سلامت

تغذیه IV درمانی چیست؟

تغذیه IV درمانی چیست؟

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

تغذیه IV درمانی چیست؟

رفتار صحیح با بدن ما همیشه مهم بوده است. و اکنون، بیش از ضرورت است که اطمینان حاصل کنیم که همه چیز را برای سلامتی مطلوب به کار می‌بریم. از آنجایی که محیط به تغییر ادامه می دهد و غذاهای ما کم تراکم مواد مغذی می شوند، چگونه می توان از طریق مکمل است! اما آیا می‌دانستید که گاهی اوقات سیستم گوارشی ما نمی‌تواند به‌درستی تمام این مواد مغذی بسیار مهم را تجزیه یا جذب کند؟

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

به غیر از شرایط خاصی مانند بیماری خودایمنی یا نشت روده که را دشوار می‌کند. جذب ویتامین‌ها، فرآیند گوارش طبیعی معده ما برای دریافت هر چیزی که از ویتامین‌هایی که ممکن است کابینت‌هایمان را پر می‌کنند، به اندازه کافی کافی نیست. اینجا در کلینیک IPA، ما هیجان زده هستیم که درمان IV تغذیه ای را به بیماران خود ارائه دهیم. ما دوست داریم دلایلی را به اشتراک بگذاریم که چرا شما نیز باید هیجان زده باشید!
 
درمان تغذیه IV چیست؟
 
درمان IV فوراً جریان خون شما را تزریق می کند و بدن با 100% مواد مغذی و هیدراتاسیون که در کیسه IV آماده شده شما ترکیب شده است. ما از خالص ترین مواد تشکیل دهنده موجود مانند ویتامین C، B-complex، کلسیم، منیزیم، سلنیوم و ویتامین 12 استفاده می کنیم. با دور زدن کامل فرآیند گوارش، تاثیر سریع و بسیار موثری را تجربه خواهید کرد. ما انواع درمان‌های قطره‌ای IV را برای رفع نیازهای تغذیه‌ای و سلامت و همچنین کتامین درمانی IV ایجاد کرده‌ایم که فواید زیادی برای بدن دارد! این درمان‌های ایده‌آل برای:
 
-سلامتی کلی
-عملکرد ایمنی
-سلامت گوارش
-شرایط خود ایمنی

-انرژی
-پشتیبانی از متابولیسم
-ضد پیری
-سلامت پوست
-سم زدایی
-هیدراتاسیون
-جریان خون
-سلامت قلب-و موارد دیگر!
 

مهم نیست در کجای سفر سلامتی خود هستید، IV Therapy یک مکمل عالی برای تقویت سلامت و رفاه کلیبودن. امروز با ما تماس بگیرید تا قرار ملاقات خود را تعیین کنید! 

توجه در صورتی که در مطلب کلمه ای یا حروفی بکار رفته و باعث آزرده خاطر شما شده به ما اطلاع بدید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا