کسب و کار

وردپرس ابزار وبلاگ نویسی مورد علاقه من است و من راهنمایی ها و ترفندهایی را برای استفاده از وردپرس در اینجا به اشتراک می گذارم.

چگونه مشتریان را در یک محیط فروش از راه دور حفظ کنیم

چگونه مشتریان را در یک محیط فروش از راه دور حفظ کنیم

چگونه مشتریان را در یک محیط فروش از راه دور حفظ کنیم 2020 تغییر عمده‌ای در شرایط و اولویت‌های محل کار ایجاد کرد که به نفع کار از راه دور است. در فروش، چالش برانگیز برای فروشندگان که قبلاً حضوری درگیر و فروش می‌کردند. اما، کار از راه دور مفهوم جدیدی نیست – در سطح جهانی، به طور متوسط ​​62٪…
به گفته کارشناسان گنجاندن HubSpot چگونه آموزش فروش خود را فراگیرتر کنید

به گفته کارشناسان گنجاندن HubSpot چگونه آموزش فروش خود را فراگیرتر کنید

به گفته کارشناسان گنجاندن HubSpot چگونه آموزش فروش خود را فراگیرتر کنید چه از یک فرد جدید به تیم فروش خود خوشامد بگوئید و چه به توسعه مهارت ها در میان کارکنان فعلی خود کمک کنید، آموزش فروش بخش بسیار مهمی در تقویت یک برنامه فروش موفق است. مطالعات نشان می‌دهد تیم‌های فروش که برنامه‌های آموزشی فروش با رتبه‌بندی بالا…
راهنمای مبتدیان برای فروش نامه های ویدئویی

راهنمای مبتدیان برای فروش نامه های ویدئویی

راهنمای مبتدیان برای فروش نامه های ویدئویی اگر بخواهم حدس بزنم، باید بگویم که هر روز حداقل 2 تا 4 ساعت محتوای ویدئویی تماشا می کنم. و من تنها نیستم. طبق Wyzowl، مردم به میزان قابل توجهی بیشتر تماشا می‌کنند محتوای ویدیویی نسبت به قبل. در واقع، مصرف‌کنندگان همچنان از ویدئو به عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر استفاده می‌کنند. از سفر خود…
راهنمای فروشنده برای پیکربندی، قیمت، قیمت (CPQ)

راهنمای فروشنده برای پیکربندی، قیمت، قیمت (CPQ)

راهنمای فروشنده برای پیکربندی، قیمت، قیمت (CPQ) روزهای شما مملو از وظایف مربوط به کسب درآمد برای شرکت شما است. و همانطور که پیشرفت می کند و همچنان به رشد و مقیاس خود ادامه می دهد، وظایف روزانه شما به طور فزاینده ای پیچیده می شود – به ویژه هنگامی که خط تولید شما در پیچیدگی بیشتر می شود. <…
چه P.O. شماره است و نحوه استفاده از آن

چه P.O. شماره است و نحوه استفاده از آن

چه P.O. شماره است و نحوه استفاده از آن سفارش خرید مرکزی برای عملیات فروشندگان و خریداران است. این اسناد الزام آور قانونی به عنوان تأییدیه رسمی قصد خرید مشتری – همراه با سابقه مشخصات سفارش آنها است. این حیاتی است که همه کسانی که در تولید و مبادله این اسناد دخیل هستند، آنها را با دقت بررسی کنند. اما…
4 راه برای ایجاد زمان و فضا برای ایجاد رابطه به صورت مجازی

4 راه برای ایجاد زمان و فضا برای ایجاد رابطه به صورت مجازی

4 راه برای ایجاد زمان و فضا برای ایجاد رابطه به صورت مجازی در این مرحله تقریباً به یک کلیشه تبدیل شده است، اما این حقیقت دارد: مردم می خواهند از کسانی که می شناسند، دوست دارند و به آنها اعتماد دارند خرید کنند. و راه کسب این موقعیت، تمرکز بر ایجاد و حفظ روابطی است که فراتر از ماهیت…
به گفته نمایندگان HubSpot که این کار را انجام داده اند چگونه 100 روز اول خود را به عنوان SDR شکست دهیم

به گفته نمایندگان HubSpot که این کار را انجام داده اند چگونه 100 روز اول خود را به عنوان SDR شکست دهیم

به گفته نمایندگان HubSpot که این کار را انجام داده اند چگونه 100 روز اول خود را به عنوان SDR شکست دهیم روش های زیادی وجود دارد که می توانید زندگی حرفه ای یک SDR را توصیف کنید. مثل یک جنگل … یا یک میدان مین… یا یک گردباد… یا فرار از گردباد در یک میدان مین در جنگل است.…
4 نوع داده ای که باید در CRM خود داشته باشید (و نحوه ساختار آن)

4 نوع داده ای که باید در CRM خود داشته باشید (و نحوه ساختار آن)

4 نوع داده ای که باید در CRM خود داشته باشید (و نحوه ساختار آن) داده‌ها یکی از محرک‌های اصلی استراتژی و پیش‌بینی کسب‌وکار است، با این حال، بسیاری از تصمیم‌گیرندگان به‌طور کامل درک نمی‌کنند که چگونه جمع‌آوری نادرست داده‌ها و نگهداری ضعیف داده‌ها می‌تواند بر بازاریابی، فروش و آنها تأثیر منفی بگذارد. نتیجه نهایی. براساس تحقیقات انجام شده توسط…
7 راز ارائه قابلیت های برنده

7 راز ارائه قابلیت های برنده

7 راز ارائه قابلیت های برنده به‌عنوان یک حرفه‌ای فروش B2B یا مدیر حسابداری، می‌دانید که چقدر مهم است که تأثیر اولیه خوبی در یک مشتری بالقوه ایجاد کنید. با این حال، در محیط تجاری رقابتی امروزی که خریداران با خستگی زوم و اضافه بار اطلاعات مواجه هستند، ایجاد یک برداشت اولیه خوب و متمایز شدن از رقبا کار ساده‌ای…
Sales Pod: یک ساختار سازمان فروش مقیاس پذیر که ارزش کاوش را دارد

Sales Pod: یک ساختار سازمان فروش مقیاس پذیر که ارزش کاوش را دارد

Sales Pod: یک ساختار سازمان فروش مقیاس پذیر که ارزش کاوش را دارد اکثر نمایندگان فروش به طور مستقل کار می کنند. آنها سهمیه های خاص خود را دارند، توسط شاخص های KPI مخصوص عملکرد فردی آنها مورد قضاوت قرار می گیرند و اغلب به معنای واقعی کلمه با نمایندگان دیگر خود رقابت می کنند. عملیات آن‌ها اغلب بی‌حس می‌شود…
دکمه بازگشت به بالا