اخبار روز

همکاری‌های دوجانبه ایران و روسیه در مبارزه با جرائم سازمان یافته

همکاری‌های دوجانبه ایران و روسیه در مبارزه با جرائم سازمان یافته

همکاری‌های دوجانبه ایران و روسیه در مبارزه با جرائم سازمان یافته

به گزارش خبرگزاری خالق، سردار احمد رضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور درباره سفر به روسیه اظهارداشت: ایران و روسیه همکاری‌های دوجانبه در زمینه حفاظت از تأسیسات مهم دولتی و مبارزه با تروریسم و اقدامات ناامن کننده را تقویت می‌کنند.

وی به امضا سند همکاری‌های انتظامی بین فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با فرماندهی کل گارد ملی روسیه اشاره کرد و افزود: بر اساس این سند، فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و فرماندهی گارد ملی روسیه، همکاری‌های دوجانبه در زمینه تبادل تجربه در اجرای قوانین، حفاظت از تأسیسات مهم دولتی، مبارزه با تروریسم و اقدامات ناامن کننده، ارائه اقدامات حمایتی مشترک برای مبارزه با جرم و جنایت را تقویت می‌کنند.

وی به تقویت همکاری‌ها در زمینه مبارزه با جرایم سازمان یافته و قاچاق مواد مخدر بین دو کشور اشاره و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با تقدیم چهار هزار شهید در راه مبارزه با مواد مخدر، تجربیات گران‌سنگی کسب کرده‌است که می‌تواند در اختیار روسیه و سایر کشورها قرار دهد.

سردار رادان گسترش روزافزون مواد مخدر را تهدیدی برای جهان عنوان کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مقابله با مواد مخدر قرار دارد و این مبارزه‌ای در جهت کمک به همه کشورهای جهان است.

گفتنی است؛ فرمانده کل انتظامی کشورمان به دعوت رسمی طرف روسی، برای امضا تفاهم‌نامه همکاری در حوزه انتظامی، بازدید از ظرفیت‌های پلیس روسیه در مبارزه با جرایم سازمان یافته و نیز مذاکره با مقامات امنیتی و انتظامی روسیه به این کشور سفر کرد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا