایی را که باید انجام دهیم و اقداماتی را که باید انجام دهیم به شیوه‌ای شایسته انجام دهیم. این زمانی است که ما باید به جای عصبانی شدن، احساس قربانی شدن و تسلیم شدن، به حاشیه راندن، یا سرزنش اطرافیانمان، مسئولیت زندگی خود را بپذیریم.

مسئولیت زندگی خود را در طول دوره تغییر به عهده می گیریم

دقیقاً به همین دلیل است که سال 2017 سال تغییر برای همه ما و سالی است که در آن مسئولیت زندگی خود را بر عهده خواهیم گرفت.

از هر چیزی که تجربه می کنیم چیزی یاد خواهیم گرفت،

ما هر آنچه را که آموخته ایم در کیف خود قرار می دهیم و به سمت تجربه بعدی حرکت می کنیم،

ما یاد خواهیم گرفت که بدون ترس به جلو حرکت کنیم،

ما کسانی را که ما را در زندگی خوشحال می‌کنند و آنهایی را که ما را خوشحال نمی‌کنند، جدا می‌کنیم،

ما افسار زندگی خود را در دستان خود می گیریم،

سالی که در آن تجربه خواهیم کرد که مهمترین راهنمای ما صدای درون ماست…

این سالی است که در آن می‌توانیم هر آنچه را که در زندگی، کار و روابطمان داریم، آنطور که می‌خواهیم شکل دهیم، و حتی شاید آنها را از ابتدا بسازیم.

زیرا وقتی متوجه می شویم که هر زیبایی را که با “عشق” تغذیه نمی کنیم، به آن معنا نمی افزاییم و روح در آن دم نمی دهیم، معنای خود را از دست می دهد، بی ارزش می شود و باعث می شود که در هنگام تسخیر بیشتر احساس گرسنگی کنیم. سبک زندگی پلاستیکی را ترک خواهد کرد و “واقعا” زندگی می کند.

Hayat başlar ve biter; 2017 değişim ve sorumluluk yılı

لحظه ای را که اکنون در آن زندگی می کنیم زیبا کنیم

به همین دلیل، می‌توانیم روندی را که امروز تجربه می‌کنیم به‌عنوان درختی با برگ‌های از دست رفته ببینیم، اما وقتی زمانش فرا می‌رسد، آن درخت برگ‌هایش را می‌ریزد تا برگ‌های جدید باز کند. دقیقاً به همین دلیل است که ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا لحظه ای را که در آن زندگی می کنیم زیبا کنیم. ما باید بدانیم که این زمان و “اکنون” یک گنج منحصر به فرد زیبا است و ما هر کاری که برای خودمان خوب باشد انجام خواهیم داد.

وقتی دنیای خودمان را زیبا می‌کنیم و در زندگی‌مان نقاشی می‌کشیم که به ما لبخند می‌زند، آن زمانی است که بهشت ​​را تجربه خواهیم کرد. قدرت ترسیم این تصویر در درون ماست فقط باید بایستیم و گوش کنیم. وقتی زندگی های وانمودی را پشت سر بگذاریم، شروع به زندگی واقعی و احساس واقعی خواهیم کرد. و تنها چیزی که اکنون نیاز داریم این است که واقعاً زندگی کنیم. بدون ترس، شجاعانه، با عبور شجاعانه از مقابل هر چیزی که ما را عقب می اندازد و در مسیرمان به جلو حرکت می کند…

زمان توقف و گوش دادن است، نه اجرا و جستجو…

شاید مدتها به دنبال معشوق یا همسری کامل بودیم… او با ما خواهد بود، از ما مراقبت خواهد کرد، او همیشه با ما خواهد بود حتی زمانی که چاق و زشت باشیم… شاید ما به دنبال شغل عالی بود ما سال ها به دنبال دنیایی بودیم که آرزویش را داشتیم، فقط برای خودمان. جایی که نمی ترسیم، جایی که اضطراب و تاریکی وجود ندارد…

ما چیزهای زیادی را در آن قرار دادیم و هر بار این را گفتیم، اما به آن نگاه کردیم و بعد از مدتی متوجه شدیم که این چیزی نیست که ما می‌خواهیم. چون همه انتخاب هایمان را با ذهنمان انجام دادیم. ما با ذهنمان تحلیل کردیم، فراموش کردیم که با قلبمان احساس کنیم.

فقط انتخاب هایی که با تحلیل و محاسبه انجام دادیم امروز ما را به این نقطه رسانده است

شاید به نقطه ای رسیده ایم که بی حوصله، بی حوصله، ترس و گیر افتاده ایم. اکنون زمان توقف و گوش دادن فرا رسیده است… وقت آن است که به صدای درون خود گوش دهیم و یاد بگیریم که هدایت را به او بسپاریم. بدون کنترل، اعتماد به آنچه که زندگی به ما ارائه می دهد، فکر کردن و احساس خوبی ها…

با دادن فضای بیشتر به چیزهایی که در زندگی خود دوست داریم. زیرا شادی تنها راه روشنایی است. زیرا وقتی شروع به انجام کارهایی می کنیم که ما را خوشحال می کند، ذهن ما بهتر کار می کند و انرژی ما افزایش می یابد. ما می بینیم که هم ما و هم اطرافیانمان شادتر، باهوش تر و سازنده تر هستیم. خوشبختی مسری است. اگر تنها جایی که در آن شادی و آرامش و شادی می یابیم زیر درختی بزرگ و کهنسال است، باید به آنجا برویم و زیر سایه آن بایستیم و کمی استراحت کنیم… آنگاه روح شفا می یابد و می درخشد…

برای اینکه دنیا به مکانی زیباتر تبدیل شود، باید از دریچه ای جدید به آن نگاه کنیم. بگذار دوره ای باشد که در آن واقعا خودمان را دوست داشته باشیم و خودمان را شاد کنیم، آهنگ قلبمان را بیشتر بشنویم و به درون خود بچرخیم تا زندگی مان زیباتر شود و مسئولیت زندگی خود را بپذیریم…

اگر در اطراف شما بسیار تاریک است، به نور درون خود بپردازید و نگاه کنید… زیرا این مکانی است که شما را روشن می کند…

طالع بینی: طالع بینی اولین ماه کامل سال و چه تاثیری بر کشور ما دارد؟

اخلاق رشد معنوی و محدودیت های مسیر خودتان

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا